A kamerabazis.hu holnap bekameráz

Főbb pontok:

Kamerákat bárki telepíthet akinek van egy kis műszaki érzéke, vagy ehhez el kell végezni valamilyen iskolát?

Maga a kamerarendszer kiépítése alapvetően nem tűnik bonyolult feladatnak.

Mégis az!

Először is a kamerák megfelelő elhelyezéséhez nem árt egy kis rutin pl. nem mindegy, hogy merre nézzen a kamera, milyen magasságba szereljük fel. A másik nagyobb munka a vezetékezés, hiszen fontos, hogy esztétikusan legyen kiépítve minden, hogy később ne legyen zavaró a kábelek, vagy kábelcsatornák látványa. A legfontosabb a digitális rögzítő egység programozása, internetre való csatlakoztatása. Szóval megtanulható a telepítés, de saját magunknak rutin nélkül sokáig fog tartani a felszerelés.

Hány kamerával, milyen rendszerrel tehető biztonságossá egy családi ház?

Egy általános négyzet alakú családi házhoz 4 db kamerát szoktunk javasolni, a négy sarokra. A széles látószögnek köszönhetően viszonylag nagy terület megfigyelhető a sarkokról, de nem minden ház négyzet alakú.

Ahol vannak különböző törések, kiugók és beugrók, terasz és kocsibeálló, ott több kamerában kell gondolkodnunk, ha azt szeretnénk, hogy ne legyen lefedetlen terület.

Csak 5775 Ft
kozepen

Minél nagyobb felbontású egy kamra, annál részletesebb képet kapunk a megfigyelt területről. Ma már a 2 megapixel Full HD felbontás alapnak számít. Remek felvételeket lehet vele készíteni.

A kamera ad valós biztonságot?

A kamerák azon felül, hogy a tulajdonosa felé egy megnyugtató érzést ad, kifelé mindenképpen elrettentő hatással bír. A betörők nem kockáztatnak ott, ahol könnyedén azonosíthatóak egy kamerafelvétel alapján. Inkább olyan területre mennek „dolgozni”, ahol nincs kamera, ezáltal sokkal kisebb a lebukás veszélye.

Ha biztonsági kamerát hallok, akkor nekem egy nagyon pixeles kép ugrik be.

Valóban a régi típusú kamerák nem adtak túlságosan tiszta képet. De akkor még nem voltak HD felbontású kamerák. A mai technikának köszönhetően „tűéles” képet adnak a kamerák, melyeket visszanézéskor nagyítani is tudunk.

Mi volt a legnagyobb sikeretek?

Több sikert is elkönyvelhetünk, pl.: családi házaknál a problémás szomszéd lebuktatása, aki éppen a kutyát ingerli. Vagy társasházi kameráknál lebuktak a postaláda rongálók. Boltokban a lopások lebuktatása. Vagy éppen a pénztárnál való félreértés tisztázása a felvétel alapján. Naphosszat tudnám még sorolni a sikereinket. Nekünk minden siker egyformán fontos. 

Hol lehet veletek felvenni a kapcsolatot?

A weboldalunkon minden infót megtalálsz: https://kamerabazis.hu/kapcsolat/

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Bevezetés: „Generation Nice” – szép címke, gyenge bizonyíték

A „Millennials = Generation Nice” narratíva jól hangzik. A sajtó szívesen használja: emberközpontúbb, közösségibb, együttérzőbb fiatalokról beszél, akik a társadalmi hasznosságot a pénz elé helyezik. A gond az, hogy ez a kép leginkább stílusleírás, nem pedig adat. Ha a „milyen a generáció” kérdésre kutatási idősorokkal válaszolunk – vagyis ugyanazokat a kérdőíveket hasonlítjuk össze több évtized...

Mi az a Alpha Generáció?

A „Generáció Alpha” kifejezés azokat a gyerekeket és fiatalokat jelöli, akik nagyjából 2010 és 2024 között születtek – vagyis teljes egészében a 21. században. A címke Ausztráliából indult, demográfiai és piackutatási körökben terjedt el, és ma már a média, az oktatás és a marketing is rutinszerűen használja. A kérdés azonban nem az, hogy létezik-e ez...

Az AI nem ébred fel: fázisátmenetek a nagy nyelvi modellekben

„Az AI felébredt.” – sokszor találkozom ezzel a sejtelmes, mégis kényelmes narratívával. A jelenséghez tartozik egy menő szakkifejezés is: „emergens képességek”. A történet vonzó, mert drámát ígér: a kis modellek még „nem tudnak semmit”, a nagyoknál viszont egyszer csak felkapcsolódik a villany. Csakhogy a legjobb adatok és elméleti eredmények alapján ez a kép félrevisz. Amit...

Lehet-e túlzásba vinni az önreklámot? – Hideg fej, meleg márka, tudatos döntés

Egy dolgot gyorsan tisztázzunk: az önreklám nem szégyen, hanem eszköz. Az eredmény mégsem azon múlik, hogy „szabad‑e”, hanem azon, hogy mikor, miért, kinek és hogyan használod. A közösségi platformok – LinkedIn, X, TikTok – egyszerre „előszoba” és „színpad”: itt alakul ki a figyelem íve, itt történik a beválogatás megbízásokra, állásokra, szakmai együttműködésekre. Sokan mégis feszengenek,...

Itt érsz el

© Copyright 2025