Fontos a jó tartalom, de nem mindegy, hol publikálsz

A tartalommarketing a 2010-es évek egyik legfontosabb marketingeszköze. Annak, hogy miért is nyert ekkora teret magának, igen egyszerű a magyarázata: az emberek egyre tudatosabban kerülik a reklámokat, nem szeretnek direkt, „reklámszagú” tartalmakat fogyasztani. Éppen ezért ezekkel sokszor – bár nem minden esetben – ellenkező hatást érhetsz el ahhoz képest, amit szeretnél.

A tartalommarketing más. Nem értékesít direkt, nem arról szól, hogy egy cikk hosszú sorokon át fényez egy adott terméket vagy szolgáltatást. Valódi, értékes tartalmat ad, amivel nemcsak felkelti a célcsoport figyelmét, hanem meg is tartja azt.

Félreértés ne essék, a végső cél itt is az eladás. Ezt azonban nem direkt eszközökkel érjük el, hanem egy alaposan felépített stratégiával. Ez a stratégia azon alapszik, hogy a figyelemért cserébe adunk is valamit: tudást, információt, tájékoztatást. Ez felkelti a termékünk/szolgáltatásunk iránt is az érdeklődést, továbbá megalapozza a saját hitelességünket a potenciális vásárlók felé.

A dolgod tehát az, hogy releváns információkkal teli cikkeket és egyéb szövegeket tölts fel – na de hová? Ugyanis nem mindegy, ezek hol jelennek meg.

blank

Hová kerüljenek a szövegeim?

Alapvető, hogy a saját weboldaladat értékes tartalommal töltsd meg. Gondolunk itt egy ütős webszövegre, illetve jól kidolgozott, kellően informatív cikkekre a termékedről/szolgáltatásodról.

Utóbbiakat azonban nemcsak a saját oldaladon helyezheted el, hanem külső oldalakon is. Ez azért jó, mert így máshonnan is jöhetnek érdeklődők a weboldaladra, akik egyben potenciális vásárlók.

És itt jön képbe az, hogy nem mindegy, hol helyezed el a szövegeidet, amik természetesen linket is tartalmaznak az oldaladra.

Madarat tolláról…

Bizonyára ismered a mondást „madarat tolláról, embert barátjáról”. Marketing nyelvre lefordítva ez nagyjából azt jelenti, hogy az alapján fognak megítélni, ahol megjelensz. Olyan oldalakon kell a cikkeidet publikálnod, amik maguk is jó minőségűek, magas színvonalat képviselnek. Így a te írásodat, majd a termékedet, szolgáltatásodat is automatikusan egy magasabb kategóriába sorolják az adott weblap látogatói.

Ennek természetesen a fordítottja is igaz: ha alacsony színvonalú honlapon jelenik meg a cikked, onnan kattintanak az oldaladra vezető linkre, az a te megítélésedet is ronthatja. Ez az egyik oka annak, hogy nem mindegy, hová helyezed el a szövegedet.

Nem egyformán értékesek a linkek

Egyáltalán nem mindegy az sem, hogy az oldal, ahol megjelenik a cikked, mennyire látogatott, népszerű.

Csak 5775 Ft
kozepen

Ennek fontosságát könnyű elismerni: nyilvánvaló, hogy ha egy nagy forgalmú, sokat látogatott honlapon van a cikked (benne a linkkel, természetesen), akkor te is nagyobb számú kattintásra számíthatsz. Ha egy olyan weblapon jelensz meg, ahová eleve alig jár valaki, akkor értelemszerűen a te cikkeddel sem fog túl sok ember találkozni.

De nem csak emiatt kell figyelned arra, hogy forgalom szempontjából értékes helyen jelenj meg. Azért is számít, mert a keresőmotorok a te oldaladat akkor értékelik relevánsnak, ha olyan oldalak hivatkoznak rá, amik szintén pozitív értékelésűek. Magyarul, a keresőmotorok tekintetében sem mész sokra olyan honlapokon elhelyezett szövegekkel és linkekkel, amik nem rendelkeznek magas pontszámmal.

Persze ez jelentősen megnehezíti a dolgodat a külső megjelenést illetően. Nemcsak felkutatnod kell az ideális megjelenési felületeket, hanem el is kell érned, hogy meg akarják jeleníteni a cikkedet. Itt jön képbe a WhitePress, ami éppen ebben segít neked!

Mivel is foglalkozik pontosan?

Támogatja a tartalommarketing kampányokat azzal, hogy összekapcsolja a keresletet a kínálattal. Vagyis azokat, akik cikket szeretnének publikálni, azokkal, akik helyet adnak ennek az oldalukon.

