Dajka Gábor vagyok, marketingszakértő, business coach, befektető, és az Online Marketing és Pszichológia könyv szerzője. Az elmúlt 17+ év alatt számos vállalkozásba nézhettem bele, így széles látóköröm van. Személyiségjegyeim közé tartoznak többek között a jövőorientáltság, a belső kontroll és a belső motiváció, melyek által hatékony vagyok az üzleti életben is. Szenvedélyem a fejlődés, így a cégem bevételének egy jelentős részét tanfolyamokra költöm.

A coach és egyéb pszichológiai tanfolyamokon szerzett tudással a vállalkozók üzleti gondolkodását fejlesztem, ami kihat a cégük stratégiájára is. Illetve a reklámozás alapvetően a pszichológiára épül. 

A pénzügyi képzéseket üzleti tervezésnél és kampányok kialakításánál tudom kamatoztatni. Illetve a marketing alapvetően a közgazdaságtanra épül.

 Marketing:

2007-2015-ig programozóként és marketingesként dolgoztam Magyarország leghíresebb online és offline vadász áruházában. 2013-ban egyéni vállalkozó lettem, de gyorsan elértem a 12.000.000 Ft-os éves keretet, így 2016-ban megalapítottam a Kft.-met, ami marketinges munkák kivitelezésével és tanácsadással foglalkozik. 

Google Vizsgáim:
AdWords alapok és YouTube 2015
Digitális Online Marketing tréning 2016
AdWords keresési hirdetések 2016
Online Marketing Alapjai 2016
AdWords keresési hirdetések 2017
AdWords Assessment 2017
Digitális értékesítés 2018
– Digitális Marketing Alapjai 2023

Egyéb:

A Ready To Rock versenyén az első 10-ben vagyok – Ez volt a magyarországi Google Partnerek (kiemelt AdWors szakértők) versenye
Külön dicséret
A Google szakemberek karácsonyi ünnepségén külön dicséretet kaptam
2016-ban már hónapról-hónapra, meghívásos alapon, eljárhattam a Google Groundra kampányépítést és marketinget tanulni: kép 1, kép 2, kép 3
A KKV Marketing Csoport tagjait kuponokkal támogattam
Alapozó Szövegírói trénig részvételéért kapott oklevél
Háromnapos haladó e-kereskedői konferencián
– Egy profi újságírónak egy éven keresztül segítettem a tartalomgyártásban, cserébe tanított
A Google Groundon folytattam a tanulást
Háromnapos Content Plage
– Kiadtam az Én Megmondtam című könyvemet
– Kiadtam az Online Marketing és Pszichológia című könyvemet
MI kihívás
Webshop menedzser
Google Analytics 4
– Online Excel kezdőtől a haladóig tanfolyam

Egyetem:

A Varsói Menedzsment Egyetemre járok, ahol az első 3 évben (BSc) menedzsmentet tanulok, majd az elkövetkezendő 2 évben (MSc) üzleti pszichológiát és coachingot. Így diplomás marketing menedzser (nagyobb vállalkozás szervezésével és gazdasági irányításával foglalkozó szakember), és üzleti pszichológus leszek.

Az első félévet 8 db A-s osztályzattal zártam.

Menedzsment szakon minden olyasmit tanulunk, ami a sikeres üzlethez elengedhetetlen, például jogot, szociológiát, pszichológiát, információs technológiát, marketinget, közgazdaságtant, számvitelt, etikát, pénzügytant, marketingkutatást, logisztikát és sok mást.

Az üzleti pszichológia a pszichológia elméletének üzleti körülmények közötti alkalmazásával foglalkozó speciális tudományterület.

Az egyetem mellett, önszorgalomból olyan tanfolyamokat is végzek, ami kifejezetten az egyetemi tanulmányaimat erősíti, kiegészíti:

Pénzügy és jog:

Európai Uniós pályázatíró
Kötvény, részvény, tőzsde gyakorlati c. alapkurzus
Tőkepiaci üzletkötői hatósági képzés
– MiFID II speciális szakmai képzés
Alapfokú iparjogvédelemi képesítés
Alapfokú szerzői jogi képesítés
– VAP – Vagyon, Alap, Portfóliókezelő (befektetéskezelő) – folyamatban van

Coach és pszichológia:

Life Coach alapozó képzés
Asszertív kommunikációs tréning
Life és business coach képzés
– Pszichopatológia és fejlődéslélektan: Emberlét tanfolyam
Transzperszonális és Integrál Filozófia és Pszichológia
– Pszichológiai konzulens 

Tőzsdei tevékenységem:
Nem csak az ügyfeleimnél, hanem a BÉT-en is kamatoztatom a pénzügyi ismereteimet.

