Mennyire drága AdWords-ben hirdetni?

Ez elég változó. Nekem sikerült már 2014-ben 0,64 Ft-ért és 2.000 Ft-ért is hirdetni.

Az AdWords kattintás alapú rendszer, úgynevezett CPC/PPC. Csak akkor fizetsz, ha valaki a hirdetésedre kattintott.
A kattintási költségeket egy valós időben futó algoritmus számolja ki. Több összetevője van. Az egyik ilyen összetevő, hogy mennyire illeszkedik a kulcsszavad a hirdetésed témájához. A céloldal élménye és a várt átkattintási arány is fontos.
Ha nem ismered az AdWords-ben rejlő lehetőségeket, beállításokat, akkor nagyon drága lesz, és folyamatosan optimalizálni is kell a rendszert. No, meg persze attól is függ, hogy a konkurencia mennyit ajánl az adott kulcsszóért, hiszen alapvetően egy licit alapú rendszerről van szó.

A legtöbben kiakadnak a 2.000 Ft-os kattintási költségen. Megmagyarázom. Csak elsőre tűnik magas összegnek. Réges-régen pl.: az elektromos cigi kulcsszó kerűt ennyibe. A 10.000 Ft-os kínai terméken volt legalább 8.000 Ft-os haszon, így az árrés bőven elbírta ezt a reklámköltséget. Most pedig a zárnyitás, víz-gáz-duguláselhárítás kerül ennyibe, főleg télen éjszaka. Nincs az a pénz amennyit meg ne adnál a zárnyitónak ha hajnal 1 órakor mínusz 10 fokban vacogsz a lakásod előtt. De ilyen kategóriát képviselnek bizonyos orvosi és ügyvédi szolgáltatások is.

You may also like
AdWords árak
Mennyibe kerül kiszervezni az AdWords hirdetési fiókomat?
AdWords árak
Mikor emeljünk költséget?