Tudtad? A kampány jelentése: Hadjárat; rövid ideig tartó, de fokozott erőfeszítéssel végzett tevékenység. A szó eredete francia.
Gyakran látok tanácstalan vállalkozókat és marketingeseket. Semmi sem jut az eszükbe, hogy milyen kampányt kéne indítani legközelebb.
Nos, összeszedtem 4 kampányötletet.
1.) Írd össze a Top 5 Gyakran Ismételt Kérdéseket
Biztos, hogy a te iparágadban is vannak gyakran előforduló kérdések. Olyanok, melyekre szinte napi szinten kell válaszolnod.
Ülj le, írd össze ezeket és válaszold meg! Ha megvan, akkor felteheted a Facebooka és kiküldheted hírlevélben is. De, a weboldaladon sem mutatna rosszul.
Ennek lesz egy hosszú távú következménye is. Ha edukálod a piacod, akkor jobb minőségű ügyfelek fognak jönni.
2.) Küldj ki nekik egy döbbenetesen szép e-mailt
Mindegy, hogy már hírlevelezel, vagy sem. Ha kiküldesz egy szépen megtervezett e-mailt, akkor arra felkapják majd a fejüket!
Vedd fel a grafikusoddal a kapcsolatot és tervezzétek meg közösen. Ha magadnak bütykölnél, akkor itt egy hírlevél kiküldő program, amiben gyönyörű sablonok vannak:
https://www.campaignmonitor.com/best-email-marketing-campaigns/
3.) Mutasd be egy napodat
Írd össze, hogy tegnap mit csináltál. Pl.:
– Mikor keltél fel
– Mikor álltál munkába
– Ki volt a legelső ügyfeled
– Mi volt aznap a legnehezebb eseted
– Milyen pozitív ügyfélvisszajelzést kaptál
4.) Készíts egy quizt
Biztos láttál már nyomkodós teszteket. Nos, ilyet te is tudsz csinálni pár perc alatt pl.: ezzel a programmal
Ilyet biztos nem csinált még egy konkurensed sem, igaz?
Összegzés:
Észrevetted? Semmilyen árakciót nem javasoltam neked.
Ismered a legendás mondatom? Az árakció öl, butít és nyomorba dönt. – Dajka Gábor
Megvalósítottál ezek közül valamit? Kommentben linkeld be!