Miért ilyen drága a marketing tanácsadás?



Hogy kinek mi a drága, ez relatív.
Ha azt nézzük, hogy 90 perc alatt 10 évnyi tapasztalatot át tudunk adni letömörítve, rád szabva, akkor a fenti összeg nevetségesen olcsó. Viszont ha egy kóklerral ülsz le beszélni, aki 2 marketinges könyv kiolvasása után akarja eladni a “tudását”, akkor 2.000 Ft-os marketing tanácsadás ára is sok azért a beszélgetésért.

Ha pedig az 1 napos (8-10 óra) marketing tanácsadásra gondolsz, hogy drága, akkor számoljunk utána. Oda már alaposan felkészülten kell érkeznünk, ami azt jelenti hogy legalább 8 órát bele fogunk tenni az elemzésekbe, vállalkozásod, konkurenciád megismerésébe. Így Beatrix és én fogunk ketten dolgozni neked kb. 16 órát 200.000 Ft-ért, ami 12.500 Ft / a kettőnk bére óránként. Ezt Beatrixszal megfelezem, akkor már "csak" 6.250 Ft-ra jön ki az órabérünk adózás előtt.

A mi ügyfeleinknek jellemzően éves szinten 50-200.000.000 Ft-os forgalmuk van. Vannak gyártó ügyfeleink, akiknél 50% is megmarad egy terméken, illetve vannak webáruház tulajdonos partnereink is, ahol 20-50% a haszon egy-egy terméken.



Ha soknak tartod a konzultáció összegét, akkor sajnos a vállalkozásod még nem érett meg hozzánk. Ebben az esetben az önképzést javasoljuk, hiszen akkor neked jelenleg több időd van, mint pénzed. Már pár ezer forinttól tudsz tőlünk oktatóanyagokat vásárolni: https://dajka-gabor.hu/marketingblog/uzlet/



Nekünk az időnk a legdrágább
Mi pl. 3 óra alatt fel tudunk építeni egy értékesítési folyamatot magunknak vagy a partnereinknek. 3 óra alatt össze tudunk tenni egy kisebb kampányt is. Az értékesítési folyamat pedig lehet, hogy 6 hónapon keresztül is elad a vásárlónak.

Gyakran találkozunk hibásan beállított AdWords-fiókkal illetve rosszul megírt Facebook kampányokkal is, de akár a hírleveleket is ide sorolhatnám.

Nézzük sorban.

AdWords tanácsadás

Egy rosszul beállított AdWords-fiók megeszi a pénzed. Egy vállalkozó simán beletesz 300.000-400.000 Ft-ot, mielőtt keresne egy szakit azzal a problémával, hogy nem hoz vásárlót. Szívesen belenézünk a fiókodba és javaslatokat teszünk a javításra. Ha szeretnéd, akkor pedig ki is javítjuk a hibás beállításokat, akár veled együtt, közösen.

Facebook marketing tanácsadás

Egy helyesírási, leíró stilisztikai vagy rossz stílussal megírt Facebook kampány jó esetben elégeti a pénzed, míg rossz esetben elpártolnak tőled a vásárlók. De erről külön könyvet tudnék írni, mert sok rémes esettel találkoztam már. A Word csak az elgépelt szavakat húzza alá és nem konvertálja át marketingszöveggé az írásodat, s még szerethetővé sem tesz.

Hírlevél marketing tanácsadás

A gondosan felépített e-mail adatbázisodra elég 3 rossz levelet kiküldeni és soha többé nem fogják megnyitni a leveleidet, hacsak nem mindig valami 30-40%-os akciót küldesz ki nekik, mert akkor az lesz a célközönség, akit csak az ár fog érdekelni, te pedig szépen lassan tönkremész.

Fizess be egy tanácsadásra, hogy repülőpályára tehessük a vállalkozásodat! Hidd el, a tanulópénz sokkal drágább, mint a mi bérünk.

Egyelőre nem tudjuk, hogy a fenti árakat meddig tudjuk még tartani. Nem titkolt célunk az, hogy meg akarjuk duplázni.



A Marketing Tanácsadás Helyszíne Ha a Gazdaságos marketing tanácsadást választod, akkor a képen látható helyen is beszélhetünk. (A felsőtárkányi hotel)




Nem csak egyszeri marketing tanácsadásra van szükséged, hanem folyamatos online marketing tanácsadásra?

Ennek sincs semmi akadálya, fizess elő valamelyik csomagunkra, hogy nyomon tudjuk követni a marketing tervedet:


Havi 2 x 15 perces telefonos, Skype-os tanácsadás: 13.990 Ft /hó
1 x szerződéskötési díj: 30.000 Ft

Havi 4 x 15 perces telefonos, Skype-os tanácsadás: 22.990 Ft /hó
1 x szerződéskötési díj: 30.000 Ft

Havi 1 x 2 órás telefonos, Skype-os tanácsadás: 25.000 Ft /hó
1 x szerződéskötési díj: 30.000 Ft

Mit tudunk 15 perc alatt megvalósítani?
Szinte bármit. Kampányt nem tudunk helyetted összetenni, de az ötletelésben tudunk segíteni.

Ügyfeleink általában ilyen kérdésekkel fordulnak hozzánk:
- Meg tudnád nézni Analyticsben azt, hogy xy oldalról hány vásárló jött?
- Ki akarok küldeni egy hírlevelet, szerinted jó lesz így a szövegfelépítése?
- Hogyan kéne szegmentálni az adatbázisomat?
- Miért teszi spambe a leveleimet?
- Hogyan tudnánk csökkenteni a kosárelhagyások számát?
- Ez a szöveg tetszeni fog a Google-nak?
- Mi legyen a termék Title tagja?
- Kaptam a Facebookon egy negatív értékelést, mit írjak vissza?
- A SEO-s szerint csináljunk xy-t. Szerinted jó ötlet?
- XY helyen akarok hirdetni, szerinted érdemes?
- Hogyan tudnánk hatékonyabbá tenni az OptiMonkot?
- Hogyan lehetne húzni még egy kicsit a landing oldalam konverzióinak a számán?
- Az oldalam megfelel a legújabb keresőoptimalizálási trendeknek?
- Szerinted jó lehet az xy marketing strategia nekünk?
- Hatékony marketing lenne az, ha ...?
- Véleményeznéd a jövő havi marketig tervet?
- és még sok más kérdés...

Ha egy külső marketing tanácsadó véleményére van szükséged, akkor dolgozz velünk együtt!

3 hónapos előfizetés esetén a szerződéskötési díjtól eltekintünk. Ha az adott hónapban nem használod ki az időnket, akkor azt a következő hónapra nem tudod átvinni.