Marketing szövegírás?

A szövegírás tág fogalom, de az biztos, hogy a tartalommarketing része. Nem mindegy, hogy milyen szöveget szeretnél és azt hová akarod kitenni. Olyan kérdésre is keressük a választ, minthogy ki fogja elolvasni és hogy az olvasót csak informálni szeretnénk-e vagy konkrétan cselekvést kérünk tőle, pl. vásárlást, regisztrációt. Szövegíróink:




Magadat vagy a vállalkozásodat akarod bemutatni?

Akkor újságíróra van szükséged, így Major Zsuzsannával fogsz dolgozni, mert ez az ő szakterülete. Nem mellesleg 15 éve újságíró.




Azt szeretnéd, hogy a szöveg irányítsa az olvasót, mert pl. eladni szeretnél?

Akkor neked marketingszöveg-íróra van szükséged, Ő pedig Mézes Beatrix lesz. Örömmel elkészíti neked a legjobb reklámszöveget!




Keresőoptimalizált webszöveget szeretnél kulcsszókutatással együtt?

Akkor Dajka Gábor fog neked segíteni. Gábor egyébként Google Partner, így jól tudja, hogy mit szeret és mit nem szeret a Google. Hozzáfér az AdWords kulcsszótervezőjéhez és MOZ.com (SEO program) előfizető.




Az idő sürget

Egyrészt a férőhelyeink limitáltak, mert aki egyszer rákap a tartalomgyártásra, az egyre többet és többet akar, mert a jól elkészített szöveg iszonyatosan jól működik! Másrészről valószínűleg a konkurensed már évek óta blogol vagy egyszerűen csak jó szövegeket ír a weboldalára, így a vásárló tőle vásárol. Rendeld meg a szolgáltatásunkat még ma!




Az emberek nem olvasnak

Ezt cáfolom. Nagy mennyiségű anyagot olvasnak az emberek nap mint nap az interneten. Abban megegyezhetünk, hogy nem a kötelező olvasmányokat olvassák, hanem azt, ami őket ténylegesen érdekli. Ráadásul az internetre brutális mennyiségű anyag kerül fel minden egyes nap, amit a Google nem győz rendszerezni. Ha vannak már jó szövegeid, akkor ezt te is tudod. Ha még nincs, akkor örömmel bebizonyítjuk ennek az ellenkezőjét, ha megrendeled a szolgáltatásunkat.




Az olvasási szokások megváltoztak

Már csak hasznos szöveggel lehet labdába rúgni az interneten. A hasznos és olvasmányos szöveg elkészítéséhez pedig szövegíróra van szükséged. Nincs mese. Mi azt tapasztaljuk, hogy a szövegnek egyre hosszabbnak kell lennie és legalább olyan érdekesnek, mint ha csak egy könyvet olvasnál. A felhasználók elsőre csak pár mondatot fognak elolvasni a szövegből és ha az érdekes a számukra, akkor pedig az egész cikket is el fogják olvasni. A szövegírás egy szakma. Engedd meg, hogy segítsünk neked.




Milyen gyorsan lesz eredményes a keresőoptimalizált szöveg?

Ez változó, sok mindentől függ. Itt egy webáruház Analytics statisztikája példának:




Itt 2017. szeptemberében kezdtünk el szöveget írni. Természetesen a vásárlások száma is megnőtt.

Általában a megtérülési idő 3-6 hónap.
A marketing szövegírás hatása ezen a képen jól látható.


Frissítés:

2019-et írunk. A fent említett partnerünk azóta is az ügyfelünk, és rendületlenül blogolunk neki. Az eredmény kézzel fogható:


A marketing szövegírás hatása 2019-ben.




Melyikre van szükséged?

kattints a linkre és add le a megrendelésedet:

BlogírásHírlevélírásLanding oldal szöveg PR-cikk




Hogyan fogom megkapni a szövegemet?

Leginkább Google Docs-ban szeretünk dolgozni és ebben is fogjuk átadni.




Mi lesz akkor, ha nem tetszik?

Akkor átírjuk. Egyébként te is beleírhatsz a szövegbe, illetve meg fogjuk beszélni azt, hogy mi legyen mindenképpen benne. Ha nagyon belenyúlsz a szövegbe, és az csökkenteni fogja a hatékonyságot, akkor szólunk. Ha piszkosul nem egyezik meg a stílusunk és már a sokadik módosítást kéred, akkor vissza utaljuk a pénzed. Jobb lesz mindkettőnkek így.




Bármiről kérhetek reklámszöveget?

Igen, de azt tudnod kell, hogy más ára van egy szakmai szövegnek és egy populáris szövegnek. Szívesen írunk mobiltelefon tokokról és fogtömés fajtákról is. Tegyél minket próbára!




