Webáruház költöztetés: üzleti szintlépés

Oszd meg a cikket

Ahogy az online üzleted fejlődik, előbb vagy utóbb elérkezhet az a pillanat, amikor a jelenlegi webáruházrendszered már nem felel meg az igényeidnek. Talán kinőtted az aktuális platformot, vagy egy másik rendszer olyan funkciókat kínál, amelyek jelentősen megkönnyítenék a működésedet. Bár a webáruház költöztetés elsőre bonyolult és kockázatos lépésnek tűnhet, egy tapasztalt szakértő segítségével ez a folyamat gyorsan, biztonságosan és stresszmentesen megvalósítható.

Miért van szükség a webáruház költöztetésére?

Az online kereskedelem dinamikus világában a megfelelő platform kulcsfontosságú az üzleti sikerhez. A webáruház költöztetése több okból is szükségessé válhat:

Rendszerkorlátok: Az aktuális rendszer már nem tud lépést tartani a növekvő forgalommal vagy a termékek számával.

Funkcionalitás: Egy új platform olyan eszközöket kínálhat, amelyekkel hatékonyabban érheted el vásárlóidat, például fejlettebb SEO-beállítások, integrált marketingeszközök vagy gyorsabb betöltési idő.

Költséghatékonyság: Előfordulhat, hogy egy másik rendszer kedvezőbb áron kínálja ugyanazokat a funkciókat, vagy hosszú távon költséghatékonyabb megoldást nyújt.

A webáruház költöztetés lépései

Egy jól megtervezett költöztetési folyamat minimalizálja az adatvesztést és a leállást, miközben biztosítja, hogy az új rendszer már az első pillanattól kezdve zökkenőmentesen működjön.

1. Előkészítés és tervezés:

A sikeres költöztetés kulcsa a részletes előkészítés. Ez magában foglalja az adatok átvizsgálását, az exportálható fájlok (pl. terméklisták, vásárlói adatok) azonosítását, valamint a platformok közötti kompatibilitás ellenőrzését.

2. Adatmigráció:

A legfontosabb adatok – például termékek, kategóriák, képek, és vásárlói listák – átkerülnek az új rendszerbe. Bár az adatvesztés kockázata mindig fennáll, a megfelelő szakértelemmel ez minimálisra csökkenthető. Például a képek körülbelül 98%-át általában sikeresen át lehet vinni.

3. Kézi kiegészítés:

Az olyan elemeket, mint a blogcikkek vagy sérült képek, szükség esetén manuálisan töltjük fel. Nagyobb adatmennyiség esetén API-fejlesztés is szóba jöhet.

4. URL-átirányítás és SEO-beállítások:

Az URL-ek megfelelő átirányítása kulcsfontosságú a keresőmotoros rangsor megtartásához. Ezenkívül az új platformon a SEO-beállításokat is optimalizáljuk.

5. Tesztelés és átadás:

Az új rendszer beállításainak ellenőrzése és a működés tesztelése után indulhat az üzlet. Az adatok pontossága és a funkciók zökkenőmentes működése az elsődleges prioritás.

Milyen platformok között történhet költöztetés?

Cégünk a következő rendszerek közötti migrációban jártas:

• Unas ↔ Shoprenter

• E-shop gyorsan ↔ Unas / Shoprenter

• WooCommerce ↔ Unas / Shoprenter

Saját fejlesztésű webáruház esetén SQL táblázatokkal vagy CSV/XML fájlokkal szintén megoldható az adatmigráció.

Mire számíthatsz a folyamat során?

Minden költöztetés egyedi, de általában a teljes folyamat 1-2 hét alatt lezajlik, a megadott adatok mennyiségétől és minőségétől függően. Teljes hozzáférés esetén akár 3 nap alatt is megvalósítható a migráció. Fontos, hogy a vásárlói jelszavakat biztonsági okokból nem lehet átköltöztetni, ezért azokat az új platformon újra kell generálni.

Miért válassz minket?

Tapasztalat: Több platformon végzett sikeres költöztetéseink garantálják a gördülékeny folyamatot.

Rugalmasság: Korlátlan számú termék, kategória, kép és tulajdonság átvitelére van lehetőség.

Gyorsaság: Az üzleti folytonosság érdekében a lehető legrövidebb időn belül elvégezzük a költöztetést.

Átláthatóság: Minden lépésről tájékoztatunk, így pontosan tudni fogod, mire számíthatsz.

Lépj velünk kapcsolatba!

Ha még bizonytalan vagy, hogy melyik rendszer lenne a legjobb választás, vagy kérdéseid vannak a költöztetési folyamattal kapcsolatban, fordulj hozzánk bizalommal! Segítünk az igényeidnek leginkább megfelelő megoldás kiválasztásában, hogy üzleted zökkenőmentesen léphessen a következő szintre.

Fedezd fel ezeket a cikkeket is

Pszichológia és reklámpszichológia

Valentin-napi érzelmi kondicionálás

Győzött a reklámpszichológia: már nem az a kérdés, hogy akarunk-e ajándékot adni Valentin-napon, hanem az, hogy mi legyen az ajándék. Valahol útközben normává vált, hogy

Nők ábrázolása a reklámokban

Amikor megnézel egy reklámot, talán elsőre fel sem tűnik, hogy milyen mélyen jelenik meg benne a társadalmi nemi szerepek és elvárások összessége. A nőket érintő

Segíthetek?

Tegyük rendbe a vállalkozásod.