Éttermem van: belevágjak a házhozszállításba?

Főbb pontok:

Ha nincs egy masszív rajongói tábora az éttermednek, akkor valószínűleg nem.

Ráadásul, ha nincs marketingszakértőd sem, akkor egyre biztosabb vagyok abban, hogy nem lesz értelme.

Naponta több tucat étterem jelenti be, hogy házhozszállítást vállal. Az egyik hazai házhozszállítással foglalkozó étteremkeresőhöz 500 új étterem csatlakozott pár nap alatt.

Az a nehézség, hogy az összes étterem kb. ugyanazt kínálja, kb. ugyanazon az áron. Csontlevest rántott sajttal, tartármártással, rizzsel, ingyenes kiszállítással. 

Csak 5775 Ft
kozepen

Nem mellesleg ugyanarra a célközönségre lőnek az éttermek és ugyanúgy. Mindenkire egy fehér alapon fekete betűkkel írott étlap képével lőnek.

Ezt a csatát azok fogják megnyerni, akik már rendelkeznek egy erős rajongói táborral, akik egész évben kommunikáltak a közönségük felé, akik egész évben folytattak PR illetve marketing tevékenységet vagy amely éttermeknek különleges kínálatuk van. És persze azok, akik már eddig is végeztek kiszállítást, így már van egy kidolgozott rendszerük. 

Most nagyon nehéz megszerezni az emberek figyelmét, hiszen most minden a koronavírusról szól. Tehát nagyobb összeggel, több ideig kéne reklámozin a Facebookon egy átlagos étterem új szolgáltatását. Azt se felejtsük el, hogy rengetegen elveszítették a munkájukat vagy rezeg a léc. Nem biztos, hogy az emberek többsége éttermi ételek felett szeretne önfeledten bút felejteni. Tehát a piac beszűkült.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Lost Generáció (1883–1900) marketing megközelítése

A „Lost generáció” kifejezés az 1883 és 1900 között született nemzedéket jelöli, amely fiatal felnőttként élte át az első világháborút, majd a háború utáni zűrzavaros években, a „roaring twenties” néven emlegetett 1920-as évtizedben kereste helyét a megváltozott világban. Gertrude Stein író nevezte először így ezt a nemzedéket – „elveszett generáció” –, utalva arra, hogy a...

Tanuljunk! Így promtolj a ChatGPT 5-ben

„A prompt nem varázsige, hanem munkautasítás.” Ezzel a gondolattal kezdem minden tréningemet, mert a ChatGPT 5-ben az eredmény minőségét elsősorban nem a modell „hangulata”, hanem a MI bríf-fegyelme határozza meg. A jó prompt nem poétika, hanem szervezett gondolkodás: néhány sorban világos célt, kontextust, korlátokat, kimeneti formát és minőségbiztosítást írunk le – úgy, ahogy egy vezető...

A Z generáció miért nem tartja fontosnak az iskolai végzettséget?

„A diploma mindent megold” – ez a történet sokáig működött. A 20. század ipari és korai információs gazdaságában a felsőfokú végzettség valóban a társadalmi felemelkedés egyik legegyértelműbb jelzése volt: egyszerre jelentett szűrőt és belépőt a magasabb bérszintekhez és presztízspályákhoz. A Z generáció (nagyjából az 1997 és 2012 között születettek) azonban már egy másik világban nőtt...

Mi az a patinás reklám?

A „patinás reklám” kifejezés első hallásra ízléses sznobizmusnak tűnhet: régi logók, enyhén megsárgult fotók, szelíd tipográfia, lassú zongora a háttérben. Valójában azonban sokkal többről van szó. A patina nem dekoráció, hanem bizalmi tőke: a használat, a következetesség és az idő által lerakódott bizonyíték. A patinás reklám az a kommunikáció, amely ezt a bizonyítékhalmazt úgy rendezi...

Itt érsz el

© Copyright 2025