AdWords Cikkek

Mennyi idő alatt építed fel a kampányomat, és mikor lesz nyereséges?

Általában 1-2 napon belül elkezdem, de néha 3-4 nap is kell hozzá. Egyébként meg soha nem lesz kész. A kampányokat a végtelenségig lehet optimalizálni, az egyre magasabb nyereség érdekében. Ez akár napi szintű munkát is jelenthet. Mindeközben az AdWords ki fog adni egy új frissítést, vagy irányelvet és azokhoz is igazodni kell. Ha pedig elégedett vagy a munkámmal, akkor kérni fogod a személyes konzultációt, amire Beával megyek el. A webáruházad stratégiáját fogjuk átbeszélni, azt, hogy hogyan lehetne új vevők felé nyitni. Valamint különböző tervekről, hogy még nagyobb forgalmad legyen. Én a megbeszéltek szerint hozzáigazítom az AdWords kampányokat az új stratégiához, taktikához. Vannak olyan partnereim, akik pár beszélgetés után teljesen átlátják, megértik a marketing stratégia lényegét és így velük már a második webáruházukat tervezzük. Az első is nagyon jó, mert pénzt termel, de a kapott adatokból, és a felhasználói visszajelzésekből azt látjuk, hogy egy új webáruházzal sokkal nagyobb forgalmat lehetne generálni. Hogy mondjak egy példát, lehet, hogy az új webáruház egy egyedi keresővel tudna tarolni a piacon.

Hogy milyen gyorsan lehet pénzt termelni? Az nagyon termék és piacfüggő, illetve a webáruházadon is nagyon sok múlik. Van olyan partnerem, akinél már az első nap jelentős növekedést sikerült elérnem, de van olyan is, akinél ez az 5. hónapban következett be, viszont az is igen jelentős emelkedés lett! Az biztos, hogy nem kidobott pénz lesz amit markertingre költünk, de kérlek ne az utolsó 10.000 Ft-oddal vágjunk bele! Az üzletre költeni kell, be kell fektetni a pénzt, időt, energiát.

A teljesen 0-ról induló webáruházaknak kell hagyni egy hosszabb átfutási időt, mert ők általában csak tippelni tudnak, hogy mit kellene meghirdetni. A már a piacon 3-6 hónapja, vagy akár az évek óta jelen lévő webáruházak tulajdonosai egyértelműen meg tudják azt mondani, hogy mely termékek fogynak nagyon jól és hogy mire szeretne kampányolni.

A vásárlói magatartások azt mutatják, hogy az első hirdetésre való kattintástól számított 20. nap is szükséges lehet, mire a látogató visszajön, és vásárol. 20 napon keresztül gondolkodik, megtekint más webáruházakat is, visszajön és megnézi a terméket nálunk újra és újra. De, persze ez megint csak termékfüggő. Egy nyomtatópatronon nincs mit gondolkodni, az kell. Egy luxus mobiltelefonon viszont már erősen gondolkodnak a látogatók, akár hetekig.

Mi mindent megteszünk érted, ha szimpatikusak vagyunk, akkor hívj fel!