Miért nem fut be sok nő vállalkozása?

Oszd meg a cikket

A férfiak kevésbé önérzetesek. Akinek nem inge, ne vegye magára. Régebben sokszor előfordult az – ma már nem, mert erősen szűrünk – hogy megbíztak minket a férfi vállalkozók, majd egy hónap alatt nem tudtuk felépíteni azt, amit jó esetben más 5-8 év alatt épít fel, így átmentek egy másik marketingeshez, akinél szintén 1 hónapig voltak, majd ezt még eljátszották 4-5x. Persze a beugrópénzt annyiszor fizették ki, ahányszor marketingest váltottak, így egy ilyen kör legalább 1 millió forintjukba volt, és ez még csak a szerződéskötési díj. Majd rájöttek a férfi vállalkozók arra, hogy a mi kezünkben vannak a legjobb helyen, és kilépés után akár fél évvel is képesek voltak felhívni, hogy kezdjük újra a közös munkát, mert a többi marketinges vállalkozó már a kérdésüket sem értették.

Ezt a hibát a hölgyek is elkövetik, de a nők 95%-a nem jönnek vissza. Persze ők egymás között elismerik azt, hogy nálunk jó kezekben voltak, mégsem jönnek vissza, önérzetből. 

Volt egy női partnerünk, aki hosszú éveken keresztül nem tudta beindítani a vállalkozását, így ránk bízta a teljes marketinget. Ilyenkor olyan vagyok mint egy hűséges kopó, csak online. Mindenre felügyelek. Az üzletasszony a beszélgetéseink után annyira fellelkesült, hogy váratlanul elkezdett Instagramon kommunikálni. Igen ám, csak a konkurens képeit töltötte fel a saját Instagram oldalára. Pár órán belül le is bukott, mert a konkurensek és követőik elkezdték kommentelni pár keresetlen szóval az Instagramját és talán még az Fb-re is átjöttek. Este kezdett bele ebbe a hadműveletbe, én pedig reggel 9 órakor vettem észre a bajt, szóval az igazi katasztrófa még megelőzhető ilyenkor. Gyorsan írtam a nőnek egy SMS-t: szia! Ugye le fogod törölni a képeket?

Jött is a válasz, hogy: ne én mondjam már meg, hogy ő mit csináljon és mikor. Nem dolgozott velünk tovább. 

Biznisz vagy önérzet? Miért kell az önérzetet behozni egy vállalkozásba? Mi állhat az erős önérzet mögött? Lépj ki a vállalkozói szerepből és gondold át azt, hogy a mindennapi működésébe mi az a terület, ami kiváltja belőled az önérzetet. 

Fedezd fel ezeket a cikkeket is

Pszichológia és reklámpszichológia

Valentin-napi érzelmi kondicionálás

Győzött a reklámpszichológia: már nem az a kérdés, hogy akarunk-e ajándékot adni Valentin-napon, hanem az, hogy mi legyen az ajándék. Valahol útközben normává vált, hogy

Nők ábrázolása a reklámokban

Amikor megnézel egy reklámot, talán elsőre fel sem tűnik, hogy milyen mélyen jelenik meg benne a társadalmi nemi szerepek és elvárások összessége. A nőket érintő

Segíthetek?

Tegyük rendbe a vállalkozásod.