Kik vannak most a legnagyobb bajban?

Oszd meg a cikket

A legnagyobb bajban most azok a vállalkozók vannak, akik el voltak kényelmesedve. Akik magától értetődőnek vették azt, hogy van forgalmuk és nem kell reklámozni. Akik nem képeztek tartalékot. Akik nem építettek közönséget. 

Vállalkozónak lenni felelősség, hiszen rajtunk múlik több embernek a fizetése. Mi mozgatjuk Magyarország gazdaságát. Egy vállalkozásnak rengeteg ismétlődő költsége van, amelyekre valakik rendszeresen számítanak, függnek tőle. Ezek lehetnek havi, de éves költségek is.

A legkönnyebb most azoknak, akinek van egy kidolgozott marketing-stratégiájuk és annak mentén haladtak, mert most a marketingszakember ebbe bele tud nyúlni. Olyan, mintha egy Legóból épült kastélyt kéne átvariálni. Viszont, ha nincs kastélyod, akkor először azt meg kell tervezni, és fel kell építeni, ami nem megy egyik napról a másikra. 

Kinek örömére, kinek bánatára a piac, most megtisztul a hobbi vállalkozóktól. De ez a mi szakmánkra is igaz. Követek pár csoportot, és jó pár tanulatlan szövegíró és képzetlen marketinges beadta a kulcsot. Értelmetlen volt már a piacon a naponta létrejövő 12. marketinges vállalkozás és a naponta újonnan megnyíló 20. baba-mama webáruház is. Az 50.000 termékkel rendelkező dropshippinges csodákat már meg sem említem.

Tehát, így most nem aprózódik el a piac, akik eddig is ügyesen csinálták a vállalkozásukat, azok gazdasági előnyre fognak szert tenni az elkövetkezendő időszakban. 

Fedezd fel ezeket a cikkeket is

Pszichológia és reklámpszichológia

Valentin-napi érzelmi kondicionálás

Győzött a reklámpszichológia: már nem az a kérdés, hogy akarunk-e ajándékot adni Valentin-napon, hanem az, hogy mi legyen az ajándék. Valahol útközben normává vált, hogy

Nők ábrázolása a reklámokban

Amikor megnézel egy reklámot, talán elsőre fel sem tűnik, hogy milyen mélyen jelenik meg benne a társadalmi nemi szerepek és elvárások összessége. A nőket érintő

Segíthetek?

Tegyük rendbe a vállalkozásod.