AdWords ügyfélszolgálat telefonszáma

Főbb pontok:

Az AdWords-ben egyszer megjelenik a telefonszámuk egyszer pedig nem. Így gyakran kérdezik tőlünk, hogy „Mi a magyar AdWords telefonszáma?”. Az alábbiakban minden szükséges információt megtalálsz ahhoz, hogy zökkenőmentesen felvehesd a kapcsolatot a Google Ads ügyfélszolgálatával.

A Google AdWords Telefonszáma:

0680-983-840

Mellékek:

1-es mellék Google AdWords (Új nevén Google Ads)
2-es mellék Google Analytics

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni. Kérj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas/

Nyitvatartás:

Hétfőtől – Péntekig: 9:00 – 13:00 GMT+1

Költségkorlát Nélkül

Bármilyen hirdetési költséggel rendelkezhetsz, nincs minimum összeg a híváshoz. Fontos, hogy előkészítsd a 10 számjegyű fiókazonosítódat és azt az e-mail címet, amellyel regisztráltál, mert ezeket biztonsági okokból kérni fogják. Az ügyfél-azonosítót az oldal tetején, az e-mail cím mellett találod, jobb oldalt.

Hívási Költségek

A vezetékes telefonról érkező hívások ingyenesek, de mobiltelefon használata esetén a szolgáltatód díjat számíthat fel.
Ne felejtsd el kitölteni a kérdőívet a hívás végén!
Több AdWords telefonszám érdekel? Nézd meg ezt az oldalt: Telefonos ügyfélszolgálatok világszerte

Google Ads egyéb elérhetősége:

Űrlapon keresztül ezen a linken:
https://support.google.com/google-ads/gethelp?authuser=1

Praktikus Tippek a Sikeres Híváshoz:

Előkészületek: Mielőtt felhívnád a Google Ads ügyfélszolgálatát, győződj meg róla, hogy minden szükséges információ kéznél van. Ez tartalmazza a fiókazonosítót és a regisztrációs e-mail címedet. Így a hívás gyorsabb és gördülékenyebb lesz.

Nyugodt Környezet: Próbáld meg egy csendes, nyugodt helyen intézni a hívást, hogy biztosan jól értsd az ügyfélszolgálat munkatársát és te is tisztán tudj kommunikálni.

Kérdezz Bátran: Ne habozz kérdezni, ha valami nem világos. Az ügyfélszolgálat azért van, hogy segítsen neked, és biztosítsa, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Google Ads kampányaidból.

Jegyzetelj: A hívás során jegyezz fel minden fontos információt és utasítást, amit az ügyfélszolgálat munkatársa ad. Ez később hasznos lehet a kampányaid optimalizálásában.Utólagos Ellenőrzés: A hívás után ellenőrizd, hogy minden megbeszélt változtatás és beállítás helyesen lett végrehajtva a fiókodban.

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz.

A Google Ads ügyfélszolgálatot a hirdetők jellemzően az alábbi típusú kérdésekkel, problémákkal keresik meg:

Fiók létrehozása és beállítása

  • Segítség új Google Ads fiók létrehozásában
  • Fizetési mód beállítása, számlázási adatok módosítása
  • Hozzáférési jogosultságok kezelése, megosztása

Hirdetések létrehozása és kezelése

  • Új kampányok, hirdetéscsoportok, hirdetések létrehozása
  • Kulcsszavak kiválasztása, hozzáadása, kizárása
  • Hirdetések formázása, kreatívok feltöltése
  • Licitálási stratégiák beállítása, módosítása
  • Hirdetések időzítése, ütemezése

Mérés és optimalizálás

  • Konverziók beállítása és mérése
  • Jelentések értelmezése, statisztikák elemzése
  • Kampányok teljesítményének optimalizálása
  • A/B tesztek futtatása, értékelése
  • Integráció más eszközökkel (pl. Google Analytics)

Számlázás és kifizetések

  • Számlák értelmezése, vitatása
  • Fizetési problémák megoldása
  • Promóciós kódok, jóváírások alkalmazása

