Mikor emeljünk költséget?

Vannak olyan esetek, amikor költséget kell növelni, mert megtérül a reklámköltség. Ezt ROI-nak hívjuk. A pénzügyi szférában a ROI a Return on Investment, azaz a megtérülés rövidítése. Ez az arányszám azt mutatja, hogy a megszerzett pénzösszeg nagysága hogyan viszonyul a befektetett pénzösszeg nagyságához. Tehát, ha elköltesz napi 10.000 Ft-ot AdWords-ben és ebből lesz egy 100.000 Ft-os forgalmad, akkor a (konverzió értéke / költés x 100) ez 10% ROI. Ha a termékeken átlagosan 30% haszon van, akkor a nyereségünk 20%, azaz 20.000 Ft. Ebből még ki kell vonni az AdWords szakértő költségét. Szóval ha elköltünk napi 20.000 Ft-ot és ebből lesz egy 200.000 Ft-os forgalmuk, akkor megvan az aranybányánk. Előfordulhat az is, hogy hiába emeljük meg a költségkeretet, nem lesz több vásárlónk. A reklám költése nem mindig arányos a forgalomnövekedéssel. Le kell tesztelni. A marketing első számú szabálya az, hogy: tesztelj, tesztelj, tesztelj!

You may also like
AdWords árak
Milyen költségvetéssel kezdjünk el az AdWords-ben hirdetni?
AdWords árak
Mennyire drága AdWords-ben hirdetni?