KKV Marketing Videók

A 3. AdWords ügynökség

A videó leirata: Képzeld el, nemrég felkeresett egy vállalkozó, hogy beszéljünk már egy pár mondatot.

Már a 3. AdWords ügynökségnél van, és nem jönnek az eredmények. A 3 Ads ügynökség bére bőven 1 millió forint felett volt, nem számolva a hirdetésekre elköltött összeget.

Már egy AdWords ügynökségben sem bízik, szerinte lehúzás ez az egész.

Ennek a vállalkozónak átnéztem az Ads fiókját, Facebookját, weboldalát is. Az AdWords fiókjára 8-9 pontot adok a 10-ből. Tehát majdnem tökéletes. Majd feliratkoztam a hírlevélre, amikor is egy váratlan meglepetés ért. 3 mondatban 9 nyelvtani hiba volt. A Facebookra meg értelmetlen semmit sem mondó tartalmak kerültek ki.

Azt hiszem, hogy már sejted azt, hogy a weboldal milyen minőségű volt. Maradjunk annyiban, hogy az informatikussal közösen írták a szöveget.

Ma is beszéltem vele, éppen árajánlatokat kér be marketing ügynökségektől. Mi csak 3-4 hét múlva tudnánk vállalni, az meg már neki késő.

Ennek a kis történetnek az lenne a tanulsága, hogy még mielőtt szakemberekben keresné a vállalkozó a hibát, nevezetesen Goolge Partnerekben, lehet hogy a vállalkozó tudásával, hozzáálássával, esetleg marketingstratégiájával van a baj.

Az AdWords-ös hiába küld jó minőségű látogatókat a vállalkozóhoz, ha látogató megijed.

Vélemény, hozzászólás?