Bővebben a marketing-tanácsadásról

Főbb pontok:

A marketing tanácsadásom célja, hogy olyan mélyreható segítséget nyújtsak, amellyel valóban optimalizálhatod vállalkozásod marketingjét, függetlenül attól, hogy már jól megalapozott üzleted van, vagy épp most indítod el. Az egynapos konzultáció lehetőséget ad arra, hogy közösen feltérképezzük a céged jelenlegi helyzetét, marketingstratégiáját és kihívásait, majd gyakorlati lépéseken keresztül oldjuk meg a fennálló problémákat, optimalizáljuk a reklámokat és új, hatékony megoldásokat építsünk fel.

Hogyan zajlik az egynapos konzultáció?

Az egynapos konzultáció két nagy szakaszra oszlik. A nap első felében a célom, hogy mélységeiben megértsem vállalkozásod motivációit, jelenlegi helyzetét és nehézségeit. Feltérképezzük a versenytársaidat, megvizsgáljuk, milyen gyengeségeik vannak, és hogyan tudsz ezekre alapozva hatni a saját célközönségedre. Ez a stratégiai felmérés azért fontos, mert egy erős marketingstratégia alapja a piac és a versenytársak alapos ismerete.

A nap második felében a gyakorlatra helyezzük a hangsúlyt. A már futó reklámkampányaidat közösen optimalizáljuk, elemzésekkel és pontosítással hozzuk ki belőlük a maximumot. Ha szükséges, új reklámokat hozunk létre, amelyek pontosan illeszkednek az aktuális piaci helyzethez és vállalkozásod céljaihoz. Nem csak stratégiai szinten segítek, hanem technikai támogatást is nyújtok: ha bármilyen eszközt nem sikerült beállítanod, legyen az egy hirdetési fiók vagy egy kampánykezelő rendszer, együtt megoldjuk ezeket a feladatokat.

Online és személyes konzultációs lehetőségek

Ha a kényelmes, online konzultációt választod, akkor a találkozó két részletben, kétszer hat órában zajlik. Reggel 10-től este 4-ig dolgozunk együtt képernyőmegosztáson keresztül. Az online forma nagy előnye, hogy az eszközöket és szoftvereket valós időben, kényelmesen tudom bemutatni neked, és meg is tanítom azok használatára, hogy később akár te is önállóan tudd kezelni a reklámcsatornákat. Így a marketingtechnológia kevésbé tűnik ijesztőnek, és kézzelfogható tudást kapsz.

Amennyiben személyes találkozóra van lehetőséged, akkor reggel 10-től este 10 óráig dolgozunk együtt. A személyes tanácsadás előnye, hogy még inkább a vállalkozásodra és a te személyes igényeidre tudok hangolódni. Együtt tudjuk feltárni az elakadáspontokat, akár új perspektívát is hozok a gondolkodásmódodba. Ilyenkor a marketing-tanácsadás már nem csak az üzletedre, hanem részben rád, mint vállalkozóra is fókuszál.

Csak 5775 Ft
kozepen

Mire számíthatsz?

Mindkét konzultációs formában 12 órán keresztül dolgozunk együtt. A legtöbb ügyfelem számára ez az időtartam több mint elegendő, de ha lassabb tempóban szeretnél haladni vagy először találkozol marketingeszközökkel, akkor sem kell aggódnod, mert bőven beleférünk az időkeretbe. A konzultációt rugalmasan kezelem, és bár általában nem nézem az órát, a 12 óra végére minden bizonnyal én is kifáradok – de ez az idő elegendő arra, hogy a tanácsadás során valódi eredményeket érjünk el.

Miért fontos a marketing tanácsadás?

Egy jó marketing stratégia alapvető a vállalkozás növekedéséhez, különösen a mai, digitálisan orientált világban. Akár induló vállalkozás vagy, akár már egy működő cég, a piacon való hatékony megjelenés kulcsa az, hogy értsd a célközönséged, és hogyan érdemes elérned őket. A marketing tanácsadás célja, hogy segítsek az optimalizálásban, az ügyfélszerzésben, a márkaépítésben, és a hosszú távú célok megvalósításában.

Amennyiben szeretnél további részleteket megtudni, vagy időpontot foglalni, látogass el az alábbi linkre: https://webshop.dajka-gabor.hu/egynapos-marketing-tanacsadas/.

Szívesen dolgozom veled, hogy a vállalkozásod marketingjét a következő szintre emeljük!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

A hírnév belül dől el: kezeld a vállalati szóbeszédet

„A hírnevet számtalan jó cselekedettel lehet csak felépíteni, de egyetlen rossz mozdulattal le lehet rombolni.” Franklin mondatát a 18. századból ma egyetlen gombnyomás teszi élessé. A vállalati valóság már régen nem csak a tárgyalók üvegfala mögött történik; az „online folyosók” – Slack, Teams, WhatsApp, privát Facebook-csoportok – ugyanúgy formálják egy cég hírnevét, mint a hivatalos...

Az agy fontos, de nem elég: a neurománia kritikája a marketingben

Az elmúlt évtizedben mainstream lett „mindent az aggyal” magyarázni. A közösségi médiában egyetlen színes agykép vagy egy frappáns „neuro-” állítás sokszor elég a hitelesség érzetéhez. Ez egyszerre csábító és veszélyes. Csábító, mert egyszerű választ ígér bonyolult kérdésekre: boldogság, függőség, félelem, változásképesség – mintha mindez pusztán idegi áramkörök terméke volna. Veszélyes, mert leradírozza a környezet, a...

Cégvezetőként az EQ pedig kétszer fontosabb, mint az IQ?

Időnként felbukkan egy provokatív állítás: „A legjobb teljesítményű emberek 90%-ának magas az érzelmi intelligenciája, az EQ pedig kétszer fontosabb, mint az IQ.” Mintha egyetlen mondat megoldaná a tehetségmenedzsment évtizedes dilemmáit. A valóság ennél összetettebb – és épp ez benne a jó hír. A munka világa gyorsul, a piac zajosabb, mint valaha, a vezetői és vállalkozói...

Amikor a marketing ügynökség ghosingol

Őszintén: amikor egy marketing ügynökség „ghosingol”, vagyis egyszerűen eltűnik, mert a vállalkozót „problémásnak” tartja, az nem vagány határhúzás, hanem tiszteletlen és kockázatos lépés. Etikailag vállalhatatlan, üzletileg rövidlátó, jogilag pedig könnyen támadható. A mindennapokban persze látom, mennyi helyzetben fárad el egy ügynökség: határidők tologatása, fizetési késedelem, döntések hiánya, folyamatos scope-creep, kezelhetetlen hangnem. És igen, van, aki...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025