Google AdWords Kampánykezelés?

Ezt a hat pontot figyeld, mielőtt AdWords-öst választasz:





A leendő Google AdWords-fiók kezelőd foglalkozott már korábban marketinggel?

Ha nem, mert csak az AdWords-fiók technikai beállításaihoz ért, akkor egy alapvető marketinges probléma meg fogja állítani. Nevezetesen az, hogy miért nincs vásárlód, ha futnak a hirdetések? Nem elég csak a helyes technikai beállításokat elvégezni, mert az online vagy az offline értékesítés ennél sokkal komplexebb. Kérdezd meg tőle, hogy eddig hány száz millió forintra felügyelt már a karrierje során. Kiindulási alap: 100 milló forint nem egy nagy összeg, ha reklámról van szó. 20 ügyfél 1 év alatt elkölt ennyi pénzt. 100.000.000 Ft / 20 = 5.000.000 Ft / 12 = 416.000 Ft / hó / ügyfél.





Ugyan az a személy fogja optimalizálni a hirdetéseidet 3, 6 vagy 12 hónap múlva is?

Mézes Beatrix és Dajka Gábor fogja kezelni a Te fiókodat. Ne azon múljon a vállalkozásod sikere, hogy mikor mond fel egy jobb állás miatt az AdWords-fiók kezelőd egy nagyobb ügynökségben. Nincs is annál rosszabb, amikor folyamatosan el kell magyarázni az új kampánykezelődnek azt, hogy melyek az üzleti céljaid, melyik hirdetéscsoport számodra a legfontosabb. (A "sok vásárló" és "minden fontos" nem válasz, hacsak nem multicéget vezetsz évi 2-300.000.000 Ft-os költségvetéssel.)



Jól ír? Jártas a marketingszöveg-írásban?

Ha rosszak a hirdetési szövegeid, akkor sokkal kisebb az esélye annak, hogy bekövetkezik a vásárlás. Jó hirdetési szöveget 25-25-80 karakterben (plusz a bővítmények) megfogalmazni nem egy egyszerű feladat.



Jól él? Anyagilag sikeres?

Sikeresek az ügyfelei is? Persze, attól még, hogy valaki nem sikeres anyagilag, sikeres lehet a családalapításban, tanulásban, sportban és még az élet számos területén érhet el kimagasló eredményeket.
De, neked most egy sikeres marketingesre kell bíznod a vállalkozásodat.

Tőkét kovácsolunk és
időt spórolunk

Bízd ránk a marketinged és dőlj hátra.

Ismered a munkásságát?

2017-től kezdődően sajnos elszaporodtak a marketingesek Magyarországon. Ennek az egyik oka az, hogy viszonylag sok fél-egy napos marketinges előadások vannak idehaza. Ezeken az előadásokon elhitetik az emberekkel, hogy pár 10.000 Ft-os 5-6 órás képzés után érteni fognak a marketinghez. Én Gábor már 10 éve ezt csinálom és szerveztünk már mi is képzést. Viszonyításképp: Beatrix elvégzett Németországban egy Online Marketing Menedzseri tanfolyamot, amely jó pár hónapos volt és feszített ütemben zajlott. Csak a SEO-ról szóló dolgozata 65 oldalas volt. A tanfolyam 5.500 euróba került. Az olyan ügyfeleknek akiknek 150.000.000 - 200.000.000 Ft-os forgalmuk van egy évben azok megkövetelik a folyamatos feljődést. 10 év tapasztalat és méregdrága német egyetem ide vagy oda, mi folyamatosan képezzük magunkat.

Nézd meg a marketingszakember-jelölted Facebook kommunikációját, hírlevelelét. Nézd meg azt, hogy vannak-e ügyfélvisszajelzései. Nézd meg a cégének a forgalmát. Nézd meg azt, hogy van-e bármilyen papírja arról, hogy Ő ért ehhez. Nézd meg a reklámszövegeit. Nézd meg a videóit. Nézd meg azt, hogy áll-e mellette másik sikeres partnercég. Szerepel-e a neve a saját oldalán kívül máshol? Nézd meg azt, hogy főállásban végzi-e a marketinges tevékenységét vagy csak fizetéskiegészítésként csinálja.



Mire van szükséged?

kattints a linkre és add le a megrendelésedet:

- Google Ads-fiók kezelésére magyarul

- Google Ads-fiók kezelésére németül

- Google Ads-fiók elemzésre





+1 Organikusan az első oldalon van a Google-ban pár AdWords-ös kulcsszóval?


A jó szakember nyilván az első oldalon van, mert ért hozzá. A SEO és a fizetett találat szorosan összefügg egymással. Keresőoptimalizálás nélkül nincsen hatékony AdWords-fiók.

A képek 2019. 01. 11-én készültek. Elképzelhető, hogy egy későbbi időpontban más helyezést fogunk kapni.

A jó helyezéseinket nem kamu linképítéssel értük el, ami bármikor összeomolhat, hanem értékes belső tartalmakkal.

Friss bejegyzéseink

Google Ads a kétélű fegyver

A szitu az, hogy valószínűleg csak napokig, talán hetekig tart ez az állapot, ha nem fejlesztjük a marketingrendszert. Ugyanis a konkurensektől vettük el az ügyfeleket. Úgy is mondhatnám, hogy most a tortából egy sokkal nagyobb szeletet vettünk el, ami a többieknek nem fog tetszeni.

Mi van akkor, ha kimaxoltuk a Google Ads-fiókot?

Eltelik 1 hónap, 2 hónap, 3 hónap, talán 4 majd visszajön az eltévedt ügyfél és arra panaszkodik, hogy eltűnt a forgalma, vegyem már vissza a fiók kezelését.

Írj nekem egy levelet

Céltudatosaknak

Ha pontosan tudod, hogy mire van szükséged, akkor inkább ezt az űrlapot használd: https://goo.gl/forms/XVUeNxHajzRW3T4c2

Cégnév

Online Forgalomnövelő Marketing Kft.
25801987-2-10, HU25801987
és
Dajka Gábor E.V.
66235763-1-30