• Home
  • Marketing-tanácsadás

Facebook marketing-tanácsadás

Facebook marketing-tanácsadás

Bár egy jobb szociálpszichológiai könyv közel 800 oldalas és mellé legalább ilyen terjedelemben érdemes belekóstolni az általános pszichológiába is, ennek ellenére az alapok alapjának az alapját nem olyan nehéz elsajátítani. Ehhez tudok egy kis szikrát adni, ami beindíthatja a folyamatot.

Google marketing-tanácsadás

Google AdWords marketing-tanácsadás

Az AdWords, azaz a Google Ads olyan mint egy repülőgép fedélzete. Megmutatom neked azt a sok rejtett mütyürt, mert valószínűleg te most csak a botkormányt és a start gombot látod. Ha szeretnéd, akkor a tekerőket is maximumra toljuk.

Keresőoptimalizálási tanácsadás

Keresőoptimalizálási tanácsadás

Idehaza a keresőoptimalizálás minden bizonnyal a legnépszerűbb marketingeszköz, így óriási a verseny a Google kegyeiért. Éppen ezért tippek és trükkök helyett, rendszerként kell rá tekinteni.

Hírlevél marketing-tanácsadás

Hírlevél marketing-tanácsadás

Átbeszéljük az adatbázis-építését, az adatbázis karbantartását, a hírleveled tartalmát és hírlevelező programot. Ha a fentiek közül valamelyik félrecsúszik, akkor könnyen lecsökkenhet a megnyitási arány 1-2%-ra is, amit elég nehéz visszahozni.

Weboldalelemzés

blank

Landing-oldalad van esetleg webáruházad melynél túl alacsony a konverziós arány? Kérj tőlünk weboldalelemzést, és feltárjuk az oldalad összes hibáját írásban és egy személyes vagy telefonos konzultáció alkalmával válaszolunk minden felmerülő kérdésedre. 

Most vágnál bele?

Dajka Gábor marketing tanácsadó

Most induló vállalkozásoknak is tudunk segíteni, szívesen elmondjuk a lehetőségeket, és azt, hogy hol és mit érdemes reklámozni, egyáltalán merre indulj el, mi legyen a kommunikációs stratégiád.

Csak bátran!

blank

Beszéljünk a célközönséged motivációjáról érzelmeiről, tulajdonságairól, mindennapi életviteléről, problémáiról, elakadáspontjáról, személyiségéről. Ismerd meg a különböző típusokat, hogy hatékony legyen a kommunikációd.

Hacsak

blank

Van egy új ötleted, de senkivel sem tudod megbeszélni? Szívesen segítek a közös gondolkodásban. 

Nemcsak egyszeri tanácsadásra van szükséged, hanem folyamatos online tanácsadásra?

Dolgozzunk rendszeresen!

Egyéb információk:

A nap első felében megértem a motivációdat, nehézségeidet, képbe kerülök a vállalkozásoddal kapcsolatban. Megismerem konkurenciáidat megnézzük a gyengeségeiket, megbeszéljük, hogy hogyan lehet hatni a célközönségedre. A nap második felében a meglévő reklámjaidat veled együtt optimalizálom, szükség esetén létrehozunk újakat. Technikai segítséget is nyújtok, így ha nem sikerült beállítani egy eszközt megfelelően, akkor azzal kezdjük a munkát.

Ha online kéred a segítséget, akkor kétszer 6 órában ülünk össze, reggel 10 órától este 16 óráig. Az online találkozónak az előnye, hogy kényelmesen, képernyőmegosztáson keresztül tudlak megtanítani az eszközök használatára, és utána akár te magad is tudod kezelni a reklámcsatornákat.

Amennyiben személyesen szeretnél konzultálni, akkor reggel 10 órától este 10 óráig állok a rendelkezésedre. A személyes találkozónak az előnye, hogy rád tudok hangolódni, veled együtt tudok rezdülni és a te tempódnak megfelelően, feltárhatjuk a valódi elakadáspontjaidat, valószínűleg új szemléletet is tudok mutatni. Ebben az esetben a marketing-tanácsadás egy kicsit már rólad is szól, nem csak a vállalkozásodról.

