Bővebben a marketing-tanácsadásról

Főbb pontok:

A marketing tanácsadásom célja, hogy olyan mélyreható segítséget nyújtsak, amellyel valóban optimalizálhatod vállalkozásod marketingjét, függetlenül attól, hogy már jól megalapozott üzleted van, vagy épp most indítod el. Az egynapos konzultáció lehetőséget ad arra, hogy közösen feltérképezzük a céged jelenlegi helyzetét, marketingstratégiáját és kihívásait, majd gyakorlati lépéseken keresztül oldjuk meg a fennálló problémákat, optimalizáljuk a reklámokat és új, hatékony megoldásokat építsünk fel.

Hogyan zajlik az egynapos konzultáció?

Az egynapos konzultáció két nagy szakaszra oszlik. A nap első felében a célom, hogy mélységeiben megértsem vállalkozásod motivációit, jelenlegi helyzetét és nehézségeit. Feltérképezzük a versenytársaidat, megvizsgáljuk, milyen gyengeségeik vannak, és hogyan tudsz ezekre alapozva hatni a saját célközönségedre. Ez a stratégiai felmérés azért fontos, mert egy erős marketingstratégia alapja a piac és a versenytársak alapos ismerete.

A nap második felében a gyakorlatra helyezzük a hangsúlyt. A már futó reklámkampányaidat közösen optimalizáljuk, elemzésekkel és pontosítással hozzuk ki belőlük a maximumot. Ha szükséges, új reklámokat hozunk létre, amelyek pontosan illeszkednek az aktuális piaci helyzethez és vállalkozásod céljaihoz. Nem csak stratégiai szinten segítek, hanem technikai támogatást is nyújtok: ha bármilyen eszközt nem sikerült beállítanod, legyen az egy hirdetési fiók vagy egy kampánykezelő rendszer, együtt megoldjuk ezeket a feladatokat.

Online és személyes konzultációs lehetőségek

Ha a kényelmes, online konzultációt választod, akkor a találkozó két részletben, kétszer hat órában zajlik. Reggel 10-től este 4-ig dolgozunk együtt képernyőmegosztáson keresztül. Az online forma nagy előnye, hogy az eszközöket és szoftvereket valós időben, kényelmesen tudom bemutatni neked, és meg is tanítom azok használatára, hogy később akár te is önállóan tudd kezelni a reklámcsatornákat. Így a marketingtechnológia kevésbé tűnik ijesztőnek, és kézzelfogható tudást kapsz.

Amennyiben személyes találkozóra van lehetőséged, akkor reggel 10-től este 10 óráig dolgozunk együtt. A személyes tanácsadás előnye, hogy még inkább a vállalkozásodra és a te személyes igényeidre tudok hangolódni. Együtt tudjuk feltárni az elakadáspontokat, akár új perspektívát is hozok a gondolkodásmódodba. Ilyenkor a marketing-tanácsadás már nem csak az üzletedre, hanem részben rád, mint vállalkozóra is fókuszál.

Csak 5775 Ft
kozepen

Mire számíthatsz?

Mindkét konzultációs formában 12 órán keresztül dolgozunk együtt. A legtöbb ügyfelem számára ez az időtartam több mint elegendő, de ha lassabb tempóban szeretnél haladni vagy először találkozol marketingeszközökkel, akkor sem kell aggódnod, mert bőven beleférünk az időkeretbe. A konzultációt rugalmasan kezelem, és bár általában nem nézem az órát, a 12 óra végére minden bizonnyal én is kifáradok – de ez az idő elegendő arra, hogy a tanácsadás során valódi eredményeket érjünk el.

Miért fontos a marketing tanácsadás?

Egy jó marketing stratégia alapvető a vállalkozás növekedéséhez, különösen a mai, digitálisan orientált világban. Akár induló vállalkozás vagy, akár már egy működő cég, a piacon való hatékony megjelenés kulcsa az, hogy értsd a célközönséged, és hogyan érdemes elérned őket. A marketing tanácsadás célja, hogy segítsek az optimalizálásban, az ügyfélszerzésben, a márkaépítésben, és a hosszú távú célok megvalósításában.

Amennyiben szeretnél további részleteket megtudni, vagy időpontot foglalni, látogass el az alábbi linkre: https://webshop.dajka-gabor.hu/egynapos-marketing-tanacsadas/.

Szívesen dolgozom veled, hogy a vállalkozásod marketingjét a következő szintre emeljük!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Human like robot and artificial intelligence

Adatvezérelt marketing és mesterséges intelligencia

Ha a XX. század a tömegmédia kora volt, akkor a XXI. század második negyede az adatvezérelt marketingé: a vállalatok már nem becslésekre, hanem valós idejű viselkedési jelekre építik döntéseiket. A Gartner 2025-ös technológiai előrejelzése szerint a világ IT-költése 7,9 %-kal nő, amelynek oroszlánrészét az AI-fejlesztések és az ezekhez kapcsolódó infrastruktúra viszik el. Ugyanakkor a generatív...
Buyer choosing eyewear in a boutique.

A fogyasztói döntések új világa

Amikor a globális gazdaságot ma vizsgáljuk, nem kerülhetjük meg a kérdést: mi hajtja a növekvő magánfogyasztást egy olyan időszakban, amikor a világgazdaság általános növekedési üteme lassul? A Világbank 2025. júniusi előrejelzése szerint a globális GDP-bővülés mindössze 2,3 %-ra mérséklődik, miközben a háztartási kiadások reálértéken tovább emelkednek1. Ez a látszólagos ellentmondás rávilágít arra, hogy a modern...
Lightshow in Dubai showing how the world is evolving. Alif - Mobility Pavilion. Dubai Expo 2020

A fogyasztói magatartás mint stratégiai erővonal

Van valami rendkívül beszédes abban, hogy a világ bruttó hazai termékének közel kétharmadát ma már a háztartások közvetlen kiadásai adják. Ha összeadjuk az OECD országok 2024-es statisztikáit, a reál­háztartási jövedelem átlagosan 1,8 %-kal nőtt, miközben a magánfogyasztás volumene ennél is gyorsabb ütemben bővült. Ez a látszólag szerény szám mögött globális méretű igényszint-emelkedés húzódik meg, amely...
Good company is a phone call away

Miért nem jut egyről a kettőre a legtöbb hazai kisvállalkozás – és hogyan lehet ezt megfordítani?

„A vállalkozás nem sprint, hanem maraton” – szokták mondani, mégis, a legtöbb hazai kisvállalkozás úgy próbál célt érni, mintha egy akadálypályán kellene végigszáguldania bekötött szemmel. Gyakran hiányzik az irány, a stratégia, a rendszerszemlélet. Ehelyett a mindennapi túlélés diktálja a tempót, miközben egyre több energiát emészt fel az, hogy nem haladnak semerre. A kudarc gyakori oka...

Itt érsz el

© Copyright 2025