Persze nem akárhol: olyan oldalakon kínálnak elhelyezést, ahol garantált a forgalom. Tehát nincs rizikó, nem történhet olyan, hogy nem a megfelelő helyen jelenik meg egy írás. Ebben a rendszerben ugyanis szigorúan ellenőrzött portálok szerepelnek, amiket objektív szempontok alapján értékelnek. A szabályrendszer folyamatosan szigorodik, így a hirdetők és a publikálók egyaránt biztosak lehetnek benne, hogy egy alaposan megválogatott körbe kerülnek.

Amennyiben szükség van rá, a tartalom előállítását is vállalja a WhitePress, saját szövegíróik segítségével. Az ügyfélnek csak annyit kell megmondania, hogy milyen témájú cikket szeretne, mikorra, és hová mutasson a benne szereplő link. A cikket a szövegíró elkészíti, és a megjelenési felületet is biztosítják hozzá.

Mindez egy automatizált rendszerben történik, ami garantálja a cikkek gyors megjelenését. A WhitePress jelenleg több mint 2000 hirdetőt köt össze 5200 publikálóval világszerte. A cikkek mintegy 8800 weboldalon és blogban jelenhetnek meg!

Garantált eredmények, folyamatos monitorozás

Összességében tehát a WhitePress leveszi ügyfelei válláról annak a terhét, hogy felkutassák az ideális megjelenési helyeket a tartalmaik számára. Egy alaposan átválogatott, szűrt körből biztosít megjelenési lehetőséget a minőségi tartalmaknak, amik így garantáltan jól fognak szerepelni.

Mindezt pedig statisztikákkal is alátámasztja: a cég nyomon követi a cikkek teljesítményét, a statisztikát pedig ingyenesen az ügyfelek rendelkezésére bocsátja. Így folyamatosan ellenőrizhető az eredményesség, látható, hogyan szerepel a publikált tartalom.

A WhitePressen keresztül elhelyezett cikkeket egy éven át figyelemmel kísérik: a rendszer naponta ellenőrzi, hogy történt-e a tartalomban bármilyen változás. Amennyiben igen, gondosodnak a javításról.

A WhitePress azért dolgozik, hogy egy gyors, biztonságos és hatékony rendszert hozzon létre a publikálók és a hirdetők összekötésével, mert az ilyen, hosszútávú kapcsolatok mindenkinek kifizetődők. Teszik ezt egy könnyen kezelhető platform segítségével, automatizálva, egyszerűen!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Miért lett ennyire zavaros a média és a valóság határa?

A 2020-as években a mindennapjaid jelentős részét online töltöd: hírportálok, közösségi média, YouTube, üzenetváltások, hírlevelek, reklámok. Ez önmagában még nem probléma. A gond ott kezdődik, hogy ugyanazon a képernyőn jelenik meg egymás után egy tudományos cikk alapján készült híradás, egy teljesen kitalált álhír, egy agresszív, személyeskedő komment, egy „csodamegoldást” ígérő megtévesztő reklám és egy látszólag...

Miért dolgozz együtt egy ENTJ személyiségszerkezetű marketingessel?

Ha marketingest keresel, általában azt nézed, mennyi pénzt költött már el hirdetésre, hány ügyfele volt, mennyire olcsó, és persze mit ígér. Azt viszont nagyon ritkán vizsgálja egy vállalkozó, hogy kivel fog együtt gondolkodni hónapokon, éveken keresztül. Márpedig a marketinges nem „hirdetésgomb-nyomogató”, hanem a cégstratégiád egyik legfontosabb partnere. Ebben a cikkben azt járom körbe, miért érdemes...

AI-pszichózis: kognitív torzítások

A mesterséges intelligencia (MI) mindennapjaink részévé vált, azonban nemcsak hasznos eszköz, hanem pszichológiai szempontból potenciális kockázatokat is hordoz. Egyre több jel utal arra, hogy a MI-alapú rendszerek – legyen szó csevegőbotokról, ajánlórendszerekről vagy közösségi média algoritmusokról – képesek megerősíteni az emberek téves nézeteit, torzítva ezzel a valóság észlelését. Szélsőséges esetekben ez a folyamat kognitív torzulásokhoz,...

Bevezetés az iparűzési adóba

Ha Magyarországon vállalkozol – akár egyéni vállalkozóként, akár kft.-t viszel –, az iparűzési adó (helyi iparűzési adó, HIPA) gyakorlatilag kikerülhetetlen. Ez az az adó, amit nem a nyereséged, hanem elsősorban a bevételed után fizetsz, és amit az önkormányzat szed be. A bevételalapú logika miatt sok vállalkozó érzi igazságtalannak: „még nem kerestem semmit, de már adózom”....

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025