Kell nekem is webáruházmarketing-stratégia?
Sem egy fizikai bolt, sem egy webáruház nem fog működni marketing stratégia nélkül.
Persze vannak kivételek, amikor a vállalkozó a szerencsének köszönhetően meg tud lovagolni egy hullámot. Ismerek olyat, aki ezen a hullámon van már 5 éve. Én látom, hogy nem igazán tudja, hogy mit csinál, a megérzéseire hagyatkozik. Mellette belekezdett más vállalkozásokba is, amiket sorra elbukott. Ha nem lett volna ekkora hatalmas szerencséje ezzel a hullámmal, akkor Ő soha nem lett volna sikeres vállalkozó.
Legyen szó bármilyen vállalkozásról, azt alaposan át kell gondolni, meg kell tervezni. A legapróbb részletek is számítanak, kezdve a névjegytől az 5 hetes marketing kampányig, de nem bezárólag.
Rengeteg vállalkozás megy csődbe Magyarországon, amelyeknek a döntő többsége elkerülhető lett volna. Akár úgy, hogy a vállalkozás megnyitása előtt a vállalkozó utánajár, hogy ténylegesen szüksége van-e az embereknek az ő szaktudására, webáruházára. Kell-e a piacra? Ennek egy marketing tanácsadó is utána tud járni. Mi egy ilyen szakvéleményért elkérünk 100.000-200.000 Ft és lehet, hogy azt mondjuk a vállalkozónak, hogy ne tegye bele a család utolsó 5.000.000 Ft-ját ebbe a vállalkozásba, mert el fogja bukni.
Nagyon sokszor tapasztaljuk azt is, hogy a vállalkozás jó és a piacnak is szüksége van rá, mégis sikertelenül működik a vállalkozás.
Hogy miért?
Mert nincs előre megírt forgatókönyv. Egy vállalkozónak az is a feladata, hogy felügyelje és egyengesse a vállalkozásának a marketing stratégiáját.
Egyre összetettebben kell gondolkodni, amikor online stratégiáról beszélünk. Az eszközök száma rengeteg, és folyamatosan bővülnek. Tapasztalataink szerint, legtöbbször az a probléma, hogy a vállalkozó már a legújabb trendekről vizionál (mint chat-bot), holott a marketing alapjaival sincs tisztában. Tehát először a marketing működését és összefüggéseit kellene megérteni, majd utána a legmodernebb eszközöket bevetni.
Webáruház esetén már nem feltétlenül a programozó viszi el a milliókat, hanem a marketing. Bár egy használható webáruház fejlesztési költsége még mindig 1.000.0000 Ft körül van. Bérelni is lehet havi 5-20.000 Ft-os áron, éppen ezért rengetegen nyitnak webáruházat. És itt jön a csavar. Ezen a ponton kell megérteni azt, hogy a vásárló úszik az ajánlatokban. A jó öreg: “Aki akarja, úgyis tőlünk veszi meg” és a “Jó bornak nem kell cégér” szemlélettel hihetetlen károkat okozunk a vállalkozásunknak. Már nem az van, mint a 90-években, hogy a vállalkozó volt a király, mert csak tőle lehetett beszerezni a portékát. Ma már a vásárló a király. Ha a vásárló jobb ajánlatot kap Ebay-en, Amazonon vagy konkurensedtől, akkor nem tőled fogja megvenni. És a következő elakadás pont az, hogy meg kell értened, hogy nem az ár az első, amivel versenyezned kell!
Innen lép be az egyedi marketing stratégia kidolgozása!
Ne feledd, a marketing mindig kell: ha jól megy a vállalkozásod, akkor azért, ha nem megy jól vagy még csak most tervezed a webshopod megnyitását, akkor pedig azért.
Bízd ránk az egyedi webáruházmarketing-stratégiád kidolgozását, válassz csomagot:
VIP csomag – 450.000 Ft
Mit tartalmaz a csomag?
- 1x3 óra konzultációt (az első alkalommal)
- termék / szolgáltatás tesztelését, ha van rá mód
- kreatív ötletek átadását
- a vállalkozásod kommunikációs stratégiájának megtervezését
+
- 1x1 nap konzultációt (a második alkalommal)
Amit az egy napos konzultáción a kezedbe adunk kinyomtatva:
- konkurenciaelemzés
- korábbi reklámjaid felülvizsgálata (pl.: szórólap, rádióhirdetés)
- Analyticsfiók-elemzés
- AdWordsfiók-elemzés
- Facebookfiók-elemzés
- SEO-elemzés
- webáruház-elemzés
- 1 db PR cikk (15 éves újságírói gyakorlattal rendelkező újságíró fogja elkészíteni)
Az egy napos prezentáláson lehetőséged van oktatásra is.
Kiválaszthatod, hogy mely témákról tartsunk előadást Neked ésvagy a Kollégáidnak.
Webáruház beindító – 199.000 Ft
Mit tartalmaz a csomag?
- 1x2 óra konzultációt (az első alkalommal – Skype-on)
- termék / szolgáltatás tesztelését, ha van rá mód
- kreatív ötletek átadását
- a vállalkozásod kommunikációs stratégiájának megtervezését
+
- 1x3 óra konzultációt (a második alkalommal – személyesen)
Amit második 3 órás konzultáción átbeszéljük:
- korábbi reklámjaidat (pl.: szórólap, rádióhirdetés)
- AdWords-fiókodat
- Facebook-fiókodat
- SEO-dat
- webáruházadat A-Z-ig
Havonta csak 1 vállalkozást tudunk elvállalni!
Hívj fel, beszéljünk róla: 06-20/453-70-31