Miért válassz Dajka Gábort marketingtanácsadónak?

Főbb pontok:

A mai üzleti világban a verseny egyre élesebb, és a siker kulcsa gyakran a hatékony marketingstratégiában rejlik. Ha olyan szakembert keres, aki nemcsak a marketing terén jártas, hanem az üzleti pszichológia és a coaching világában is otthonosan mozog, akkor Dajka Gábor az ideális választás.

Széleskörű tapasztalat és szakértelem

Dajka Gábor több mint 17 éves tapasztalattal rendelkezik a marketing területén. Karrierjét programozóként és marketingesként kezdte Magyarország egyik leghíresebb online és offline vadász áruházában. 2013-ban egyéni vállalkozó lett, majd 2016-ban megalapította saját Kft.-jét, amely marketinges kivitelezéssel és tanácsadással foglalkozik. Gábor számos vállalkozás működésébe nyert betekintést, ami széles látókört és mélyreható piaci ismereteket biztosít számára.

Folyamatos fejlődés és tanulás iránti szenvedély

Gábor szenvedélye a folyamatos fejlődés. Céges bevételeinek jelentős részét tanfolyamokra és képzésekre fordítja. Nemcsak a marketing terén képezi magát, hanem a pszichológia és a coaching világában is. Jelenleg a Varsói Menedzsment Egyetemen tanul, ahol menedzsmentet, üzleti pszichológiát és coachingot sajátít el. Az első félévet kiváló eredményekkel zárta, ami tükrözi elkötelezettségét és szakmai elhivatottságát.

Pszichológiai és coaching ismeretek

A marketing nem csak számokról és stratégiákról szól, hanem az emberek megértéséről is. Gábor coach és pszichológiai tanfolyamokon szerzett tudásával képes fejleszteni a vállalkozók üzleti gondolkodását, ami közvetlen hatással van a cégek stratégiájára. Az általa szerzett ismeretek segítenek abban, hogy a reklámok pszichológiai aspektusait is maximálisan kihasználja.

Csak 5775 Ft
kozepen

Pénzügyi szakértelem

Gábor pénzügyi képzéseken is részt vesz, melyek révén üzleti tervezésnél és kampányok kialakításánál is kiemelkedő teljesítményt nyújt. Ismeri a közgazdaságtan alapjait, ami a marketing tervezésének és kivitelezésének elengedhetetlen része.

Elismert szakmai eredmények és tanúsítványok

  • Google Vizsgák: Több Google vizsgát is sikeresen teljesített, beleértve az AdWords és a Digitális Marketing tréningeket.
  • Versenyek és díjak: A Ready To Rock versenyén az első 10-ben végzett, ami a magyarországi Google Partnerek versenye volt.
  • Szakmai elismerések: A Google szakemberek karácsonyi ünnepségén külön dicséretet kapott.

Ügyfélközpontúság és hosszú távú együttműködés

Gábor számára az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb. Nem csak egyszeri projektekben gondolkodik, hanem hosszú távú együttműködésekben. Ügyfelei között számos vállalkozás található, akikkel már több éve sikeresen dolgozik együtt.

Sajtómegjelenések és publikációk

Gábor szakmai tudását és tapasztalatait számos sajtómegjelenés és publikáció is bizonyítja. Két könyv szerzője: “Én Megmondtam” és “Online Marketing és Pszichológia”, melyekben mélyrehatóan foglalkozik a marketing és a pszichológia kapcsolatával.

Miért válassza Dajka Gábort?

  • Széleskörű szakmai tapasztalat a marketing különböző területein.
  • Folyamatos önfejlesztés és naprakész tudás.
  • Üzleti pszichológiai ismeretek, amelyek segítenek megérteni a fogyasztói viselkedést.
  • Pénzügyi szakértelem, ami elengedhetetlen a hatékony marketingstratégiák kialakításához.
  • Ügyfélközpontú megközelítés és hosszú távú együttműködések.
  • Elismert szakmai eredmények és referenciák.

Záró gondolatok

A sikeres marketing nem csak a megfelelő eszközök használatáról szól, hanem a stratégiai gondolkodásról, az emberek megértéséről és a folyamatos fejlődésről. Dajka Gábor személyében olyan szakembert ismerhet meg, aki mindezen területeken kiemelkedő. Ha vállalkozása számára a legjobbat szeretné, válassza Dajka Gábort marketing tanácsadónak!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Jung archetípusainak használata a marketingben

A „Jung-féle archetípusok” kifejezés sokszor hangzik el úgy, mint valami misztikus trükk a márkaépítésben. Valójában nagyon is prózai dologról beszélünk: közös mintázatokról, amelyekben az emberek értelmet keresnek. Jung megfigyelése szerint a kollektív tudattalanban vissza-visszatérő ősképek (anya, hős, bölcs, tréfamester stb.) szervezik a történeteinket. A marketing nem klinikai pszichológia, de történetmesélés és jelentésadás: a vevő értelmezi...

Big Five személyiségmodell használata a marketingben

A Big Five – más néven OCEAN (Openness, Conscientiousness, Extraversion, Agreeableness, Neuroticism) – a személyiség ötdimenziós leírása. A vállalati oldalon sokszor félreértik: nem „dobozol be” vele embereket, és nem is varázspálca, ami minden kreatív problémát megold. Amiért mégis érdemes foglalkozni vele, az az, hogy rendet tesz a fejünkben: érthető, konzisztens nyelvet ad ahhoz, hogyan különböznek...

Myers–Briggs-típuselmélet használata a marketingben

A marketingben mindig is volt egy csábítás: „ha meg tudom nevezni az embert, akinek eladok, akkor előre tudom írni, hogyan fog viselkedni”. A Myers–Briggs‑típuselmélet (MBTI) ezt a vágyat játssza ki ügyesen: négy dichotómia, tizenhat típus, egy könnyen megjegyezhető kód – és máris kész a „persona”. Itt kezdődnek a félreértések. A típusok nyelve kényelmes, de a...

DISC-modell használata az értékesítésben

Az értékesítés ritkán a „jobb ajánlatról” szól, és még ritkábban a „jobb emberről”. Sokkal gyakrabban dől el azon, hogy a vevő milyen kommunikációs ritmusban képes meghallani, amit mondunk. A DISC-modell – Domináns (D), Befolyásoló (I), Stabil (S), Szabálykövető (C) – ehhez ad gyakorlati térképet. Nem személyiségdiagnózist készít, hanem akcióképes nyelvet ad ahhoz, hogy percek alatt...

Itt érsz el

© Copyright 2025