AdWords kuponkód igénylése 2023-ban

Frissítés!

2023-ban 120.000 Ft-ot ír jóvá a Google Ads, ha elköltünk 60 napon belül 120.000 Ft-ot a reklámunkra. A tényleges költés után a rendszer ellenőrzi a fiókunkat, és ha mindent rendben talált, akkor 35 napon belül kiutalja az összeget. Ahogyan az eddigi kuponoknál, itt is csak az új belépőket támogatja a Google, a meglévő ügyfeleit nem. A részletes jogi szöveget itt találod: https://www.google.com/intl/hu_HU/ads/coupons/terms/

A kupont itt tudod beváltani: https://ads.google.com/signup?subid=ALL-hu-et-g-aw-c-home-awhp_xin1_hero!o2-awhp-hv-01-22


A Google 2021-ben is egy 15.000 Ft-os kuponkóddal csábítja a potenciális ügyfeleket a hirdetési felületük használatára.

A promóció lényege, hogy olyan felhasználók induljanak el az Ads-ben, akik még soha nem próbáltak meg ebben a rendszerben hirdetni.

A kuponozás egyébként nem új keletű, mert 2016-ban én kb. 50 db 30.000 Ft-os kupont kaptam a Google-tól, Google Partner lévén, hogy osszam szét. A KKV Marketing Csoportban 28 db kupont sikerült adnom, így 840.000 Ft-ot adtam a közösségnek.

Csak 5775 Ft
kozepen

Jelenleg pedig minden új partnerem automatikusan kap egy 22.500 Ft-os jóváírást.

Google Ads kuponkód:

Ha szeretnél egy 15.000 Ft értékű kupont, akkor azt az e-mail-címed megadásával itt tudod igényelni:
https://ads.google.com/intl/hu_hu/getstarted/

Ha jól írtad be az e-mail-címed és elfogadtad az ASZF-et, akkor ezt fogod látni:

1 perc múlva már a zsebünkben is lesz a kód:

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

A fizetési folyamat rejtett súrlódásai – A magyar webshopok 80%-a itt veszít pénzt, és észre sem veszi

Az online értékesítésben van egy kellemetlen igazság: a pénzt a legtöbben nem ott veszítik el, ahol keresik. Nem a hirdetésnél, nem a termékoldalnál, nem is feltétlenül a kosárnál, hanem a fizetés környékén. Abban a 20–60 másodpercben, amikor a vásárló már majdnem a tiéd, mégis meginog. És ami ebben igazán veszélyes: a veszteség sokszor láthatatlan. A...

A biztonságérzet pszichológiája az online fizetésben – így nyered meg a magyar vásárló bizalmát a kasszánál

Az online értékesítésben van egy pillanat, ahol a marketinged, az árazásod, a terméked és a márkád egyszerre vizsgázik: ez a kassza. Addig könnyű okosnak lenni, amíg az ember csak nézelődik. A fizetésnél viszont a vásárló hirtelen kockázatot érez: pénzt ad ki, adatot ad át, és azt reméli, hogy cserébe valóban azt kapja, amit ígértél. Ha...
Calculating Tax

Mennyi adót fizetünk valójában? A látható és rejtett adóterhek Magyarországon (2025)

Egy átlagos magyar állampolgár számos adónemet fizet, melyek egy része közvetlenül látható (pl. ÁFA a vásárlásoknál, SZJA a fizetési papíron), míg sok további teher rejtetten épül be a mindennapi kiadásokba. A 2024-ben megszámolt adónemek száma elérte a 61-et, ami rekordmagas érték. Hazánkban több mint 50 különféle adó van érvényben – jóval több, mint a legtöbb...
Business people discussion explaining the financial graph data and marketing plan

Miért keveredik össze a demográfia, pszichográfia és élethelyzet?

A legtöbb vállalkozó és meglepően sok marketinges is úgy beszél a célzásról, mintha egyetlen döntés lenne: „kinek adom el?” Valójában három külön szinten gondolkodunk egyszerre, csak ritkán mondjuk ki. A demográfia leírja, hogy ki az ember statisztikai értelemben (életkor, nem, lakóhely, jövedelem-kategória, családi állapot, végzettség). A pszichográfia leírja, hogy milyen ember: milyen értékekkel él, mitől...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025