Bővebben a marketing-tanácsadásról

Főbb pontok:

A marketing tanácsadásom célja, hogy olyan mélyreható segítséget nyújtsak, amellyel valóban optimalizálhatod vállalkozásod marketingjét, függetlenül attól, hogy már jól megalapozott üzleted van, vagy épp most indítod el. Az egynapos konzultáció lehetőséget ad arra, hogy közösen feltérképezzük a céged jelenlegi helyzetét, marketingstratégiáját és kihívásait, majd gyakorlati lépéseken keresztül oldjuk meg a fennálló problémákat, optimalizáljuk a reklámokat és új, hatékony megoldásokat építsünk fel.

Hogyan zajlik az egynapos konzultáció?

Az egynapos konzultáció két nagy szakaszra oszlik. A nap első felében a célom, hogy mélységeiben megértsem vállalkozásod motivációit, jelenlegi helyzetét és nehézségeit. Feltérképezzük a versenytársaidat, megvizsgáljuk, milyen gyengeségeik vannak, és hogyan tudsz ezekre alapozva hatni a saját célközönségedre. Ez a stratégiai felmérés azért fontos, mert egy erős marketingstratégia alapja a piac és a versenytársak alapos ismerete.

A nap második felében a gyakorlatra helyezzük a hangsúlyt. A már futó reklámkampányaidat közösen optimalizáljuk, elemzésekkel és pontosítással hozzuk ki belőlük a maximumot. Ha szükséges, új reklámokat hozunk létre, amelyek pontosan illeszkednek az aktuális piaci helyzethez és vállalkozásod céljaihoz. Nem csak stratégiai szinten segítek, hanem technikai támogatást is nyújtok: ha bármilyen eszközt nem sikerült beállítanod, legyen az egy hirdetési fiók vagy egy kampánykezelő rendszer, együtt megoldjuk ezeket a feladatokat.

Online és személyes konzultációs lehetőségek

Ha a kényelmes, online konzultációt választod, akkor a találkozó két részletben, kétszer hat órában zajlik. Reggel 10-től este 4-ig dolgozunk együtt képernyőmegosztáson keresztül. Az online forma nagy előnye, hogy az eszközöket és szoftvereket valós időben, kényelmesen tudom bemutatni neked, és meg is tanítom azok használatára, hogy később akár te is önállóan tudd kezelni a reklámcsatornákat. Így a marketingtechnológia kevésbé tűnik ijesztőnek, és kézzelfogható tudást kapsz.

Amennyiben személyes találkozóra van lehetőséged, akkor reggel 10-től este 10 óráig dolgozunk együtt. A személyes tanácsadás előnye, hogy még inkább a vállalkozásodra és a te személyes igényeidre tudok hangolódni. Együtt tudjuk feltárni az elakadáspontokat, akár új perspektívát is hozok a gondolkodásmódodba. Ilyenkor a marketing-tanácsadás már nem csak az üzletedre, hanem részben rád, mint vállalkozóra is fókuszál.

Csak 5775 Ft
kozepen

Mire számíthatsz?

Mindkét konzultációs formában 12 órán keresztül dolgozunk együtt. A legtöbb ügyfelem számára ez az időtartam több mint elegendő, de ha lassabb tempóban szeretnél haladni vagy először találkozol marketingeszközökkel, akkor sem kell aggódnod, mert bőven beleférünk az időkeretbe. A konzultációt rugalmasan kezelem, és bár általában nem nézem az órát, a 12 óra végére minden bizonnyal én is kifáradok – de ez az idő elegendő arra, hogy a tanácsadás során valódi eredményeket érjünk el.

Miért fontos a marketing tanácsadás?

Egy jó marketing stratégia alapvető a vállalkozás növekedéséhez, különösen a mai, digitálisan orientált világban. Akár induló vállalkozás vagy, akár már egy működő cég, a piacon való hatékony megjelenés kulcsa az, hogy értsd a célközönséged, és hogyan érdemes elérned őket. A marketing tanácsadás célja, hogy segítsek az optimalizálásban, az ügyfélszerzésben, a márkaépítésben, és a hosszú távú célok megvalósításában.

Amennyiben szeretnél további részleteket megtudni, vagy időpontot foglalni, látogass el az alábbi linkre: https://webshop.dajka-gabor.hu/egynapos-marketing-tanacsadas/.

Szívesen dolgozom veled, hogy a vállalkozásod marketingjét a következő szintre emeljük!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

A reklám halott, éljen a döntéspszichológia!

„A reklám halott, éljen a döntéspszichológia!” – ez nem puszta retorikai fordulat, hanem tétel: a klasszikus reklámipar eszköztára mára túlnyomórészt elvesztette erejét, mert rossz problémára adott jó választ. A reklám a figyelmet akarta megvenni, miközben a vevői döntést a kontextus, a rutin és a kognitív egyszerűsítések irányítják. Aki ma is GRP-ban, megjelenésekben és „minél több...

Generációk háborúja vagy DISC-ellentét?

„Generációk háborúja” – látványos cím, hálás kattintás, de félrevezető diagnózis. Az, amit sok hazai vállalatnál „boomerek vs. Z-sek” konfliktusaként élünk meg, a gyakorlatban gyakran inkább négy kommunikációs és döntési stílus ütközése. A DISC-modell – Domináns (D), Befolyásoló (I), Stabil (S), és Lelkiismeretes (C) – egyszerű kerete megmutatja, hogy a vita sokszor nem életkorból, hanem tempóból,...

Marketingezz úgy, mint egy kémelhárító

A legtöbb cég úgy marketingel, mintha díszszemlére készülne: kifényesíti az üzenetet, kitolja a zászlókat, és reméli, hogy a piac majd tapsol. A valóság inkább a „szürke zóna”: zaj, ellenvélemények, algoritmusok által formált láthatósági ingadozás, versenytársi reakciók, sőt időnként jól célzott zavarkeltés. Az a vállalkozás, amelyik ezt továbbra is ünnepi felvonulásként kezeli, folyamatosan drágábban szerez ügyfelet,...

Így nyersz az Alpha közönségnél

Az Alpha generáció – a 2013 után születettek – nem „digitális bennszülöttek”, hanem egy szintetikus világ első állampolgárai. Ők már nem különítik el az online és offline tér határait, mert az élményeik, kapcsolataik és a játékaik folyamatos átjárásban vannak a kettő között. A családi nappaliban épített legóváros mellé ugyanolyan természetességgel teszik le az AR-ben felélesztett,...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom. 

© Copyright 2025