A belsőlink-hirdetésbővítmény (a fő céloldal mellett) adott oldalakra mutató linkeket jelenít meg a hirdetések szövege alatt, így az ügyfelek egyetlen kattintással megtalálhatják a webhelyen, amit keresnek. A belső linkek a Google keresési eredményoldalainak tetején és alján szereplő hirdetésekben jelennek meg. A belső linkeket a kampány létrehozásakor adhatod hozzá. A link szövegét és az URL-eket szerkeszheted, a Hirdetésbővítmények lapon pedig láthatod, hogy a belső linket tartalmazó hirdetéseid hogyan teljesítenek.
Eredetileg így néztek ki a belső linkek a Google találati oldalán:
2012-ben a Google nagy dobása az volt, hogy lehetett a linkekhez kísérő szöveget is írni,
2×25 karakterben.
Lehet, hogy 2017-ben lesz egybefüggően 60? karakterünk?
Érdemes észrevenni, hogy a hirdetés magasságban nőtt! Ezzel az organikus találatokat kicsivel jobban kiszoríthatja.
Vajon mobilon ez a hirdetés beteríti az egész képernyőt?
Forrás: https://adwords.googleblog.com/2012/02/introducing-enhanced-ad-sitelinks.html,
http://thrivesearch.com/google-testing-list-format-adwords-enhanced-sitelinks/
https://support.google.com/adwords/answer/2375416?hl=hu