Fontos a jó tartalom, de nem mindegy, hol publikálsz

Főbb pontok:

A tartalommarketing a 2010-es évek egyik legfontosabb marketingeszköze. Annak, hogy miért is nyert ekkora teret magának, igen egyszerű a magyarázata: az emberek egyre tudatosabban kerülik a reklámokat, nem szeretnek direkt, „reklámszagú” tartalmakat fogyasztani. Éppen ezért ezekkel sokszor – bár nem minden esetben – ellenkező hatást érhetsz el ahhoz képest, amit szeretnél.

A tartalommarketing más. Nem értékesít direkt, nem arról szól, hogy egy cikk hosszú sorokon át fényez egy adott terméket vagy szolgáltatást. Valódi, értékes tartalmat ad, amivel nemcsak felkelti a célcsoport figyelmét, hanem meg is tartja azt.

Félreértés ne essék, a végső cél itt is az eladás. Ezt azonban nem direkt eszközökkel érjük el, hanem egy alaposan felépített stratégiával. Ez a stratégia azon alapszik, hogy a figyelemért cserébe adunk is valamit: tudást, információt, tájékoztatást. Ez felkelti a termékünk/szolgáltatásunk iránt is az érdeklődést, továbbá megalapozza a saját hitelességünket a potenciális vásárlók felé.

A dolgod tehát az, hogy releváns információkkal teli cikkeket és egyéb szövegeket tölts fel – na de hová? Ugyanis nem mindegy, ezek hol jelennek meg.

blank

Hová kerüljenek a szövegeim?

Alapvető, hogy a saját weboldaladat értékes tartalommal töltsd meg. Gondolunk itt egy ütős webszövegre, illetve jól kidolgozott, kellően informatív cikkekre a termékedről/szolgáltatásodról.

Utóbbiakat azonban nemcsak a saját oldaladon helyezheted el, hanem külső oldalakon is. Ez azért jó, mert így máshonnan is jöhetnek érdeklődők a weboldaladra, akik egyben potenciális vásárlók.

És itt jön képbe az, hogy nem mindegy, hol helyezed el a szövegeidet, amik természetesen linket is tartalmaznak az oldaladra.

Madarat tolláról…

Bizonyára ismered a mondást „madarat tolláról, embert barátjáról”. Marketing nyelvre lefordítva ez nagyjából azt jelenti, hogy az alapján fognak megítélni, ahol megjelensz. Olyan oldalakon kell a cikkeidet publikálnod, amik maguk is jó minőségűek, magas színvonalat képviselnek. Így a te írásodat, majd a termékedet, szolgáltatásodat is automatikusan egy magasabb kategóriába sorolják az adott weblap látogatói.

Ennek természetesen a fordítottja is igaz: ha alacsony színvonalú honlapon jelenik meg a cikked, onnan kattintanak az oldaladra vezető linkre, az a te megítélésedet is ronthatja. Ez az egyik oka annak, hogy nem mindegy, hová helyezed el a szövegedet.

Nem egyformán értékesek a linkek

Egyáltalán nem mindegy az sem, hogy az oldal, ahol megjelenik a cikked, mennyire látogatott, népszerű.

Csak 5775 Ft
kozepen

Ennek fontosságát könnyű elismerni: nyilvánvaló, hogy ha egy nagy forgalmú, sokat látogatott honlapon van a cikked (benne a linkkel, természetesen), akkor te is nagyobb számú kattintásra számíthatsz. Ha egy olyan weblapon jelensz meg, ahová eleve alig jár valaki, akkor értelemszerűen a te cikkeddel sem fog túl sok ember találkozni.

De nem csak emiatt kell figyelned arra, hogy forgalom szempontjából értékes helyen jelenj meg. Azért is számít, mert a keresőmotorok a te oldaladat akkor értékelik relevánsnak, ha olyan oldalak hivatkoznak rá, amik szintén pozitív értékelésűek. Magyarul, a keresőmotorok tekintetében sem mész sokra olyan honlapokon elhelyezett szövegekkel és linkekkel, amik nem rendelkeznek magas pontszámmal.

Persze ez jelentősen megnehezíti a dolgodat a külső megjelenést illetően. Nemcsak felkutatnod kell az ideális megjelenési felületeket, hanem el is kell érned, hogy meg akarják jeleníteni a cikkedet. Itt jön képbe a WhitePress, ami éppen ebben segít neked!

Mivel is foglalkozik pontosan?

Támogatja a tartalommarketing kampányokat azzal, hogy összekapcsolja a keresletet a kínálattal. Vagyis azokat, akik cikket szeretnének publikálni, azokkal, akik helyet adnak ennek az oldalukon.

