Mit csinálnak jobban a 20 évesek?

Főbb pontok:

Az online világ, és ezzel együtt a hirdetési platformok egyre rohamosabb tempóban változnak, amit egy vállalkozónak le kell követnie. Ez nem kis időbefektetéssel jár, de ez a sikeres online vállalkozás egyik alapja.  

Én azt vettem észre, hogy a legtöbb 30 év fölötti vállalkozó a közönség figyelmének a megszerzése nélkül akar eladni. A tudatos 20 éves ambiciózus fiatalok pedig intuitíven, először a  figyelmet szerzik meg, és csak azután indítanak vállalkozást.

Idehaza évek óta mindenkitől csak azt a szót hallom, hogy USP (egyedi ajánlat / kiemelt eladási ajánlat). Ez egy varázsszó, ami mindenre is jó. Különböző csoportokban megy a komment szekcióban a: gondold át, hogy milyen egyedi ajánlatot tudnál adni. Te miben vagy más?

De a 86. táplálékkiegészítő webáruház, az 500. baba-mama webáruház – de egyébként már szinte teljesen mindegy, hogy miről van szó –, nem tud olyan újat kitalálni, amitől ő egyedibb lenne mindenki mástól és hosszú távon fenntartható is lenne.

Csak 5775 Ft
kozepen

Szerintem mire kéne felváltani az USP-t?

A közönség bevonására. Ez az, ami általában a 30+-os korosztálynak még nem megy, vagy nem akarnak ebbe munkát fektetni, vagy meg vannak arról győződve, hogy meg fogják venni a termékeiket csupán azért, mert azok jók.

A közönség bevonása pedig a figyelem megszerzésével kezdődik.

A figyelem megszerzése pedig nem könnyű feladat, és ezt a módszert a 30 év feletti vállalkozók ismerik a legkevésbé. A 30 év alatti korosztály már rutinból csinálja, mindenféle tudományos háttér nélkül, megérzésből, mégis sok-sok huszonévesnek több követőik van YouTube-on, TikTokon, Instagramon, mint a legtöbb 30+-os vállalkozónak az összes felületén együttvéve.

Ha már megnyertük a követőink figyelmét, elnyertük a bizalmukat is. Ha pedig megvan a bizalom, akkor a követőink azt feltételezik, hogy legalább annyi értékkel bír a termékünk / szolgáltatásunk, mint mi magunk.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

DISC-modell használata az értékesítésben

Az értékesítés ritkán a „jobb ajánlatról” szól, és még ritkábban a „jobb emberről”. Sokkal gyakrabban dől el azon, hogy a vevő milyen kommunikációs ritmusban képes meghallani, amit mondunk. A DISC-modell – Domináns (D), Befolyásoló (I), Stabil (S), Szabálykövető (C) – ehhez ad gyakorlati térképet. Nem személyiségdiagnózist készít, hanem akcióképes nyelvet ad ahhoz, hogy percek alatt...

Bevezetés: „Generation Nice” – szép címke, gyenge bizonyíték

A „Millennials = Generation Nice” narratíva jól hangzik. A sajtó szívesen használja: emberközpontúbb, közösségibb, együttérzőbb fiatalokról beszél, akik a társadalmi hasznosságot a pénz elé helyezik. A gond az, hogy ez a kép leginkább stílusleírás, nem pedig adat. Ha a „milyen a generáció” kérdésre kutatási idősorokkal válaszolunk – vagyis ugyanazokat a kérdőíveket hasonlítjuk össze több évtized...

Mi az a Alpha Generáció?

A „Generáció Alpha” kifejezés azokat a gyerekeket és fiatalokat jelöli, akik nagyjából 2010 és 2024 között születtek – vagyis teljes egészében a 21. században. A címke Ausztráliából indult, demográfiai és piackutatási körökben terjedt el, és ma már a média, az oktatás és a marketing is rutinszerűen használja. A kérdés azonban nem az, hogy létezik-e ez...

Az AI nem ébred fel: fázisátmenetek a nagy nyelvi modellekben

„Az AI felébredt.” – sokszor találkozom ezzel a sejtelmes, mégis kényelmes narratívával. A jelenséghez tartozik egy menő szakkifejezés is: „emergens képességek”. A történet vonzó, mert drámát ígér: a kis modellek még „nem tudnak semmit”, a nagyoknál viszont egyszer csak felkapcsolódik a villany. Csakhogy a legjobb adatok és elméleti eredmények alapján ez a kép félrevisz. Amit...

Itt érsz el

© Copyright 2025