Hogy miért nem tudom ezt kihozni fillérekből? Mert én nem verlek át és tudom, hogy mit csinálok.
Nézzük sorban:
- Én marketinggel foglalkozom. De, tényleg. Rendszeresen járatok több marketinges magazint is. Ezeknek éves előfizetési díja van.
Pl.: A MarketingNavigátor magaziné 60 833 Ft, a marketingszoveg.com-é 72.000 Ft / év. - Rendszeresen járunk konferenciákra is. Legutóbb az E-kereskedelmi konferencián voltunk. Ez a vállalkozásomnak 250.000 Ft-jába került.
- A Google Partners képzései ugyan ingyenesek, de az én időm nincs ingyen.
- Rendszeresen vásárolok marketing témájú könyveket is. Ezek nem 100.000-res tételek, de mivel az időm nincs ingyen, így ezeknek a kiolvasása már költség, hiszen addig nem tudok pénzt keresni.
- Tagja vagyok több marketinges FB csoportnak is, ahol követem a trendeket. Idő…
- Beatrix is hasonló dolgokat csinál, csak Ő Németországban + a fix egyetemi tandíja kb.: 90.000 Ft / hó.
- Továbbá több AdWordsfiók-elemző program előfizetője is vagyok. Ezek a programok segítik megérteni és észrevenni az összefüggéseket, hogy Neked több vásárlód legyen!
+ Az elmúlt 10 év tapasztalatát sem akarom ingyen adni.
Ezt mind-mind azért csinálom, hogy a rám bízott webáruházból a lehető legtöbbet hozzam ki! Egy nem marketinggel foglalkozó AdWords-kezelő nem lesz hatékony. Kidobálja a pénzed.
Nagyon fontos, hogy először marketinggel foglalkozzon a szolgáltató és csak utána képezze tovább magát AdWords-fiók kezelőnek! Mire eljut oda, hogy nekiáll AdWords-fiókot kezelni, addigra már több 10, több 100 milliót el kellett költenie az ügyfeleivel marketingre! Éppen ezért nem fogja tudni a programozód, grafikusod vagy a belső embered egy fél napos AdWords képzés után hatékonyan kezelni a fiókod. Egy fél napos képzés után legfeljebb megtanulja azt, hogy hol vannak a gombok, és hogy hogyan kell leolvasni a statisztikát.
A Facebook oldalamra https://www.facebook.com/d.gabor.marketingszakerto sok fényképet szoktam felölteni a sikereinkről. Ha kíváncsi vagy, akkor kövess!
Ha úgy érzed, hogy neked most már végre ránk van szükséged, akkor hívj fel.