Magán izé

Köszönjük, de egyenlőre egy kedvezőbb ajánlat mellett döntöttünk!

Kedves Kata!

Amint átláltom a napomat, pontosítok.
Jelenleg annyit tudok ígérni, hogy 12-én este 6 óra után tudnánk valahol Pesten találkozni.

A konzultációra felkészülten érkezünk és 90 percig tart. Ennek a díja 40.000 Ft + ÁFA.

Itt talál rólunk egy kis plusz információt:
https://dajka-gabor.hu/ofm/rolunk#undefined4

Üdv.:
Gábor

Válasz:

Kedves Gábor!

Köszönjük, de egyenlőre egy kedvezőbb ajánlat mellett döntöttünk!

Üdvözlettel: Kata

 

A fenti levelet kaptam a mai nap. Ez a levél elszomorított. No, nem azért, mert hiányzik az a 40.000 Ft a cégem forgalmából, hanem azért, mert Kata talált egy olyan marketingest, akinek az ideje nem ér 40.000 Ft-ot sem. Azért, mert Katának egy specialista tudása nem ér meg 40.000 Ft-ot. A hölgy egy webáruházat üzemeltet, s azért keresett fel, mert nem igazán működik.

Sajnos Katának és még sok Katához hasonló kezdő vállalkozónak fogalma sincsen arról, hogy milyen költségekkel jár beindítani egy webáruházat.

A kezdő vállalkozók a legolcsóbb megoldásokat keresik, de ennél az iparágnál nem érdemes spórolgatni 40.000 Ft-okat, mert egy rossz marketinges egy rossz kampánnyal simán termel 500.000 Ft mínuszt vagy tönkreteszi pl. kettős kommunikációval a vállalkozásodat.

Vállalkozóként az kell tudnod, hogy mire egy marketinges eljut arra szintre, hogy jó kampányokat tudjon készíteni, már el kellett költetnie az ügyfeleivel 100.000.000 – 200.000.000 Ft-ot. Sajnos sok kezdő vállalkozó reménykedik a csodában, hogy majd talál egy olcsó marketinest, aki gazdaggá tesz őt. De, az igazság az, hogy egy jó szakember a saját képzésébe 2-5.000.000 Ft-ot fektet, így nem fogja tudni olcsón adni a szolgáltatásait, valamint a tudását folyamatosan korszerűsítenie is kell, ami igen csak csinos összeg.

Persze, tudom én, hogy sok “marketinges” ingyen konzultálgat, meg eldolgozgat 1.200 Ft-os órabéren is, de őket ne nevezzük már marketingesnek! Ha saját magát nem tudja normális áron eladni a marketing szakember, akkor pl.: Kata termékeit hogyan fogja eladni? Az nem marketing, hogy holnaptól adjunk mindenre 20% kedvezményt amit jó pár szívecskés emoji-val posztolunk.

 

Tehát ez nem marketing:

   Akcióóó -20% mindenre !!! 

– Kivéve, ha her*ált árulsz és beté*ett embere olvassák a posztjaidat.

 

 

  Oszd meg, likeold, commenteld ezt a posztot és nyerhetsz egy birkát!!!!! 

– Típúsú Facebook posztok csak akkor fognak működni, ha a fogatlanoknak meg 70 éves néniknek szeretnél értékesíteni.

 

Hidd el, tudom, hogy miről beszélek. Rengeteg megkeresést kapok, hogy nézzek már rá egy-egy vállalkozás weboldal szövegére, Facebook oldalára, AdWords-fiókjára, mert nem hozza a vásárlókat és már eddig 300.000-700.000 Ft-ot költöttek kampányra.

 

Érdemes megnézni azt is, hogy idehaza a szélhámos marketingügynökségek hogyan keresnek dolgozót.

Téged keresünk, ha szeretsz sportolni, bírod a piát, jó fej és csapatjátékos vagy stb…

Szinte soha sem az a feltétele a munkának, hogy mutasd meg azt, hogy te már pl. AdWords-ben elköltöttél 100.000.000 Ft-ot.

Egyébként az áraim nem magasabbak a piaci átlagnál, már ha nem SEO Józsihoz hasonlítjuk a szaktudásomat, aki egy ingyenes PDF-ből vált marketing- és SEO szakértővé múlt héten. Pl:
https://support.google.com/webmasters/answer/7451184?hl=hu
http://www.seobook.com/seobook53.pdf

 

 

Csak hogy mutassak 1-2 saját számot is, AdWords-ben mi ilyen ügyfeleknek is kezeljük a hirdetésüket:

 

Facebook posztokat is kezelünk, pl.

Ha valaki nem tudja megfizetni a 40.000 Ft-os tanácsadást, akkor hogyan fogja tudni megfizetni az első havi kampányának az összegét, amely kb. 100.000 Ft-ról indul? Sehogy. Sőt ebben még a munkadíjunk benne sincs, ami szintén kb. 100.000 Ft-ról indul.

 


OFM Kft. májusi forgalma

 

Ha egy marketinges jó a szakmájában, akkor nem cég nélkül fogja árulni a szolgáltatásait. Ha pedig valakinek cége van, és tisztességesen csinálja, akkor nem fogja tudni olcsón elkótyavetyélni az idejét, mert egy cégnek vannak költségei. Hidd el, nem fog előtoppanni a semmiből a magasan képzett Béla és csapata, aki 40.000 Ft helyett 20.000 Ft-ot kér el egy fél napi munkáért, mert nem tudná a vállalkozását fenntartani.

 

Végszó: Hálás vagyok, hogy már a legelején kiderült az, hogy az érdeklődőnek nincs rálátása a témára, minimális szinten sem, és valamelyik kezdő versenytársamat választotta. Én így tudok foglalkozni az igazán komoly partnereimmel. Az igazán jó partnereim azok, akik már tanultak marketinget a főiskolán, egyetemen vagy részt vettek pár tanfolyamon, de a vállalkozó marketinges partnereivel is jól tudok együtt dolgozni, mert nem azzal megy el az idő, hogy a  CTA, PAS, CTR, ACV stb… alapfogalmát kell magyaráznom.