Gazdasági krízis: még az elején járunk

Oszd meg a cikket

Dajka Gábor online marketing szakértő azt mondja, hogy ebben a rendkívüli helyzetben a legrosszabb döntés az, ha azonnal befagyasztjuk a marketing- és reklámköltségeket, hiszen éppen most lesz a legnagyobb szükség az erős online kommunikációra. 

A cikk folytatásáért ide kattints: https://ertekesotletek.blog.hu/2020/03/15/nem_szabad_most_azonnal_visszavenni_a_reklamkoltsegeket_javasolja_az_online_marketing_szakerto

Fedezd fel ezeket a cikkeket is

Pszichológia és reklámpszichológia

Valentin-napi érzelmi kondicionálás

Győzött a reklámpszichológia: már nem az a kérdés, hogy akarunk-e ajándékot adni Valentin-napon, hanem az, hogy mi legyen az ajándék. Valahol útközben normává vált, hogy

Nők ábrázolása a reklámokban

Amikor megnézel egy reklámot, talán elsőre fel sem tűnik, hogy milyen mélyen jelenik meg benne a társadalmi nemi szerepek és elvárások összessége. A nőket érintő

Segíthetek?

Tegyük rendbe a vállalkozásod.