AdWords kuponkód igénylése 2023-ban

Frissítés!

2023-ban 120.000 Ft-ot ír jóvá a Google Ads, ha elköltünk 60 napon belül 120.000 Ft-ot a reklámunkra. A tényleges költés után a rendszer ellenőrzi a fiókunkat, és ha mindent rendben talált, akkor 35 napon belül kiutalja az összeget. Ahogyan az eddigi kuponoknál, itt is csak az új belépőket támogatja a Google, a meglévő ügyfeleit nem. A részletes jogi szöveget itt találod: https://www.google.com/intl/hu_HU/ads/coupons/terms/

A kupont itt tudod beváltani: https://ads.google.com/signup?subid=ALL-hu-et-g-aw-c-home-awhp_xin1_hero!o2-awhp-hv-01-22


A Google 2021-ben is egy 15.000 Ft-os kuponkóddal csábítja a potenciális ügyfeleket a hirdetési felületük használatára.

A promóció lényege, hogy olyan felhasználók induljanak el az Ads-ben, akik még soha nem próbáltak meg ebben a rendszerben hirdetni.

A kuponozás egyébként nem új keletű, mert 2016-ban én kb. 50 db 30.000 Ft-os kupont kaptam a Google-tól, Google Partner lévén, hogy osszam szét. A KKV Marketing Csoportban 28 db kupont sikerült adnom, így 840.000 Ft-ot adtam a közösségnek.

Csak 5775 Ft
kozepen

Jelenleg pedig minden új partnerem automatikusan kap egy 22.500 Ft-os jóváírást.

Google Ads kuponkód:

Ha szeretnél egy 15.000 Ft értékű kupont, akkor azt az e-mail-címed megadásával itt tudod igényelni:
https://ads.google.com/intl/hu_hu/getstarted/

Ha jól írtad be az e-mail-címed és elfogadtad az ASZF-et, akkor ezt fogod látni:

1 perc múlva már a zsebünkben is lesz a kód:

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Hogyan írjunk ellenállhatatlan Google Ads hirdetésszöveget? (Copywriting tippek)

Az online marketing világában gyakran találkozom azzal a tévhittel, hogy a Google Ads (korábban AdWords) kampányok sikere kizárólag a technikai beállításokon, a licitstratégiákon és a költségkereten múlik. Bár ezek az alapok elengedhetetlenek, van egy tényező, amely felett a legtöbb vállalkozó és kezdő marketinges átsiklik, vagy egyszerűen rutinból letudja: ez pedig a hirdetés szövege. Pedig a...

Termékadatok optimalizálása a jobb megjelenésért Google Ads-ben

Az online kereskedelem világában, különösen a magyar piacon, gyakran tapasztalom, hogy a webáruháztulajdonosok a marketinget kizárólag a hirdetési kreatívokkal és a kampánybeállításokkal azonosítják. Azt gondolják, hogy ha a Facebookon fut egy szép kép, vagy a Google Ads-ben be van állítva a licit, akkor a munka oroszlánrésze el van végezve. Ez azonban egy hatalmas tévedés, amely...

A felhasználói szándék (User Intent) megértése a Google Ads-ben

Az online marketing világában, és különösen a keresőoptimalizálás (SEO) valamint a fizetett hirdetések (PPC) területén, hosszú éveken át egyetlen mérőszám uralta a közbeszédet: a kulcsszó. A vállalkozók és marketingesek tömegei versengtek azért, hogy ki tudja többször leírni az adott kifejezést, ki tudja jobban manipulálni a találati listákat pusztán a szavak ismételgetésével. Ez a korszak azonban...

Az AI nem megváltó, hanem végrehajtó

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia olyan tempóban jelent meg a marketingben, hogy sok vállalkozó fejében kialakult egy veszélyes illúzió: majd az AI megírja a reklámszöveget, kitalálja a kampányt, és „megoldja” a marketinget. Találkozom olyan cégtulajdonosokkal, akik már a legelső beszélgetésen úgy fogalmaznak, hogy „majd bedobjuk az ötletet az AI-nak, aztán megy minden magától”. Ez...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025