Magán izé

Köszönjük, de egyenlőre egy kedvezőbb ajánlat mellett döntöttünk!

Kedves Kata!

Amint átláltom a napomat, pontosítok.
Jelenleg annyit tudok ígérni, hogy 12-én este 6 óra után tudnánk valahol Pesten találkozni.

A konzultációra felkészülten érkezünk és 90 percig tart. Ennek a díja 40.000 Ft + ÁFA.

Itt talál rólunk egy kis plusz információt:
https://dajka-gabor.hu/ofm/rolunk#undefined4

Üdv.:
Gábor

Válasz:

Kedves Gábor!

Köszönjük, de egyenlőre egy kedvezőbb ajánlat mellett döntöttünk!

Üdvözlettel: Kata

 

A fenti levelet kaptam a mai nap. Ez a levél elszomorított. No, nem azért, mert hiányzik az a 40.000 Ft a cégem forgalmából, hanem azért, mert Kata talált egy olyan marketingest, akinek az ideje nem ér 40.000 Ft-ot sem. Azért, mert Katának egy specialista tudása nem ér meg 40.000 Ft-ot. A hölgy egy webáruházat üzemeltet, s azért keresett fel, mert nem igazán működik.

Sajnos Katának és még sok Katához hasonló kezdő vállalkozónak fogalma sincsen arról, hogy milyen költségekkel jár beindítani egy webáruházat. Persze, mindenki a legolcsóbb, legkedvezőbb megoldást keresi, de ennél az iparágnál nem érdemes spórolgatni 40.000 Ft-okat, mert egy rossz marketinges egy rossz kampánnyal simán termel 500.000 Ft minuszt.

Vállalkozóként az kell tudnod, hogy mire egy marketinges eljut arra szintre, hogy jó kampányokat tudjon készíteni, már el kellett költetnie az ügyfeleivel 100.000.000 – 200.000.000 Ft-ot. Sajnos sok kezdő vállalkozó reménykedik a csodában, hogy majd talál egy olcsó marketinest, aki gazdaggá tesz őt. De, az igazság az, hogy egy jó szakember a saját képzésébe 2-5.000.000 Ft-ot fektet, így nem fogja tudni olcsón adni a tudását.

Persze, tudom én, hogy sokan ingyen konzultálgatnak, meg eldolgozgatnak 1.200 Ft-os órabéren is, de őket ne nevezzük már marketingesnek! Ha saját magát nem tudja normális áron eladni a marketing szakember, akkor pl.: Kata termékeit hogyan fogja eladni? Az nem marketing, hogy adjunk mindenre 20% kedvezményt és ezt írjuk ki jó pár szívecskés emoji-val.

 

Tehát ez nem marketing:

   Akcióóó -20% mindenre !!! 

– Kivéve, ha her*ált árulsz és beté*ett embere olvassák a posztjaidat.

 

 

 Oszd meg, likeold, commenteld ezt a posztot és nyerhetsz egy birkát!!!!!   

– Típúsú Facebook posztok csak akkor fognak működni, ha a fogatlanoknak meg 70 éves néniknek szeretnél értékesíteni.

 

Hidd el, tudom, hogy miről beszélek. Rengeteg megkeresést kapok, hogy nézzek már rá egy-egy weboldal szövegére, Facebook oldalára, AdWords-fiókjára, mert nem hozza a vásárlókat és már eddig 300.000-700.000 Ft-ot költöttek kampányra.

 

Érdemes megnézni azt is, hogy idehaza a marketingügynökségek hogyan keresnek dolgozót.

Téged keresünk, ha szeretsz sportolni, bírod a piát, jó fej és csapatjátékos vagy stb…

Szinte soha sem az a feltétele a munkának, hogy mutasd meg azt, hogy te már pl. AdWords-ben elköltöttél 100.000.000 Ft-ot.

Egyébként az áraim nem magasabbak a piaci átlagnál, már ha nem SEO Józsihoz hasonlítjuk a szaktudásomat, aki egy ingyenes PDF-ből vált marketing- és SEO szakértővé múlt héten. Pl. https://support.google.com/webmasters/answer/7451184?hl=huhttp://www.seobook.com/seobook53.pdf

 

 

Csak hogy mutassak 1-2 saját számot is, AdWords-ben mi ilyen ügyfeleknek is kezeljük a hirdetésüket:

 

Facebook posztokat is kezelünk, pl.

Ha valaki nem tudja megfizetni a 40.000 Ft-os tanácsadást, akkor hogyan fogja tudni megfizetni az első havi kampányának az összegét, amely kb. 100.000 Ft-ról indul? Sehogy. Sőt ebben még a munkadíjunk benne sincs, ami szintén kb. 100.000 Ft-ról indul.

Végszó: Hálás vagyok, hogy már a legelején kiderült az, hogy az érdeklődőnek nincs rálátása a témára, minimális szinten sem, és valamelyik kezdő versenytársamat választotta. Én így tudok foglalkozni az igazán komoly partnereimmel. Az igazán jó partnereim azok, akik már tanultak marketinget a főiskolán, egyetemen vagy részt vettek pár tanfolyamon, de a vállalkozó marketinges partnereivel is jól tudok együtt dolgozni, mert nem azzal megy el az idő, hogy a  CTA, PAS, CTR, ACV stb… alapfogalmát kell magyaráznom.

Vélemény, hozzászólás?