Összes üzleti nyereségem évekre lebontva:
– 2022: tervezett: 200.000 Ft valós: 314.941 Ft
– 2023: tervezett: 2.000.000 Ft valós: 2.366.983 Ft
– 2024: tervezett: 1.500.000 Ft valós Q3: 1.158.530 Ft
– 2025: tervezett: 1.000.000 Ft valós: –

A stratégiám inkább hosszú távú befektetéseket tartalmaz (pl. STRT, Tesla), osztalékfókuszú vagyok (pl. MOL, OTP, ANY), illetve nyitva tartom a szemem, és ha felmerül az arbitrázs lehetősége, akkor lecsapok (pl. MBHJB).

A cégemet próbálom jól tartani:

– 2021: A HVG bronz fokozatra minősítette a cégem.
– 2024: A Company Wall AAA-ra minősítette az Online Forgalomnövelő Marketing Kft-et.

Ügyfél-visszajelzések (feltöltés alatt):
két elégedett ügyfél, könyvesbolt, doktor, kreatív vagyok, az ígéret szép szó…, sikeres konzultáció, kezdeti siker, 23 csomag 700.000 Ft értékben, Valentin nap, Rita, Melinda, Rados, Szolgáltató, Péter, Zoltán, Dávid, Gergő, Sándor, Péter, Petra, Levente, Botond, Tímea, Tamás, Zita, Robi, Zoli, János, Tamás, Anna, Dénes, Zsolt, Zoli, Gabi, Sales Man, Zoltán, Tamás, Zoltán, János

Facebook értékelések:
Gyöngyvér, Péter, Rita, Dénes, Norbert, Parfüm, Éva, Szilvia, Imre, Dániel, Imre

Referenciák:
​​Nem szeretnék referenciákat megjelölni, hiszen a nagyobb vállalkozások titoktartási szerződést kötnek velem, de egyébként sem érdemes másokhoz hasonlítani magunkat, hiszen nem rendelkezünk egyforma szellemi és anyagi tőkével. Nincs két egyforma vállalkozás sem. Vannak kisebb partnereim is, de ha kiírom az elérhetőségüket, akkor naponta 3-5 idegen ember érdeklődne rólam. Illetve mikrovállalkozó vagyok, nem hajtom folyamatosan az új ügyfeleket, mert nálam nem igazán van fluktuáció. A legtöbb partneremnek 4-5 éve folyamatosan dolgozom. A hazai nanovállalkozói közegben a referenciakérés bizonytalanságra, hozzánemértésre utal, ami az üzleti életben igen hátrányos lehet. Kérlek, hogy a saját érdekedben, egy marketingestől se kérj referenciákat, mert azonnal elárulod azt, hogy tapasztalatlan vagy az üzleti világban. Minimális számviteli ismeretekkel rendelkező vállalkozók percek alatt meg tudják nézni Kft-m kimutatását. Én azért alapítottam egy különálló gazdálkodó szervezetet (Kft.), mert ennek a menedzselésére is van rálátásom, és így nem kell felhajtani az ismerősöket azért, hogy kitehessem a logójukat. Valamint saját webáruházam is van, amit szintén én menedzselek. A marketingesek által feltüntetett referenciákat pedig fogadd kritikusan. Ha én most kiteszem az OTP és a Honda logóját, az nem azt jelenti, hogy nekik dolgoztam, hanem azt, hogy az OTP banknál vezetem a céges számlámat és Honda Cr-Z-vel közlekedem. Ha teljesen kezdőként olyan elakadásod van, hogy két vagy több marketinges közül kit válassz, akkor egy 1 órás marketing-tanácsadás keretén belül szívesen segítek.

