Mennyibe kerül az AdWords-ben hirdetni? Van minimális költés?

Az AdWords költését te határozod meg, nincs minimális költés a szó klasszikus értelmében. Viszont azt tudnod kell, hogy az AdWords egy licit alapú rendszer. Tehát a költés attól függ, hogy a konkurenseid mennyit hajlandóak adni egy-egy kulcsszóért.

Van olyan kulcsszó amely 10 Ft-ba kerül és van olyan is, amely 2.000 Ft-ba kerül kattintásonként.

A kulcsszavak kattintási (CPC) költségét te határozod meg, nem lesznek meglepetések. Ha túl kevés összeget adsz meg egy kulcsszóért, akkor legfeljebb nem jelensz meg a keresési hálózaton. Két ajánlattételi stratégia között választhatsz a kézi ajánlattétel és az automatikus ajánlattétel között. A kézi ajánlattételnél te szabod meg minden egyes kulcsszó CPC-jét, az automatikusnál pedig a rendszer határozza meg, attól függően, hogy mi a célod.

You may also like
AdWords árak
Milyen költségvetéssel kezdjünk el az AdWords-ben hirdetni?
AdWords árak
Mennyire drága AdWords-ben hirdetni?