AdWords Cikkek

Új belsőlink-bővítményt tesztel a Google

A belsőlink-hirdetésbővítmény (a fő céloldal mellett) adott oldalakra mutató linkeket 
jelenít meg a hirdetések szövege alatt, így az ügyfelek egyetlen kattintással 
megtalálhatják a webhelyen, amit keresnek. A belső linkek a Google keresési eredményoldalainak
tetején és alján szereplő hirdetésekben jelennek meg. A belső linkeket a kampány létrehozásakor
adhatod hozzá. A link szövegét és az URL-eket szerkeszheted, a Hirdetésbővítmények lapon 
pedig láthatod, hogy a belső linket tartalmazó hirdetéseid hogyan teljesítenek.

 

Eredetileg így néztek ki a belső linkek a Google találati oldalán:

 

 

2012-ben a Google nagy dobása az volt, hogy lehetett a linkekhez kísérő szöveget is írni,
2×25 karakterben.

 

 

Lehet, hogy 2017-ben lesz egybefüggően 60? karakterünk?

Érdemes észrevenni, hogy a hirdetés magasságban nőtt! Ezzel az organikus találatokat kicsivel jobban kiszoríthatja.
Vajon mobilon ez a hirdetés beteríti az egész képernyőt?

 

Forrás: https://adwords.googleblog.com/2012/02/introducing-enhanced-ad-sitelinks.html,
http://thrivesearch.com/google-testing-list-format-adwords-enhanced-sitelinks/
https://support.google.com/adwords/answer/2375416?hl=hu