A videó leirata: Képzeld el, nemrég felkeresett egy vállalkozó, hogy beszéljünk már egy pár mondatot.
Már a 3. AdWords-ügynökségnél van, és nem jönnek az eredmények. A 3 Ads-ügynökség bére bőven 1 millió forint felett volt, nem számolva a hirdetésekre elköltött összeget.
Már egy AdWords-ügynökségben sem bízik, szerinte lehúzás ez az egész.
Ennek a vállalkozónak átnéztem az Ads-fiókját, Facebookját, weboldalát is. Az AdWords-fiókjára 8-9 pontot adok a 10-ből. Tehát majdnem tökéletes. Majd feliratkoztam a hírlevélre, amikor is egy váratlan meglepetés ért. 3 mondatban 9 nyelvtani hiba volt. A Facebookra meg értelmetlen semmit sem mondó tartalmak kerültek ki.
Azt hiszem, hogy már sejted azt, hogy a weboldal milyen minőségű volt. Maradjunk annyiban, hogy az informatikussal közösen írták a szöveget.
Ma is beszéltem vele, éppen árajánlatokat kér be marketing ügynökségektől. Mi csak 3-4 hét múlva tudnánk vállalni, az meg már neki késő.
Ennek a kis történetnek az lenne a tanulsága, hogy még mielőtt szakemberekben keresné a vállalkozó a hibát, nevezetesen Goolge Partnerekben, lehet hogy a vállalkozó tudásával, hozzáálássával, esetleg marketingstratégiájával van a baj.
Az AdWords-ös hiába küld jó minőségű látogatókat a vállalkozóhoz, ha látogató megijed.