KKV Marketing

Nincs többé mobilos, vagy asztali gépes látogató

Csak látogató van. Így 2016 közepe felé már nem beszélhetünk mobilos, tabletes, asztali gépes vagy éppenséggel okos TV-s látogatóról.
Több képernyős világban élünk. Pl.: Reggel a vonaton előveszed a mobilodat és kinézel egy akciót egy webáruházban. A munkahelyeden előveszed a laptopodat, és véleményeket olvasol arról a termékről, majd hazamész és megvásárolod. Éppen ezért nagyon fontos, hogy a weboldalad reszponzív legyen, azaz jól jelenjen meg a mobiltelefonon vagy éppen egy asztali számítógép monitorján is.

Itt tudod tesztelni a weboldalad:
https://testmysite.thinkwithgoogle.com/

Naponta 150-szer vesszük elő a telefonunkat, és pillantunk rá (micro momentum). Reggel szinte az első dolgunk megnézni a telefonunkat, és lefekvés előtt is még rápillantunk, és általában 3 méteren belül tartjuk. Ez a napi több száz micro momentum, később drasztikusan befolyásolja a vásárlási folyamatot.

2015-ös statisztika világszerte:
20%-kal növekedett a mobiltelefonról érkező látogatók száma.
18%-kal csökkentek az átlagos oldalidők.

Ez azt jelenti, hogy Pl.: lényegretörő termékleírást készíts, mert ha túl hosszan vezeted fel, vagy sok felesleges információt tartalmaz, akkor a látogató kilép. Rövidebb idő alatt kell meggyőznöd, hogy nálad vásároljon!

Mobil konverziós arány 29%-kal nőtt az elmúlt években

Tagged