A videó leirata:
Örülök, hogy érdeklődsz a marketing konzultációnk iránt.
A két legnépszerűbb csomagunk az 1 napos, illetve a 90 perces konzultáció.
Ha szeretnél végre marketingstratégiában gondolkodni és rendszerezni a rengeteg ötleted, akkor nagyon jó helyen jársz.
Amennyiben az egynapos marketing-tanácsadás mellett döntesz, akkor elutazunk hozzád, bárhol is légy az országban és délelőtt 10 órától addig maradunk, amíg vannak kérdéseid. Akár este 10-ig is.
A nap első fele arról szól, hogy megismerjük a vállalkozásod előnyeit, hátrányait, a konkurenseket, a konkurensek előnyeit, hátrányait. Szeretnénk megismerni az ügyfeleidet is!
Ha kell, újragondoljuk a profilodat, megkeressük a te piaci résed, hogy igazán jól működő vállalkozásod lehessen. Ha semmi esélyed nincs a piacon, azt is őszintén megmondjuk, hiszen mi nem szeretnénk, hogy veszteséged keletkezzen.
A nap második felében átnézzük a hirdetési szövegeidet, a weboldalad szövegét, a Facebook posztokat, és akár ott helyben tudjuk is korrigálni a kommunikációdat.
Most pedig jöjjön a 3 leggyakoribb kérdés, amit marketing-tanácsadás előtt tesznek fel az ügyfeleink
Hozhatom a többieket is a konzultációra?
Igen, felőlem egy egész teremnyi ember jöhet, de akkor nem fogunk tudni haladni, mert mindenki máshogy látja az adott vállalkozást. Tapasztalataim szerint 4 főnél már káosz van, mert mindenki túl akarja licitálni a másikat, a saját tapasztalataival. Még nem voltunk olyan vállalkozásánál, ahol hatékony lett volna a több fős verzió. Legjobb, ha 1, legfeljebb 2 ember jön.
Mivel készüljek a marketing-tanácsadásra?
A mostani és az előző reklámkampányotok szövegével, statisztikájával. Ez lehet Facebook és Google Ads hirdetés, vagy akár PR cikk is.
Tudd a Google Ads, Facebook, Google Analytics, és a webáruházad belépési kódjait.
Ha fizikai üzleted van, és nem online reklámozol, akkor az offline reklámjaidat készítsd elő. Offline üzlet esetén 1 órával nyitás előtt célszerű érkeznünk, hogy körbe tudjuk járni a helyiséget. Erről külön egyeztessünk majd.
Hogyan tudnánk még készülni?
Kérd meg az ügyfélszolgálatos alkalmazottad, offline vállalkozás esetén a recepcióst, eladót, hogy jegyzetelje le azokat a kérdéseket, amelyeket feltesznek neki, legalább 3 napig. Itt ne bízz a megérzésben, emlékezőtehetségében, marketing tudásában, mert nekem tények kellenek!
Várom a hívásod!