Fontos a jó tartalom, de nem mindegy, hol publikálsz

Főbb pontok:

A tartalommarketing a 2010-es évek egyik legfontosabb marketingeszköze. Annak, hogy miért is nyert ekkora teret magának, igen egyszerű a magyarázata: az emberek egyre tudatosabban kerülik a reklámokat, nem szeretnek direkt, „reklámszagú” tartalmakat fogyasztani. Éppen ezért ezekkel sokszor – bár nem minden esetben – ellenkező hatást érhetsz el ahhoz képest, amit szeretnél.

A tartalommarketing más. Nem értékesít direkt, nem arról szól, hogy egy cikk hosszú sorokon át fényez egy adott terméket vagy szolgáltatást. Valódi, értékes tartalmat ad, amivel nemcsak felkelti a célcsoport figyelmét, hanem meg is tartja azt.

Félreértés ne essék, a végső cél itt is az eladás. Ezt azonban nem direkt eszközökkel érjük el, hanem egy alaposan felépített stratégiával. Ez a stratégia azon alapszik, hogy a figyelemért cserébe adunk is valamit: tudást, információt, tájékoztatást. Ez felkelti a termékünk/szolgáltatásunk iránt is az érdeklődést, továbbá megalapozza a saját hitelességünket a potenciális vásárlók felé.

A dolgod tehát az, hogy releváns információkkal teli cikkeket és egyéb szövegeket tölts fel – na de hová? Ugyanis nem mindegy, ezek hol jelennek meg.

blank

Hová kerüljenek a szövegeim?

Alapvető, hogy a saját weboldaladat értékes tartalommal töltsd meg. Gondolunk itt egy ütős webszövegre, illetve jól kidolgozott, kellően informatív cikkekre a termékedről/szolgáltatásodról.

Utóbbiakat azonban nemcsak a saját oldaladon helyezheted el, hanem külső oldalakon is. Ez azért jó, mert így máshonnan is jöhetnek érdeklődők a weboldaladra, akik egyben potenciális vásárlók.

És itt jön képbe az, hogy nem mindegy, hol helyezed el a szövegeidet, amik természetesen linket is tartalmaznak az oldaladra.

Madarat tolláról…

Bizonyára ismered a mondást „madarat tolláról, embert barátjáról”. Marketing nyelvre lefordítva ez nagyjából azt jelenti, hogy az alapján fognak megítélni, ahol megjelensz. Olyan oldalakon kell a cikkeidet publikálnod, amik maguk is jó minőségűek, magas színvonalat képviselnek. Így a te írásodat, majd a termékedet, szolgáltatásodat is automatikusan egy magasabb kategóriába sorolják az adott weblap látogatói.

Ennek természetesen a fordítottja is igaz: ha alacsony színvonalú honlapon jelenik meg a cikked, onnan kattintanak az oldaladra vezető linkre, az a te megítélésedet is ronthatja. Ez az egyik oka annak, hogy nem mindegy, hová helyezed el a szövegedet.

Nem egyformán értékesek a linkek

Egyáltalán nem mindegy az sem, hogy az oldal, ahol megjelenik a cikked, mennyire látogatott, népszerű.

Csak 5775 Ft
kozepen

Ennek fontosságát könnyű elismerni: nyilvánvaló, hogy ha egy nagy forgalmú, sokat látogatott honlapon van a cikked (benne a linkkel, természetesen), akkor te is nagyobb számú kattintásra számíthatsz. Ha egy olyan weblapon jelensz meg, ahová eleve alig jár valaki, akkor értelemszerűen a te cikkeddel sem fog túl sok ember találkozni.

De nem csak emiatt kell figyelned arra, hogy forgalom szempontjából értékes helyen jelenj meg. Azért is számít, mert a keresőmotorok a te oldaladat akkor értékelik relevánsnak, ha olyan oldalak hivatkoznak rá, amik szintén pozitív értékelésűek. Magyarul, a keresőmotorok tekintetében sem mész sokra olyan honlapokon elhelyezett szövegekkel és linkekkel, amik nem rendelkeznek magas pontszámmal.

Persze ez jelentősen megnehezíti a dolgodat a külső megjelenést illetően. Nemcsak felkutatnod kell az ideális megjelenési felületeket, hanem el is kell érned, hogy meg akarják jeleníteni a cikkedet. Itt jön képbe a WhitePress, ami éppen ebben segít neked!

Mivel is foglalkozik pontosan?

Támogatja a tartalommarketing kampányokat azzal, hogy összekapcsolja a keresletet a kínálattal. Vagyis azokat, akik cikket szeretnének publikálni, azokkal, akik helyet adnak ennek az oldalukon.

