Krízis idején ezt tanácsolom

Főbb pontok:

1.) Ne húzd be a kéziféket a marketing költségeden.

2.) Ha nincs marketingesed, akkor keress egyet gyorsan, mert ő tudja optimalizálni a költségvetésedet.

3.) Ha van már marketingesed, akkor üljetek össze, és nézzétek meg azt, hogy hol tudnátok ingyen, vagy fillérekért kommunikálni. +A már meglévő tartalmaidat is érdemes optimalizálni, sőt rendszeresen kell is.

4.) Minden vállalkozásnak megvan a leggyengébb láncszeme, ez lehet munkatárs és lehet egy marketingeszköz is. A közös tulajdonságuk, hogy nem tudod teljesen kihasználni őket, így érdemes elbúcsúzni. 

5.) Beszélgess olyan vállalkozókkal, akik megélték a 2008-as gazdasági válságot. Hidd el, hogy bennük és bennem is olyan mély nyomokat hagyott, hogy azóta is a következőre készülünk tudatosan vagy tudat alatt.

+1 tudomásul kell venni, hogy most az olyan termékek, szolgáltatások mennek, amelyeket otthon tudják élvezni az emberek. Nem most kell megrendszabályozni a piacodat.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Human like robot and artificial intelligence

Adatvezérelt marketing és mesterséges intelligencia

Ha a XX. század a tömegmédia kora volt, akkor a XXI. század második negyede az adatvezérelt marketingé: a vállalatok már nem becslésekre, hanem valós idejű viselkedési jelekre építik döntéseiket. A Gartner 2025-ös technológiai előrejelzése szerint a világ IT-költése 7,9 %-kal nő, amelynek oroszlánrészét az AI-fejlesztések és az ezekhez kapcsolódó infrastruktúra viszik el. Ugyanakkor a generatív...
Buyer choosing eyewear in a boutique.

A fogyasztói döntések új világa

Amikor a globális gazdaságot ma vizsgáljuk, nem kerülhetjük meg a kérdést: mi hajtja a növekvő magánfogyasztást egy olyan időszakban, amikor a világgazdaság általános növekedési üteme lassul? A Világbank 2025. júniusi előrejelzése szerint a globális GDP-bővülés mindössze 2,3 %-ra mérséklődik, miközben a háztartási kiadások reálértéken tovább emelkednek1. Ez a látszólagos ellentmondás rávilágít arra, hogy a modern...
Lightshow in Dubai showing how the world is evolving. Alif - Mobility Pavilion. Dubai Expo 2020

A fogyasztói magatartás mint stratégiai erővonal

Van valami rendkívül beszédes abban, hogy a világ bruttó hazai termékének közel kétharmadát ma már a háztartások közvetlen kiadásai adják. Ha összeadjuk az OECD országok 2024-es statisztikáit, a reál­háztartási jövedelem átlagosan 1,8 %-kal nőtt, miközben a magánfogyasztás volumene ennél is gyorsabb ütemben bővült. Ez a látszólag szerény szám mögött globális méretű igényszint-emelkedés húzódik meg, amely...
Good company is a phone call away

Miért nem jut egyről a kettőre a legtöbb hazai kisvállalkozás – és hogyan lehet ezt megfordítani?

„A vállalkozás nem sprint, hanem maraton” – szokták mondani, mégis, a legtöbb hazai kisvállalkozás úgy próbál célt érni, mintha egy akadálypályán kellene végigszáguldania bekötött szemmel. Gyakran hiányzik az irány, a stratégia, a rendszerszemlélet. Ehelyett a mindennapi túlélés diktálja a tempót, miközben egyre több energiát emészt fel az, hogy nem haladnak semerre. A kudarc gyakori oka...

Itt érsz el

© Copyright 2025