A piacnak nem kellenek unalmas marketingkönyvek

Főbb pontok:

2009-óta figyelem aktívan a mikro-, és kisvállalkozókat. Ez idő alatt rengeteg összefüggésre
jöttem rá.

Minden vállalkozó más szintről indul. Van, aki stabil háttérrel rendelkezik, így nem számít, ha egyszer-kétszer elbukik, harmadjára is talpra fog tudni állni. Ebben a könyvben viszont főleg olyan vállalkozókat említek meg, akiknek egy esélyük volt mindent jól csinálni, azonban ennek a súlyát nem mérték fel, és a saját fejük után mentek.
Sokan, az évek alatt megspórolt pénzüket teszik bele a legelső vállalkozásukba, majd tapasztalat híján tönkremennek.

Az elmúlt tíz év alatt számos vállalkozást láttam tönkremenni. Legtöbbször banális dolgokon csúsztak el. Ebben a könyvben leírtam 12 olyan valós, megtörtént esetet, amelyet a partnereimmel együtt éltem meg. Ők nem hallgattam rám, viszont te még tanulhatsz a leírt hibákból.

Úgy gondolom, hogy a piacnak már nincs szüksége több olyan könyvre, amely unalmas, száraz marketinget tartalmaz. Én egy olyan könyvet álmodtam meg, amelyből minden vállalkozó tanulhat, gyakorlati példákon keresztül.

Neked hány esélyed van?
Tarts velem, és a volt partnereimmel.

https://dajka-gabor.hu/marketingblog/termek/dajka-gabor-en-megmondtam

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Human like robot and artificial intelligence

Adatvezérelt marketing és mesterséges intelligencia

Ha a XX. század a tömegmédia kora volt, akkor a XXI. század második negyede az adatvezérelt marketingé: a vállalatok már nem becslésekre, hanem valós idejű viselkedési jelekre építik döntéseiket. A Gartner 2025-ös technológiai előrejelzése szerint a világ IT-költése 7,9 %-kal nő, amelynek oroszlánrészét az AI-fejlesztések és az ezekhez kapcsolódó infrastruktúra viszik el. Ugyanakkor a generatív...
Buyer choosing eyewear in a boutique.

A fogyasztói döntések új világa

Amikor a globális gazdaságot ma vizsgáljuk, nem kerülhetjük meg a kérdést: mi hajtja a növekvő magánfogyasztást egy olyan időszakban, amikor a világgazdaság általános növekedési üteme lassul? A Világbank 2025. júniusi előrejelzése szerint a globális GDP-bővülés mindössze 2,3 %-ra mérséklődik, miközben a háztartási kiadások reálértéken tovább emelkednek1. Ez a látszólagos ellentmondás rávilágít arra, hogy a modern...
Lightshow in Dubai showing how the world is evolving. Alif - Mobility Pavilion. Dubai Expo 2020

A fogyasztói magatartás mint stratégiai erővonal

Van valami rendkívül beszédes abban, hogy a világ bruttó hazai termékének közel kétharmadát ma már a háztartások közvetlen kiadásai adják. Ha összeadjuk az OECD országok 2024-es statisztikáit, a reál­háztartási jövedelem átlagosan 1,8 %-kal nőtt, miközben a magánfogyasztás volumene ennél is gyorsabb ütemben bővült. Ez a látszólag szerény szám mögött globális méretű igényszint-emelkedés húzódik meg, amely...
Good company is a phone call away

Miért nem jut egyről a kettőre a legtöbb hazai kisvállalkozás – és hogyan lehet ezt megfordítani?

„A vállalkozás nem sprint, hanem maraton” – szokták mondani, mégis, a legtöbb hazai kisvállalkozás úgy próbál célt érni, mintha egy akadálypályán kellene végigszáguldania bekötött szemmel. Gyakran hiányzik az irány, a stratégia, a rendszerszemlélet. Ehelyett a mindennapi túlélés diktálja a tempót, miközben egyre több energiát emészt fel az, hogy nem haladnak semerre. A kudarc gyakori oka...

Itt érsz el

© Copyright 2025