Technikai problémák

  • Bejelentkezési problémák
  • Hirdetések elutasításának okai, fellebbezés
  • Fiók felfüggesztése, helyreállítása
  • Weboldal tulajdonjogának igazolása
  • Kompatibilitási problémák különböző eszközökön

Irányelvek és szabályzatok

  • Google Ads irányelvek értelmezése
  • Tiltott termékek, szolgáltatások hirdetése
  • Adatvédelmi kérdések, GDPR megfelelőség
  • Más hirdetőkkel kapcsolatos panaszok

Képzés és tanácsadás

  • Tippek hatékony kampányok létrehozásához
  • Javaslatok a költségvetés optimalizálásához
  • Tanácsok a konverziók növeléséhez
  • Best practice-ek megismerése
  • Oktatóanyagok, webináriumok elérhetősége

Természetesen ez csak egy általános lista, a konkrét kérdések és problémák hirdetőnként eltérőek lehetnek a vállalkozás méretétől, iparágától, hirdetési céljaitól függően. A Google Ads ügyfélszolgálat célja, hogy segítse a hirdetőket abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a platformból, és sikeresen elérjék hirdetési céljaikat.

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni:
info@dajkagabor.hu
+3620/453-70-31

Záró Gondolatok

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz. Ne feledd, hogy az ügyfélszolgálat célja, hogy segítsen neked a Google Ads kampányaid optimalizálásában és sikerességében.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Buyer choosing eyewear in a boutique.

A fogyasztói döntések új világa

Amikor a globális gazdaságot ma vizsgáljuk, nem kerülhetjük meg a kérdést: mi hajtja a növekvő magánfogyasztást egy olyan időszakban, amikor a világgazdaság általános növekedési üteme lassul? A Világbank 2025. júniusi előrejelzése szerint a globális GDP-bővülés mindössze 2,3 %-ra mérséklődik, miközben a háztartási kiadások reálértéken tovább emelkednek1. Ez a látszólagos ellentmondás rávilágít arra, hogy a modern...
Lightshow in Dubai showing how the world is evolving. Alif - Mobility Pavilion. Dubai Expo 2020

A fogyasztói magatartás mint stratégiai erővonal

Van valami rendkívül beszédes abban, hogy a világ bruttó hazai termékének közel kétharmadát ma már a háztartások közvetlen kiadásai adják. Ha összeadjuk az OECD országok 2024-es statisztikáit, a reál­háztartási jövedelem átlagosan 1,8 %-kal nőtt, miközben a magánfogyasztás volumene ennél is gyorsabb ütemben bővült. Ez a látszólag szerény szám mögött globális méretű igényszint-emelkedés húzódik meg, amely...
Good company is a phone call away

Miért nem jut egyről a kettőre a legtöbb hazai kisvállalkozás – és hogyan lehet ezt megfordítani?

„A vállalkozás nem sprint, hanem maraton” – szokták mondani, mégis, a legtöbb hazai kisvállalkozás úgy próbál célt érni, mintha egy akadálypályán kellene végigszáguldania bekötött szemmel. Gyakran hiányzik az irány, a stratégia, a rendszerszemlélet. Ehelyett a mindennapi túlélés diktálja a tempót, miközben egyre több energiát emészt fel az, hogy nem haladnak semerre. A kudarc gyakori oka...
business hand contract meeting with success agreement concept, professional businessman handshake

Magyar kisvállalkozások növekedése: 5 stratégiai pillér a sikerhez

Kevés gazdasági sikertörténet indul úgy, hogy a vállalkozó éveken át ugyanazt a hibát ismétli: minden kampányra, új ügynökségre, vadonatúj “killer feature”-re egyre kevesebb pénz és egyre több csalódottság jut. A magyar kisvállalkozói szektor történelmi ívét tekintve ez a jelenség érthető: 1990 után a piacgazdaságban hirtelen szabaddá váló terepen rengeteg mikro- és kisvállalkozás indult el stratégia...

Itt érsz el

© Copyright 2025