Persze nem akárhol: olyan oldalakon kínálnak elhelyezést, ahol garantált a forgalom. Tehát nincs rizikó, nem történhet olyan, hogy nem a megfelelő helyen jelenik meg egy írás. Ebben a rendszerben ugyanis szigorúan ellenőrzött portálok szerepelnek, amiket objektív szempontok alapján értékelnek. A szabályrendszer folyamatosan szigorodik, így a hirdetők és a publikálók egyaránt biztosak lehetnek benne, hogy egy alaposan megválogatott körbe kerülnek.

Amennyiben szükség van rá, a tartalom előállítását is vállalja a WhitePress, saját szövegíróik segítségével. Az ügyfélnek csak annyit kell megmondania, hogy milyen témájú cikket szeretne, mikorra, és hová mutasson a benne szereplő link. A cikket a szövegíró elkészíti, és a megjelenési felületet is biztosítják hozzá.

Mindez egy automatizált rendszerben történik, ami garantálja a cikkek gyors megjelenését. A WhitePress jelenleg több mint 2000 hirdetőt köt össze 5200 publikálóval világszerte. A cikkek mintegy 8800 weboldalon és blogban jelenhetnek meg!

Garantált eredmények, folyamatos monitorozás

Összességében tehát a WhitePress leveszi ügyfelei válláról annak a terhét, hogy felkutassák az ideális megjelenési helyeket a tartalmaik számára. Egy alaposan átválogatott, szűrt körből biztosít megjelenési lehetőséget a minőségi tartalmaknak, amik így garantáltan jól fognak szerepelni.

Mindezt pedig statisztikákkal is alátámasztja: a cég nyomon követi a cikkek teljesítményét, a statisztikát pedig ingyenesen az ügyfelek rendelkezésére bocsátja. Így folyamatosan ellenőrizhető az eredményesség, látható, hogyan szerepel a publikált tartalom.

A WhitePressen keresztül elhelyezett cikkeket egy éven át figyelemmel kísérik: a rendszer naponta ellenőrzi, hogy történt-e a tartalomban bármilyen változás. Amennyiben igen, gondosodnak a javításról.

A WhitePress azért dolgozik, hogy egy gyors, biztonságos és hatékony rendszert hozzon létre a publikálók és a hirdetők összekötésével, mert az ilyen, hosszútávú kapcsolatok mindenkinek kifizetődők. Teszik ezt egy könnyen kezelhető platform segítségével, automatizálva, egyszerűen!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Generációk figyelme marketing szempontból

Az üzleti verseny ma elsősorban a figyelem piacán dől el. Nem azért, mert „eltűnt” volna a fókuszunk, hanem mert a kínálat – ingerből, tartalomból, csatornából – exponenciálisan nő, miközben az emberi idő marad 24 óra. A márkák nem percenként fizetnek a sikerért, hanem a relevancia, a kontextus és az élmény által kiérdemelt figyelemért. Ez a...

Jung archetípusainak használata a marketingben

A „Jung-féle archetípusok” kifejezés sokszor hangzik el úgy, mint valami misztikus trükk a márkaépítésben. Valójában nagyon is prózai dologról beszélünk: közös mintázatokról, amelyekben az emberek értelmet keresnek. Jung megfigyelése szerint a kollektív tudattalanban vissza-visszatérő ősképek (anya, hős, bölcs, tréfamester stb.) szervezik a történeteinket. A marketing nem klinikai pszichológia, de történetmesélés és jelentésadás: a vevő értelmezi...

Big Five személyiségmodell használata a marketingben

A Big Five – más néven OCEAN (Openness, Conscientiousness, Extraversion, Agreeableness, Neuroticism) – a személyiség ötdimenziós leírása. A vállalati oldalon sokszor félreértik: nem „dobozol be” vele embereket, és nem is varázspálca, ami minden kreatív problémát megold. Amiért mégis érdemes foglalkozni vele, az az, hogy rendet tesz a fejünkben: érthető, konzisztens nyelvet ad ahhoz, hogyan különböznek...

Myers–Briggs-típuselmélet használata a marketingben

A marketingben mindig is volt egy csábítás: „ha meg tudom nevezni az embert, akinek eladok, akkor előre tudom írni, hogyan fog viselkedni”. A Myers–Briggs‑típuselmélet (MBTI) ezt a vágyat játssza ki ügyesen: négy dichotómia, tizenhat típus, egy könnyen megjegyezhető kód – és máris kész a „persona”. Itt kezdődnek a félreértések. A típusok nyelve kényelmes, de a...

Itt érsz el

© Copyright 2025