De itt egy névtelen példa: KÉP – itt 2023. 10. hóban kértek fel Google Ads, Facebook hirdetéskezelésre és blogírásra. 7.000.000 Ft-ról 35.000.000 Ft-ig húztam fel. Itt pedig 4.000.000 Ft-ról 13.000.000 Ft-ra emeltem fel: KÉP – ám ez, és az ehhez hasonló eredményeink közel sem jelentik azt, hogy nálad is el tudom érni, hiszen ehhez kell piac, és a vállalkozónak is képesnek kell lennie kezelni a több forgalmat.

Kompetencia:
Az elmúlt években számtalan piacon szereztem tapasztalatot, mint például:

– táplálékkiegészítők és fitneszgépek
– baba-mama
– gyorsszolgálatok (villanyszerelés, aszfaltozás, zárnyitás, redőnyszerelés, költöztetés, lomtalanítás, autófelmérés, autómentés)
parfüm
– telefonkiegészítők
– autóalkatrészek
– rózsa és kaktuszdoboz
– vendéglátás – kisebb és nagyobb éttermek, panziók és hotelek
– szépségápolás, masszázs
– nyelviskola
– plüss rajzfilmes játékok
matrac
– parkolóház
kutyás-, macskás ajándékok
– bútor
– pszichológusok, coachok
– stb.

A legtöbb vállalkozásba tudom hozni magammal az „így kell csinálni” tudáscsomagot, de azért az sem árt, ha a megrendelőnek is van ismerete.

Akik már megbíztak bennem:

Pár sajtómegjelenésem:
Vipera, pisztoly, sokkoló – ennyibe kerül, hogy megvédd az otthonod – 2011

Dajka Gábor: Az egri kis és közepes vállalkozások, valamint a kis boltok hibás marketing és reklámstratégiák miatt csődölnek be – 2017

Több, mint egy trend követése. Szükséges-e a változás? – 2017

Van-e stílusa webáruházadnak? (videó beszélgetés) – 2017

Pályaismeret – kiből lesz a jó marketinges? – 2019

Besétálunk a marketingcsapdába? – 2019

Megéri még a Facebookon hirdetni? – 2020

A nagy bukások ellenszere az Én megmondtam! – 2020

Fókuszcsoport: Vitatkozzunk a KRITIKÁRÓL! 😋 – 2020

A reklámok megváltoztatják a személyes percepciónkat – 2021

DAJKA GÁBOR: A VÁLLALKOZÓK IMÁDJÁK A MOTIVÁCIÓS SZARSÁGOKAT – 2021

Dajka Gábor nem a pszichológusához indult, de megtalálta a lelki békéjét a Lopakodó Fenevadban – 2021

DAJKA GÁBOR: KEMÉNY HÓNAPOK ELÉ NÉZÜNK – 2021

A Webáruház indítás előnyei napjainkban – CorinWebshop.hu – 2021

Hogyan indítsunk webshopot? Kezdő lépések és buktatók – 2022

Sziasztok, Gábor vagyok, szuperérzékeny. – 2022

Marketing, business coaching és pszichológia egy szakember szemével: Interjú Dajka Gáborral – 2023

Az Online Marketing és Pszichológia című könyv szerzőjét kérdeztük – 2023

A marketing tanulható? – 2023

Dajka Gábor: Online marketing és pszichológia – 2023

Érdekességek a marketing világából – 2023

Dajka Gábor: Online marketing & pszichológia – 2023

4 ok amiért érdemes együtt dolgozni business coach-csal – 2023

Online marketing & pszichológia: Hol és hogy lehet fejlődni? – 2023

Dajka Gábor: fontosnak tartom, hogy folyamatosan képezzük magunkat! – 2023

Dajka Gábor Online Marketing és Pszichológia könyve a reklámpszichológia mesterségét mutatja be – 2023

A magyar vállalkozóknak meg kell tanulniuk segítséget kérni – 2024

Egyéb:
Moly.hu vélemények a marketinges könyvemről
Dajka Gábor Értékelések – Trustindex
Árukereső vélemények a marketinges könyvemről

Budapest, Miskolc, Hatvan, Debrecen, Gyöngyös és Eger info@dajka-gabor.hu +36204537031