Van-e tökéletes vásárló?

Oszd meg a cikket

A szín öltöztet.

Nézzük meg azt, hogy milyen tulajdonsággal rendelkező embereket tudsz megszólítani ezen a felületen, csupán a színek megfelelő használatával a reklámodban.

– Ha zöld színeket használsz, akkor a magasabb státuszú embereket vonzod majd.

– Ha piros színeket használsz, akkor a kockázatvállaló embereket vonzod majd.

– Ha kék színeket használsz, akkor a befektető típusú embereket vonzod majd.

– Ha sárga színeket használsz, akkor a önbizalommal teli embereket vonzod majd.

– Ha fehér-fekete színeket használsz, akkor a magasabb iskolai végzettségű embereket vonzod majd.

– Ha pink színeket használsz, akkor a magasabb pénzügyi intelligenciával rendelkező embereket vonzod majd.

Észrevetted?

A fenti vonások ugyanazon embertípushoz társíthatóak és nincs semmilyen valóságalapja, ezt én találtam most ki.

Ezért veszélyesek azok a töménytelen mennyiségű marketinges anyagok, amik az interneten keringenek. Bárki írhat bármit.

Ma már az információ validálása kerül pénzbe, nem az információ.

Te hiteles vagy a saját piacodon? Ha igen, hogyan érted el?

Fedezd fel ezeket a cikkeket is

Pszichológia és reklámpszichológia

Valentin-napi érzelmi kondicionálás

Győzött a reklámpszichológia: már nem az a kérdés, hogy akarunk-e ajándékot adni Valentin-napon, hanem az, hogy mi legyen az ajándék. Valahol útközben normává vált, hogy

Nők ábrázolása a reklámokban

Amikor megnézel egy reklámot, talán elsőre fel sem tűnik, hogy milyen mélyen jelenik meg benne a társadalmi nemi szerepek és elvárások összessége. A nőket érintő

Segíthetek?

Tegyük rendbe a vállalkozásod.