Új lehetőség: Online Marketing és Reklámpszichológia Csoport

Főbb pontok

Bevezetés
Ha te is olyan vállalkozó vagy, aki folyamatosan fejlődni, tanulni szeretne, és szívesen megosztaná másokkal a céges problémáit, akkor van egy remek lehetőség számodra. Dajka Gábor marketingszakértő és business coach elindította az Online Marketing és Reklámpszichológia Csoportot, amely heti rendszerességgel segíti a résztvevőket abban, hogy új szintre emeljék vállalkozásukat.

Miért érdemes csatlakozni?
Az Online Marketing és Reklámpszichológia Csoport számos előnyt kínál a tagoknak:

  1. Heti 60 perc koncentrált fejlődés
    Az online ülések lehetővé teszik, hogy bárhonnan, kényelmesen csatlakozz. Minden héten egy órát szentelünk annak, hogy együtt dolgozzunk a vállalkozásod sikerén. Az üléseket a Google Meeten tartjuk és rögzítjük, így később is visszanézheted őket.
  2. Személyre szabott segítség
    Az ülések során lehetőséged lesz megosztani a saját reklámszövegeidet, célcsoport beállításaidat, kreatívjaidat, valamint bármilyen egyéb felmerülő problémádat. Közösen találunk megoldásokat és finomítjuk a stratégiáidat, legyen szó online marketingről, közösségi médiáról vagy tartalomkészítésről.
  3. Naprakész tudás
    A csoport fókuszában az online marketing és a reklámpszichológia áll, hiszen ezek a modern vállalkozások növekedésének motorjai. Megbeszéljük a legfrissebb trendeket, a leghatékonyabb módszereket, így biztosan lépéselőnybe kerülsz a piacon.
  4. Közösség ereje
    A csoportban hasonló cipőben járó vállalkozókkal dolgozhatsz együtt. Egymást támogatjátok, motiváljátok, inspiráljátok. Értékes üzleti kapcsolatokra és barátságokra tehetsz szert, amelyek elkísérnek a vállalkozói utadon.

Hogy csatlakozhatsz?
A csatlakozáshoz mindössze annyit kell tenned, hogy elolvasod Dajka Gábor Online Marketing és Reklámpszichológia című könyvének első 56 oldalát. Ez biztosítja, hogy a csoport minden tagja azonos alapokkal rendelkezzen, és még hatékonyabb legyen a közös munka.

Fontos tudnivalók

  • A csoport maximális létszáma 8 fő, így biztosított a személyes figyelem és fejlődés.
  • Az üléseket péntekenként 17:30-tól 18:30-ig tartjuk.
  • Folyamatosan van lehetőség csatlakozni.
  • Az ár egy hónapra vonatkozik, ami 4 alkalmat foglal magában.
  • A részvételi díj nem tartalmazza a könyv árát.

Összegzés
Ha szeretnéd új szintre emelni a vállalkozásodat, gyorsítani a fejlődésedet és egy támogató közösség részese lenni, akkor ne hagyd ki az Online Marketing és Reklámpszichológia Csoportot! Dajka Gábor vezetésével, heti rendszerességgel dolgozunk együtt a sikereden. Olvasd el a könyvet, és csatlakozz még ma!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Hacker in hoodie working hacks code site on personal computer with green light

Google Ads fiókok feltörése: módszerek és védekezés

A vállalkozások és marketingügynökségek Google Ads fiókjaiban gyakran jelentős hirdetési költségkeretek, fizetési adatok és üzleti információk találhatók. Nem csoda, hogy a kiberbűnözők értékes célpontnak tekintik ezeket a fiókokat. Az elmúlt években (2024–2025) számos eset rávilágított arra, hogyan próbálnak illetéktelenek hozzáférni mások Google Ads fiókjaihoz – akár technikai trükkökkel, akár pszichológiai manipulációval. A Google 2024-es biztonsági...
Silhouette of head black paper 3d unicorn on sunset background

A Pegasus kémszoftver működése

A Pegasus kémszoftver – más néven Pegasus kémprogram – korunk egyik legfejlettebb és legveszélyesebb digitális megfigyelő eszköze. Ezt az izraeli NSO Group vállalat fejlesztette ki, és kiberfegyverként értékesíti kormányzati szervek számára világszerte. A Pegasus észrevétlenül képes behatolni okostelefonokba (iOS és Android rendszerű készülékekbe egyaránt), majd azokat 24 órás lehallgató készülékké alakítani. A telepítés után gyakorlatilag...
Business people working in an accountancy agency

Marketing ügynökség vagy külső szakértő?

Vajon miért válik szét ennyire élesen a marketing ügynökségek és a külső marketingszakértők közönsége? Sok vállalkozó úgy gondolja, hogy az ügynökségek nagyobb szervezeteket szolgálnak ki, azonban az elmúlt években egyre gyakrabban hallani olyan véleményeket, melyek szerint a marketing ügynökség valójában azoknak a kisvállalkozóknak való, akiknél még nincs kiforrott szervezet, és képesek elviselni, hogy csak minimális...
Creative startup young multiethnic business people working together at designer agency in office

Marketing ügynökségek előnyei és hátrányai

Vajon érdemes-e kiszervezni a marketinget egy külső ügynökségnek, vagy inkább érdemesebb házon belül felépíteni egy csapatot? Sok vállalkozásban egy idő után elkerülhetetlenül felmerül ez a kérdés, hiszen a piaci verseny miatt a professzionális marketing már nemcsak egy extra, hanem alapvető elvárás a fogyasztók részéről. Az alábbiakban alaposan körüljárom a marketing ügynökségek előnyeit és hátrányait, megvizsgálom...

Itt érsz el

© Copyright 2025