Az előző videómban egy patakon keresztül személtettem egy vállalkozás sikerességét. A patak egy olyan víz, ami folyamatosan mozgásban van. A tó pedig állóvíz, de a felszíne fodrozódhat.
Most van az a pont, amikor el kell döntened azt, hogy a te vállalkozásod milyen szinten áll. Patakod van vagy tavad?
Talán olyan napi 20-30 megrendelés / ügyfél fölött már lehet patakról beszélni, de ezt csak általánosságban mondtam. Egy étterem esetében napi 20 vendégnél patakról beszélni butaság lenne. Egy olyan webáruháznál ahol 8.000 termék van és 12 megrendelés, szintén lehet patakról beszélni.
Szóval ha tavad van, akkor először patakot kell belőle készíteni. Ez a legnehezebb és legidőigényesebb feladat.
Az is lehet, hogy a tóból soha sem lesz patak, mert nem jó piacon vagy. A választott piacból nem tudsz már pénzt csinálni. Vagyis én, mint marketinges azt mondom, hogy nincs lehetetlen, de nem biztos, hogy van hozzá elég tőkéd, merszed, hogy felvedd a versenyt.