Persze nem akárhol: olyan oldalakon kínálnak elhelyezést, ahol garantált a forgalom. Tehát nincs rizikó, nem történhet olyan, hogy nem a megfelelő helyen jelenik meg egy írás. Ebben a rendszerben ugyanis szigorúan ellenőrzött portálok szerepelnek, amiket objektív szempontok alapján értékelnek. A szabályrendszer folyamatosan szigorodik, így a hirdetők és a publikálók egyaránt biztosak lehetnek benne, hogy egy alaposan megválogatott körbe kerülnek.

Amennyiben szükség van rá, a tartalom előállítását is vállalja a WhitePress, saját szövegíróik segítségével. Az ügyfélnek csak annyit kell megmondania, hogy milyen témájú cikket szeretne, mikorra, és hová mutasson a benne szereplő link. A cikket a szövegíró elkészíti, és a megjelenési felületet is biztosítják hozzá.

Mindez egy automatizált rendszerben történik, ami garantálja a cikkek gyors megjelenését. A WhitePress jelenleg több mint 2000 hirdetőt köt össze 5200 publikálóval világszerte. A cikkek mintegy 8800 weboldalon és blogban jelenhetnek meg!

Garantált eredmények, folyamatos monitorozás

Összességében tehát a WhitePress leveszi ügyfelei válláról annak a terhét, hogy felkutassák az ideális megjelenési helyeket a tartalmaik számára. Egy alaposan átválogatott, szűrt körből biztosít megjelenési lehetőséget a minőségi tartalmaknak, amik így garantáltan jól fognak szerepelni.

Mindezt pedig statisztikákkal is alátámasztja: a cég nyomon követi a cikkek teljesítményét, a statisztikát pedig ingyenesen az ügyfelek rendelkezésére bocsátja. Így folyamatosan ellenőrizhető az eredményesség, látható, hogyan szerepel a publikált tartalom.

A WhitePressen keresztül elhelyezett cikkeket egy éven át figyelemmel kísérik: a rendszer naponta ellenőrzi, hogy történt-e a tartalomban bármilyen változás. Amennyiben igen, gondosodnak a javításról.

A WhitePress azért dolgozik, hogy egy gyors, biztonságos és hatékony rendszert hozzon létre a publikálók és a hirdetők összekötésével, mert az ilyen, hosszútávú kapcsolatok mindenkinek kifizetődők. Teszik ezt egy könnyen kezelhető platform segítségével, automatizálva, egyszerűen!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Z generáció (1997–2012) marketingmegközelítése

Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok – az úgynevezett Z generáció tagjai – képtelenek huzamosabb ideig figyelni. Egy elterjedt (bár vitatott) állítás szerint az átlagos figyelmük mindössze nyolc másodperc, ami rövidebb, mint egy aranyhalé. Első hallásra ez riasztó és azt sugallja, mintha egy figyelemhiányos nemzedékkel lenne dolgunk. De valóban erről van szó? Vagy inkább arról,...

Y generáció (1981–1996) marketingmegközelítése

A huszon- és harmincévesek nemzedéke egyszerre nőtt fel az analóg és a digitális világban, így hidat képez a két korszak között. Gyerekként még kazettákat hallgattak és a Disney rajzfilmjeit a tévében nézték, fiatal felnőttként már okostelefonon streamelnek zenét és videókat. Ők az utolsó generáció, amely átélte az internet előtti időket, és az elsők, akik fiatalon...

Az X generáció (1965–80) marketingszempontból

Szinte mindenki előtt ismerős a kép: iskola után egyedül hazafelé ballagó gyerek, nyakában a lakáskulccsal. Az ilyen „kulcsos gyerek” látványa az X generáció fiatalkorának egyik jelképe. E nemzedék tagjai 1965 és 1979 között születtek, ma (2023-ban) 44–58 év közöttiek – vagyis ők alkotják a társadalom aktív munkaerejének derékhadát. Magyarországon közel 2,2 millió fő tartozik ide,...

Baby Boomer generáció (1946–1964) marketingmegközelítése

Baby Boomer generáció (1946–1964) – sokaknak a „virággyerekek” nemzedéke jut eszébe, akik a nyugati világban a ’60-as évek lázadásaival írták be magukat a történelembe. Ám Magyarországon ennek a generációnak a fiatalsága teljesen másképp alakult. Miközben Nyugat-Európában és Amerikában a boomerek a felszabadult prosperitás és ellenkultúrák hullámán lovagoltak, addig itthon a „gulyáskommunizmus” kötöttségei között nőttek fel....

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom. 

© Copyright 2025