KKV Marketing Videók

Marketing Tanácsadás

Dajka Gábor - Marketing Konzultáció

A videó leirata:

Örülök, hogy érdeklődsz a marketing konzultációnk iránt.

A két legnépszerűbb csomagunk az 1 napos, illetve a 90 perces konzultáció.

Ha szeretnél végre marketing stratégiában gondolkodni és rendszerezni a rengeteg ötleted, akkor nagyon jó helyen jársz.

Amennyiben az egynapos marketing tanácsadás mellett döntesz, akkor elutazunk hozzád, bárhol is légy az országban és délelőtt 10 órától addig maradunk, amíg vannak kérdéseid. Akár este 10-ig is.

A nap első fele arról szól, hogy megismerjük a vállalkozásod előnyeit, hátrányait, a konkurenseket, a konkurensek előnyeit, hátrányait. Szeretnénk megismerni az ügyfeleidet is!

Ha kell, újragondoljuk a profilodat, megkeressük a Te piaci résed, hogy igazán jól működő vállalkozásod lehessen. Ha semmi esélyed nincs a piacon, azt is őszintén megmondjuk, hiszen mi nem szeretnénk, hogy veszteséged keletkezzen.

A nap második felében átnézzük a hirdetési szövegeidet, a weboldalad szövegét, a Facebook posztokat, és akár ott helyben tudjuk is korrigálni a kommunikációdat.

Még mielőtt elmennénk, átadjuk a Marketing Kapszula című segédletünket, hogy legyen miből ötletet merítened, ha mi már nem vagyunk helyben.

Most pedig jöjjön a 3 leggyakoribb kérdés, amit marketing tanácsadás előtt tesznek fel:

Az első:

Hozhatom a többieket is a konzultációra?

Igen, felőlem egy egész teremnyi ember jöhet, de akkor nem fogunk tudni haladni, mert mindenki máshogy látja az adott vállalkozást. Tapasztalataim szerint 4 főnél már káosz van, mert mindenki túl akarja licitálni a másikat, a saját tapasztalataival. Még nem voltunk olyan vállalkozásánál, ahol hatékony lett volna a több fős verzió. Legjobb, ha 1, legfeljebb 2 ember jön.

A második:

Mivel készüljek? A mostani és az előző reklámkampányotok szövegével, statisztikájával. Ez lehet Facebook és Google Ads hirdetés, vagy akár PR cikk is.

Tudd a Google Ads, Facebook, Google Analytics, és a webáruházad belépési kódjait.

Ha fizikai üzleted van, és nem online reklámozol, akkor az offline reklámjaidat készítsd elő. Offline üzlet esetén 1 órával nyitás előtt célszerű érkeznünk, hogy körbe tudjuk járni a helyiséget. Erről külön egyeztessünk majd.

A harmadik:

Hogyan tudnánk még készülni?

Kérd meg az ügyfélszolgálatos alkalmazottad, offline vállalkozás esetén a recepcióst, eladót hogy jegyzetelje le azokat a kérdéseket, amelyeket feltesznek neki, legalább 3 napig. Itt ne bízz a megérzésben, emlékezőtehetségében, marketing tudásában, mert nekem tények kellenek!

Köszönöm a figyelmed, várom a hívásod!