AdWords kuponkód igénylése 2023-ban

Frissítés!

2023-ban 120.000 Ft-ot ír jóvá a Google Ads, ha elköltünk 60 napon belül 120.000 Ft-ot a reklámunkra. A tényleges költés után a rendszer ellenőrzi a fiókunkat, és ha mindent rendben talált, akkor 35 napon belül kiutalja az összeget. Ahogyan az eddigi kuponoknál, itt is csak az új belépőket támogatja a Google, a meglévő ügyfeleit nem. A részletes jogi szöveget itt találod: https://www.google.com/intl/hu_HU/ads/coupons/terms/

A kupont itt tudod beváltani: https://ads.google.com/signup?subid=ALL-hu-et-g-aw-c-home-awhp_xin1_hero!o2-awhp-hv-01-22


A Google 2021-ben is egy 15.000 Ft-os kuponkóddal csábítja a potenciális ügyfeleket a hirdetési felületük használatára.

A promóció lényege, hogy olyan felhasználók induljanak el az Ads-ben, akik még soha nem próbáltak meg ebben a rendszerben hirdetni.

A kuponozás egyébként nem új keletű, mert 2016-ban én kb. 50 db 30.000 Ft-os kupont kaptam a Google-tól, Google Partner lévén, hogy osszam szét. A KKV Marketing Csoportban 28 db kupont sikerült adnom, így 840.000 Ft-ot adtam a közösségnek.

Csak 5775 Ft
kozepen

Jelenleg pedig minden új partnerem automatikusan kap egy 22.500 Ft-os jóváírást.

Google Ads kuponkód:

Ha szeretnél egy 15.000 Ft értékű kupont, akkor azt az e-mail-címed megadásával itt tudod igényelni:
https://ads.google.com/intl/hu_hu/getstarted/

Ha jól írtad be az e-mail-címed és elfogadtad az ASZF-et, akkor ezt fogod látni:

1 perc múlva már a zsebünkben is lesz a kód:

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

A TV-reklámok fejlődése

A televíziós reklámról sokan úgy beszélnek, mintha egy letűnt korszak mellékterméke lenne: „régen működött, ma már minden online van”. Marketingesként én ezt túl kényelmes álláspontnak tartom. Nem azért, mert a digitális csatornák ne lennének meghatározóak, hanem azért, mert a „TV” ma már nem egyetlen dolgot jelent. A lineáris csatornák mellett ott van a szolgáltatói videótár,...

Hülyeség: a szteroiddal felpumpált marketing

Az online marketingben van egy veszélyes félreértés, amit újra és újra látok: mintha a marketing egyenlő lenne a „forgalomfelpumpálással”. Pedig a marketing valójában üzleti döntések láncolata: mit ígérsz, kinek ígéred, milyen csatornán, milyen bizonyítékokkal, és milyen következményekkel. A rossz marketinges ezt lebutítja egyetlen célra: minél gyorsabban minél több embert átterelni valamilyen felületre, aztán „majd csak...

Cégvezetőként ezt tanuld a Cobra Kai mesterétől

Ha valaki azt mondja, hogy egy tinédzser-karatés sorozatból fogsz vezetői leckéket tanulni, első reakcióként jogosan felvonod a szemöldököd. Mégis, a Cobra Kai azért érdekes cégvezetői szemmel, mert nagyon tisztán mutatja meg azt, amit a legtöbb vállalkozó a saját bőrén tanul meg: a teljesítmény nem „jófejségből” születik, hanem elvárásokból, következetességből, és abból, hogy a vezető felvállalja...

Manipuláció: Nosztalgia a marketingben

Az „Emlékszel erre?” mondatnak van egy különös ereje: nem információt kér, hanem állapotot indít el. Abban a pillanatban, hogy válaszolsz rá, már nem kívülről figyeled az üzenetet, hanem benne vagy. Egy közös emlék, egy közös korszak, egy közös „mi” születik, és ezzel együtt automatikusan gyengül a kérdés, amit józan vállalkozóként, állampolgárként vagy vezetőként fel kellene...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025