Kommunikáció

Mért adod ilyen drágán!?

Ha olvasod a blogomat, akkor előbb – utóbb szembesülni fogsz az emberek kíváncsiságával, esetleges rosszindulatával. Miért? Mert nem névtelen átlagos webáruháztulajokat képzek!

A vevők fel fogják tenni azt a kérdést, sőt csak azért fel fognak hívni, hogy megkérdezzék, hogy a konkurencia miért adja olcsóbban az adott terméket.

Te meg ekkor csak nézel, esetleg beleesel abba a hibába, hogy alápakolsz.

Áh, nála azért olcsóbb mert ő áfacsaló, nem tudja eladni már évek óta, abból a szériából sok a garanciális hiba, használt termék, át van dátumozva, nincsen engedélye…vagy csak egyszerűen nem tudsz rá válaszolni.

80% az esély, hogy elveszíted így a vevőt!

 

De, nem! Te engem olvasol, így ezt fogod rutinból mondani:

Nézze uram. Nem tudom. Nem is akarom tudni. Én közvetlenül a gyártóval/nagykerrel vagyok kapcsolatban. Én a magyarországi szabályokat betartom, Én a nevemet adom ahhoz hogy Ön biztos forrásból kapja meg az árut. 6 hónap múlva az Én cégem nem fog becsődölni, Én még 1 év múlva is itt leszek és számon kérhet. Kérheti az engedélyemet, a szállítóleveleket, és érvényesítheti a garanciáját. Nem tudom olcsóbban adni, ebben az esetben. Ha Ön olcsóbban akarja megvenni, vegye meg. Ha 1 év múlva segíteni kell önnek valamiben a termék miatt, vagy a gyártóval kell egyeztetni, akkor vásároljon tőlem. Tudok ajándékba adni egy … de mást nem tehetek, mert alig van rajta hasznom.

 

Így fogod tudni megtartani a vásárlót ebben az esetben.

 

Vélemény, hozzászólás?