A piacnak nem kellenek unalmas marketingkönyvek

Oszd meg a cikket

2009-óta figyelem aktívan a mikro-, és kisvállalkozókat. Ez idő alatt rengeteg összefüggésre
jöttem rá.

Minden vállalkozó más szintről indul. Van, aki stabil háttérrel rendelkezik, így nem számít, ha egyszer-kétszer elbukik, harmadjára is talpra fog tudni állni. Ebben a könyvben viszont főleg olyan vállalkozókat említek meg, akiknek egy esélyük volt mindent jól csinálni, azonban ennek a súlyát nem mérték fel, és a saját fejük után mentek.
Sokan, az évek alatt megspórolt pénzüket teszik bele a legelső vállalkozásukba, majd tapasztalat híján tönkremennek.

Az elmúlt tíz év alatt számos vállalkozást láttam tönkremenni. Legtöbbször banális dolgokon csúsztak el. Ebben a könyvben leírtam 12 olyan valós, megtörtént esetet, amelyet a partnereimmel együtt éltem meg. Ők nem hallgattam rám, viszont te még tanulhatsz a leírt hibákból.

Úgy gondolom, hogy a piacnak már nincs szüksége több olyan könyvre, amely unalmas, száraz marketinget tartalmaz. Én egy olyan könyvet álmodtam meg, amelyből minden vállalkozó tanulhat, gyakorlati példákon keresztül.

Neked hány esélyed van?
Tarts velem, és a volt partnereimmel.

https://dajka-gabor.hu/marketingblog/termek/dajka-gabor-en-megmondtam

Fedezd fel ezeket a cikkeket is

Pszichológia és reklámpszichológia

Valentin-napi érzelmi kondicionálás

Győzött a reklámpszichológia: már nem az a kérdés, hogy akarunk-e ajándékot adni Valentin-napon, hanem az, hogy mi legyen az ajándék. Valahol útközben normává vált, hogy

Nők ábrázolása a reklámokban

Amikor megnézel egy reklámot, talán elsőre fel sem tűnik, hogy milyen mélyen jelenik meg benne a társadalmi nemi szerepek és elvárások összessége. A nőket érintő

Segíthetek?

Tegyük rendbe a vállalkozásod.