Miért ne nézegessem a saját hirdetéseimet a Google-ban?

Hirdetés-előnézeti és -diagnosztikai eszköz

A túlvezérelt ügyfeleknél gyakran előfordul az, hogy elkezdik naponta többször is nézegetni a hirdetéseiket, miközben azon törik a fejüket, hogy miért nincs több vásárlójuk.

A saját AdWords hirdetéseid rendszeres nézegetését több okból sem ajánlom. Egyrészt, mert időigényes és felesleges. Ez idő alatt sokkal hasznosabb dologgal is el tudod csapni az idődet, pl. írj meg az oldaladra egy blogbejegyzést vagy hívd fel a vásárlóidat, hogy minden rendben volt-e a szállítással és hogy elégedett-e a termékkel.

Másrészt pedig ha naponta többször is megnézed akkor rontod / javítod a minőségi pontjaidat én meg amikor a statisztikádat elemzem, rossz döntést fogok hozni.

Rontod a CTR-t (átkattintási arány), ha sokszor megnézel egy hirdetést, de nem kattintasz rá.
Javítod a CTR-t, ha mindig rákattintasz.

S ezek a többi statisztikára is kihatással lesznek pl.: költségenkénti konverziós érték és a kattintásonkénti konverziós értékre is.

Továbbá ha mindig rákattintasz, akkor a Google biztonsági algoritmusa be fog kapcsolni és egy jó darabig nem fogja megmutatni a hirdetésedet. Ha pedig soha sem kattintasz rá, akkor számodra a hirdetést értéktelennek fogja tekinteni, így nem fogja tovább mutogatni neked.

De, mit lehet tenni?

Használd az AdWords Hirdetés-előnézet és -diagnosztikai eszközét. Ezt az AdWords-fiókon belül a Csavarkulcs / Tervezés / Hirdetés-előnézet és -diagnosztikai eszközben érheted el.

Így fog kinézni a diagnosztikai rész:

Hirdetés-előnézeti és -diagnosztikai eszköz

Ha lejjebb tekered, akkor pedig megmutatja a hirdetésedet, zölddel kiemelve:

Ennek a programnak van még egy további előnye is, mégpedig az, hogy helyiséget, eszközt és nyelvet is tudsz szimulálni:

You may also like
Egyéb
Google AdWords vagy SEO?
Egyéb
Mikor lesz nyereséges az AdWords?