Mindkét esetben összesen 12 órán keresztül foglalkozom veled és a cégeddel. Akár hétvégén is tarthatjuk a megbeszélést. A 12 óra hosszát általában nem szokták kihasználni a megrendelők, de ha valaki lassabban, megfontoltabban szeret haladni, vagy most fog először megismerkedni a marketingeszközökkel, akkor is bele fogunk férni az időkeretbe. Egyébként nem vagyok az a szigorúan órát nézegető típus, ennek ellenére 12 óra után már én is fáradok.

Szabad időpontot általában 1-2 héten belül tudok adni.

Ára: 250.000 Ft nettó vagy AAM – megbeszélés szerint. 

Az 1-2 órás tanácsadásnak is nagy ereje lehet, hiszen a megoldásokat beszéljük meg, így ez pörgős szokott lenni. Ez a megbeszélés leginkább problémaközpontú, így a meglévő probléma elhárítására fókuszálok.

Ebben a rohanó világban egy 60 perces ülés kiváló lehet a gondolatok rendezésére is. Csak te, én és a céged. Manapság az egyhelyre összpontosított fókusz nagyobb kincs, mint gondolnád!

Az online térben tudunk találkozni és itt tudod megrendelni:
https://dajka-gabor.hu/marketingblog/termek/60-perces-online-marketing-tanacsadas/

Több órát is rendelhetsz, ám akkor már folyamatról beszélünk, nem villámülésről. A köznyelvben marketing mentorálásként terjedt el a rendszeres konzultáció. Ha 5 órát vagy többet szeretnél lefoglalni, akkor beszéljünk előtte, mert a lehetőségeket számbavesszük, és megtervezzük a célokat, feladatokat és időrendben elosztjuk őket. Általában azok a vállalkozók is mentorálásban gondolkodnak, akik még nem tudják kitermelni egy belsős vagy külsős marketingszakértő díját, de önerőből akarnak előre lépni.

Mind a két félnek joga van elállni a marketing-tanácsadástól az első 10 percben.

Érdemes olyan tanácsadót választani, aki rutinosan mozog ezen a terepen. Az emberek többsége szívesen beszél a szeretett szakmájáról, és valószínűleg lelkesen mutatná be a mesterfogásokat, ám ha valaki kiváló kivitelező, akkor abból nem következik egyenesen az, hogy jó tanácsadó is.


Szerintem egy jó marketing-tanácsadó:

– a jövőre koncentrál, és csak annyit foglalkozik a múlttal, amennyi feltétlenül szükséges 

– az ügyfélre koncentrál és nem a saját irreleváns sztorijait meséli el 

– felméri az ügyfél eszközeit (szellemi és anyagi) 

– feltárja a problémákat 

– ha kell, finoman provokálja a vállalkozót 

– ha kell, kimozdítja az ügyfelet a komfortzónájából 

– képes új perspektívákat mutatni 

– kérdésekkel segíti, ha elakad a céljai megfogalmazásában 

– nem ítélkezik 

– nem lépi át a kompetenciáit 

– nem nyomja rá az akaratát 

– nem teszi magát nélkülözhetetlenné a cégvezető vállalkozásában 

– segít a célkitűzésben 

– teret enged az ügyfél kibontakozására

– titoktartást vállal: amit az ügyfél elmond neki, az köztük marad

Bár a tanácsadást lehet megérzésből vinni, de számomra fontos a professzionalizmus, így a tanácsadó társszakmáiban is képzem magam, így például be tudok hozni coach technikákat, ha úgy ítélem meg, hogy megakad a tanácsadás folyamata, mert egy-egy szakaszon döntési nehézségei vannak a vállalkozónak. 

Egy marketing-tanácsadást többféle forgatókönyv szerint lehet végigvinni, ám nekem saját módszerem van. A DG formula így néz ki:
Jelenlegi helyzet megértése –» Reális cél kijelölése –» Lehetőségek feltárása –» Alternatívák megbeszélése –» Cselekvés megindítása


A tanácsadásnak iránymutatásról kell szólnia, és alapvetően itt megmondjuk az ügyfélnek, hogy mit kell és mit nem szabad tennie, ám én azt is szeretem, ha a vállalkozó maga ismer fel bizonyos dolgokat, mert véleményem szerint, az mélyebben megül benne.

Budapest, Miskolc, Hatvan, Debrecen, Gyöngyös és Eger info@dajka-gabor.hu +36204537031