Mikor lesz nyereséges az AdWords?

Ezt a kérdést leginkább a kezdő vállalkozók szokták feltenni nekünk. Nos, ez attól függ, hogy mekkora a hozzáadott munkád értéke.

Itt egy gyors kis csekklista, hogy mire is gondoltunk:

  1. Mikor fejlesztettél utóljára a webáruházadon?
  2. Van marketing stratégiád?
  3. Mikor gondoltad újra a marketig stratégiádat?
  4. Hány kommunikációs csatornát használsz?
  5. Hány marketing eszközt használsz?
  6. Mikor nyitottál új kommunikációs csatorna felé?
  7. Mikor próbáltál ki új marketing eszközt?
  8. Mikor konzultáltál utóljára egy marketingessel?
  9. Rendszeresen képzed magad?

Tehát láthatod, hogy az AdWords csupán egy eszköz. Ha azt szeretnéd, hogy az AdWords hirdetésre való kattintás után valaki azonnal vásároljon tőled, akkor Te direkt marketinget szeretnél. Több olyan webáruház partnerem van/volt akinél teljesült ez az álom. Konkrétan az, hogy 100 kattintásból 3-5 ember vásárol nála. Pénzfürdő. De, ehhez Neked is tenned kell! Keress egy olyan marketing ügynökséget aki ezeken a folyamatokon végig vezet, egy olyat, aki a stratégiához is ért, nem csak a technikai beállításokhoz.

You may also like
Egyéb
Mennyi idő alatt tudom megtanulni a Google AdWords használatát?
Egyéb
Milyen számlát ad a Google?