Hírek

Meghalt Hugh Hefner a világ egyik legismertebb márkának a Playboy-nak az alapítója

Playboy Hugh Hefner

91 éves korában hunyt el a szerettei körében.

Marketinges szemmel nézzünk rá egy kicsit a Playboy-ra.

2015-ben a Playboynak lépnie kellett, mert rájött, hogy az internet korában már nem olyan csábító az olvasóknak meztelen nőket nézegetnie.
Így azt a döntést hozták, hogy bár lányok lesznek a magazinban, de a hangsúlyt a cikkekre fektetik, a cikkek minőségére.
Továbbá azért is kellett lépni, mert a Playboy terjedését az internetes magazinterjesztők nehezítették a meztelenség miatt.

Ezt úgy hívjuk, hogy újra pozicionálás.

A piacon nem a legerősebb marad fent, hanem a leggyorsabban alkalmazkodó.

A Playboy már 2015-ben rájött, hogy nagyobb hangsúlyt kell fektetni a cikkekre. A te marketingszöveg-íród is gyárt értékes tartalmat az oldaladra?

 

Tévedés, hogy az emberek nem szeretnek olvasni. Szeretnek és igényük is van rá! Egy AdWords hirdetés is sokkal hatékonyabb akkor, ha a vásárlási szándék előtt álló látogató látja azt, hogy az webáruházadon van tartalom, hogy foglalkozol vele.

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?