Milyen gyorsan írjátok meg a webszövegemet?

Ez függ a szöveg nehézségétől is és a kapacitásunktól is. Általában 3 nap és 1 hét között szokott lenni. Ha nehéz szakmai szöveget kell írnunk, akkor 2 hét is lehet, mert meg kell értenünk a szakmád fogásait.




Mi az a tartalommarketing?

Tartalommarketing (angolul content marketing) minden olyan marketing, amely minőségi tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen. Ez nem csak szöveg lehet, hanem videó, infografika, fénykép, podcast, stb... Egy webáruházat mindenki tud már bérelni pár ezer forintért havi szinten. Weboldalt is mindenki tud már készíteni akár ingyen is. De értékes tartalommal megtölteni már sokkal nehezebb és időigényesebb. Ne az árversenybe szállj be, amit ha megnyersz tönkremész, hanem a tartalommarketing versenyébe szállj be, mert ha ezt megnyered, gazdag leszel. Content is king!




Facebook posztot is vállaltok?

Igen! De Facebook kampánykezelést nem nagyon szeretnénk vállalni. Viszont tényleg nagyon szívesen írunk Facebook reklámszöveget és a célközönséged számára értékes szövegeket. Egyébként rengetegen panaszkodnak arról, hogy hirdetés nélkül nem tudják elérni az oldaluk követőit a nagy kék oldalon. Általában 0,5 és 1%-os elérésre panaszkodnak a vállalkozók. Ha rosszak a posztjaid, akkor valóban nem fogja mutogatni Mark a követőidnek az érdektelen, átlagos, unalmas, reklám kiírásaidat. Ha jók a posztjaid, akkor pedig a 10-15%-os organikus elérés sem kizárt. Nekünk 8-12% között szokott mozogni. Ez egyébként egy jó mérőszám. Ha 0,5-1% körül van, akkor valamit nagyon rosszul csinálsz. Jó eséllyel a hírleveled szövege, stílusa is gagyi. Ez viszont jó hír, hiszen van legalább kettő kiaknázatlan marketing csatornád.




1 db próbaszöveget szeretnék, mielőtt megbíználak titeket

Ez jogos elvárás a részedről, de sajnos nem mindig tudjuk teljesíteni. Ha pl.: az általad gyártott termékről szeretnél termékleírást, vagy egyedi termékről szeretnél szöveget, akkor nem tudunk csak 1 szöveget "gyorsba" megírni. Ahhoz, hogy a szöveg elérje a célját, nekünk meg kell ismernünk a termékedet, vállalkozásodat a célcsoportodat. Ismernünk kell a szöveg célját. Ismernünk kell a terméked tulajdonságát, termékelőnyöket, azt, hogy az adott termék milyen problémát old meg és még egy csomó mindent. Sőt, ha van rá mód, akkor szívesen meg is néznénk. Gyakran nekünk kell piackutatást végezni 1-1 kérdés megválaszolásához, mert a megrendelőnek nincsen jól képzett marketinges csapata, így nem tudják ezekre a választ. A szövegírás csak a munka 20%-a. A maradék 80%-a a kutatás. Próbamunkánál is megkerülhetetlen a 80% munka. A szövegírás elég komplex marketing tevékenység, talán a legkomplexebb.

Egy támpont: A dajka-gabor.hu-n lévő szövegeket mi írtuk. Ha jó olvasni a weboldalunk szövegét, akkor nagyon nem tudsz velünk mellélőni.

Tőkét kovácsolunk és
időt spórolunk

Bízd ránk a marketinged és dőlj hátra.

Friss bejegyzéseink

Az emberek nem olvasnak?

Ha van egy vállalkozásod, akkor alapvetően a kommunikációddal határozod meg azt, hogy kik lesznek az ügyfeleid. Ha nem olvasol rendszeresen, ha nem műveled magad folyamatosan, akkor a kommunikációd is olyan lesz, amilyen. Ami nem biztos, hogy baj.

Miért fontos megszerezni a figyelmet?

Rengetegen nyitnak manapság egy üzletet. Ez lehet online és offline is. Mind a kettőnek van egy közös tulajdonsága, mégpedig az, hogy csak akkor fog működni, ha figyel rád a piac. A legtöbb üzlet itt vérzik el.

Írj nekem egy levelet

Céltudatosaknak

Ha pontosan tudod, hogy mire van szükséged, akkor inkább ezt az űrlapot használd: https://goo.gl/forms/XVUeNxHajzRW3T4c2

Cégnév

Online Forgalomnövelő Marketing Kft.
25801987-2-10, HU25801987
és
Dajka Gábor E.V.
66235763-1-30