Mit csinálnak jobban a 20 évesek?

Főbb pontok:

Az online világ, és ezzel együtt a hirdetési platformok egyre rohamosabb tempóban változnak, amit egy vállalkozónak le kell követnie. Ez nem kis időbefektetéssel jár, de ez a sikeres online vállalkozás egyik alapja.  

Én azt vettem észre, hogy a legtöbb 30 év fölötti vállalkozó a közönség figyelmének a megszerzése nélkül akar eladni. A tudatos 20 éves ambiciózus fiatalok pedig intuitíven, először a  figyelmet szerzik meg, és csak azután indítanak vállalkozást.

Idehaza évek óta mindenkitől csak azt a szót hallom, hogy USP (egyedi ajánlat / kiemelt eladási ajánlat). Ez egy varázsszó, ami mindenre is jó. Különböző csoportokban megy a komment szekcióban a: gondold át, hogy milyen egyedi ajánlatot tudnál adni. Te miben vagy más?

De a 86. táplálékkiegészítő webáruház, az 500. baba-mama webáruház – de egyébként már szinte teljesen mindegy, hogy miről van szó –, nem tud olyan újat kitalálni, amitől ő egyedibb lenne mindenki mástól és hosszú távon fenntartható is lenne.

Csak 5775 Ft
kozepen

Szerintem mire kéne felváltani az USP-t?

A közönség bevonására. Ez az, ami általában a 30+-os korosztálynak még nem megy, vagy nem akarnak ebbe munkát fektetni, vagy meg vannak arról győződve, hogy meg fogják venni a termékeiket csupán azért, mert azok jók.

A közönség bevonása pedig a figyelem megszerzésével kezdődik.

A figyelem megszerzése pedig nem könnyű feladat, és ezt a módszert a 30 év feletti vállalkozók ismerik a legkevésbé. A 30 év alatti korosztály már rutinból csinálja, mindenféle tudományos háttér nélkül, megérzésből, mégis sok-sok huszonévesnek több követőik van YouTube-on, TikTokon, Instagramon, mint a legtöbb 30+-os vállalkozónak az összes felületén együttvéve.

Ha már megnyertük a követőink figyelmét, elnyertük a bizalmukat is. Ha pedig megvan a bizalom, akkor a követőink azt feltételezik, hogy legalább annyi értékkel bír a termékünk / szolgáltatásunk, mint mi magunk.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Karácsony: ajándékcsomagok, bundling, upsell – így nő a kosárérték fájdalom nélkül

Karácsonykor a vásárló nem még egy terméket keres, hanem megoldást egy rövid, stresszes döntési helyzetre. Az ajándék valójában döntés-könnyítés: pontosítani kell, kinek, mennyiért, milyen kockázattal és milyen „kibontási élménnyel” adsz választ. Ha ezt elfogadod, a bundling (ajándékcsomagok), az upsell és a cross-sell nem „ráerőltetett trükk” lesz, hanem szolgáltatás. A jó csomagolás nem a doboz: az...

Könyvajánló: David Sumpter – A gondolkodás négy módja

Van egy rossz hírem: a legtöbb döntésed nem azért sikertelen, mert „kevés az információ”, hanem mert rossz nézőpontból közelíted meg. Nem hiányzik a tudásod, csak az, hogy milyen gondolkodásmódot kapcsolsz be. David Sumpter könyve, az „A gondolkodás négy módja” pontosan erre ad választ: mikor melyik gondolkodási lencse működik, és hogyan váltogasd őket tudatosan. Ez a...

Casio X Vissza a jövőbe – Az időgép a csuklódon

„Great Scott!” – aki ismeri a Vissza a jövőbe filmeket, annak ismerősen cseng ez a felkiáltás, és bizonyára emlékszik Marty McFly ikonikus karórájára is. Az 1985-ben bemutatott klasszikus időutazós filmtrilógia nem csak a DeLorean sportkocsit tette legendává, hanem egy apró kütyüt is: Marty Casio CA-53W típusú számológépes karóráját. Ez a digitális óra a maga korában...

Online bántalmazás és a márkák kommunikációs tere

Az online bántalmazás – a személyeskedő támadásoktól a gyűlölködő kommenteken át a célzott lejáratásig – nem „platformhiba”, hanem környezeti tényező, amelyben a márkák naponta kommunikálnak. A kommentmezők zajszintje nem marad a kommentmezőkben: beszivárog a percepciókba, a vásárlási szándékokba, sőt a munkáltatói márkába is. Marketinges szemmel ez azért kritikus, mert a kommunikáció kimenetele nemcsak az üzeneten...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom. 

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025