Egyszer már AdWords-öztem, de nem jött be!

Két részre kell bontani a kudarcot:

1.) Alaposan ismered az AdWords-öt? Ismered ezeket a kifejezéseket?

CTR, Remarketing, Konverzióoptimalizáció, ROI, Kizáró kulcsszavak, Pontos egyezés, Általános egyezés, Cselekvésre ösztönzés, PPC, CPC, Márkaépítés, Szoros reverencia, Minőségi pont, stb. Ha ezeket nem ismered, akkor nem is tudsz sikerrel hirdetni.

2.) Minden rendben volt a landing oldaladdal?

Egy webáruházakra specializálódott cég készítette el a webáruházadat, aki a programozáson túl optimalizálta is a marketing rendszeredet? Ez a cég leült veled átbeszélni a marketing stratégiádat, vagy csak azt beszéltétek át, hogy mennyi menüpont legyen, és hogy milyen színű legyen a logód? Van üzleti terved? Ismered a célpiacod pszicho- és demográfiai adatait?

+1 Értesz a KKV marketinghez? Hány millót költesz évente a tudásod fejlesztésére?

You may also like
Egyéb
Egy kis gyakorlat – Azaz nem eszik forrón a kását
Egyéb
Nálam is sikeres lesz az AdWords?