Új lehetőség: Online Marketing és Reklámpszichológia Csoport

Főbb pontok:

Bevezetés
Ha te is olyan vállalkozó vagy, aki folyamatosan fejlődni, tanulni szeretne, és szívesen megosztaná másokkal a céges problémáit, akkor van egy remek lehetőség számodra. Dajka Gábor marketingszakértő és business coach elindította az Online Marketing és Reklámpszichológia Csoportot, amely heti rendszerességgel segíti a résztvevőket abban, hogy új szintre emeljék vállalkozásukat.

Miért érdemes csatlakozni?
Az Online Marketing és Reklámpszichológia Csoport számos előnyt kínál a tagoknak:

  1. Heti 60 perc koncentrált fejlődés
    Az online ülések lehetővé teszik, hogy bárhonnan, kényelmesen csatlakozz. Minden héten egy órát szentelünk annak, hogy együtt dolgozzunk a vállalkozásod sikerén. Az üléseket a Google Meeten tartjuk és rögzítjük, így később is visszanézheted őket.
  2. Személyre szabott segítség
    Az ülések során lehetőséged lesz megosztani a saját reklámszövegeidet, célcsoport beállításaidat, kreatívjaidat, valamint bármilyen egyéb felmerülő problémádat. Közösen találunk megoldásokat és finomítjuk a stratégiáidat, legyen szó online marketingről, közösségi médiáról vagy tartalomkészítésről.
  3. Naprakész tudás
    A csoport fókuszában az online marketing és a reklámpszichológia áll, hiszen ezek a modern vállalkozások növekedésének motorjai. Megbeszéljük a legfrissebb trendeket, a leghatékonyabb módszereket, így biztosan lépéselőnybe kerülsz a piacon.
  4. Közösség ereje
    A csoportban hasonló cipőben járó vállalkozókkal dolgozhatsz együtt. Egymást támogatjátok, motiváljátok, inspiráljátok. Értékes üzleti kapcsolatokra és barátságokra tehetsz szert, amelyek elkísérnek a vállalkozói utadon.

Hogy csatlakozhatsz?
A csatlakozáshoz mindössze annyit kell tenned, hogy elolvasod Dajka Gábor Online Marketing és Reklámpszichológia című könyvének első 56 oldalát. Ez biztosítja, hogy a csoport minden tagja azonos alapokkal rendelkezzen, és még hatékonyabb legyen a közös munka.

Csak 5775 Ft
kozepen

Fontos tudnivalók

  • A csoport maximális létszáma 8 fő, így biztosított a személyes figyelem és fejlődés.
  • Az üléseket péntekenként 17:30-tól 18:30-ig tartjuk.
  • Folyamatosan van lehetőség csatlakozni.
  • Az ár egy hónapra vonatkozik, ami 4 alkalmat foglal magában.
  • A részvételi díj nem tartalmazza a könyv árát.

Összegzés
Ha szeretnéd új szintre emelni a vállalkozásodat, gyorsítani a fejlődésedet és egy támogató közösség részese lenni, akkor ne hagyd ki az Online Marketing és Reklámpszichológia Csoportot! Dajka Gábor vezetésével, heti rendszerességgel dolgozunk együtt a sikereden. Olvasd el a könyvet, és csatlakozz még ma!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Amikor a marketing ügynökség ghosingol

Őszintén: amikor egy marketing ügynökség „ghosingol”, vagyis egyszerűen eltűnik, mert a vállalkozót „problémásnak” tartja, az nem vagány határhúzás, hanem tiszteletlen és kockázatos lépés. Etikailag vállalhatatlan, üzletileg rövidlátó, jogilag pedig könnyen támadható. A mindennapokban persze látom, mennyi helyzetben fárad el egy ügynökség: határidők tologatása, fizetési késedelem, döntések hiánya, folyamatos scope-creep, kezelhetetlen hangnem. És igen, van, aki...

Online pszichológiai bántalmazás cégek esetén

Az online térben nem csak ügyfeleket szerzünk és márkát építünk; ugyanitt dőlhet meg egy cég reputációja is. A „netes vita” és az „online pszichológiai bántalmazás” közé sokan egyenlőségjelet tesznek – tévedés. A bántalmazás mintázat, célja a kontroll és a megalázás, eszköze a kontextus nélküli támadás, a tömeges lejáratás és a félelemkeltés. Cégek ellen ez úgy...

A karácsonyi marketing sötét oldala 2025-ben

A karácsonyi időszak nemcsak az öröm és összetartozás ünnepe, hanem a marketingesek számára is csúcsszezon. Ilyenkor a vállalkozások minden eddiginél intenzívebben igyekeznek vásárlásra ösztönözni minket – sokszor kifinomult pszichológiai trükkökkel, melyek a „sötét oldalt” súrolják. Ezek a módszerek az emberi érzelmekre, félelmekre és beidegződésekre hatnak, gyakran a tudatosságunkat megkerülve. Az alábbiakban összegyűjtöttük a 2025-ös karácsonyi...

Felkészülés a 2025-ös karácsonyi szezonra – változások és trendek 2024-hez képest

A magyar vásárlók ünnepi költései 2024-ben a magas infláció ellenére nőttek: a háztartások átlagosan 102 ezer forintot terveztek karácsonyra költeni (ebből ~46 ezer forint ajándékokra), ami 9%-os növekedés az előző évhez viszonyítva. Ezt azonban sokan csak hitellel tudták finanszírozni – a karácsonyi kiadásokhoz hitelt igénybe vevők aránya elérte a 12%-ot, nyolcéves csúcsot döntve. A magas...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025