Darth Vader marketing útmutatója

Főbb pontok:

[Mechanikus légzés hang]

Figyeljetek, jelentéktelen marketingesek. Én, Darth Vader, a Galaktikus Birodalom főparancsnoka, megosztom veletek a marketing sötét oldalának titkait. A ti kis “influenszer kampányaitok” és “közösségi média stratégiáitok” nevetségesek a Sötét Oldal erejéhez képest.

Az erő használata a marketingben

Ne pazaroljátok az időtöket a gyenge “kérjük” és “köszönjük” szavakra. A félelem a legerősebb motivátor. Amikor az emberek azt mondják, hogy a pozitív üzenetek jobban működnek… [fojtogató mozdulat] …találom a hiányát a hitüknek zavarba ejtőnek.

Márkaépítés, Vader módra

Nézzétek a Halálcsillagot. Ez nem csak egy űrállomás. Ez egy MÁRKA. Amikor az emberek meglátják, azonnal tudják, mit képvisel. Nincs szükség focus csoportokra vagy piackutatásra. A márkaüzenet egyértelmű: “Csatlakozz, vagy pusztulj el.” Ennél tisztább pozicionálást keresve sem találhatnátok.

Versenyanalízis

Mit csináltok, amikor egy versenytárs megjelenik a piacon? Én egyszerűen… [mechanikus légzés] …eltüntetem őket. Az Alderaan bolygó megsemmisítése nem marketing kampány volt. Ez volt a végső piackutatás. A túlélési arány nulla százalék volt. Meggyőző, nemde?

Személyzeti politika

A fluktuáció kezelése egyszerű. Amikor egy alkalmazott alulteljesít… [fojtogató mozdulat] …találok a teljesítményükben… hiányosságokat. Meglepő módon, ez jelentősen javítja a csapatmorált és a produktivitást. A túlélők különösen motiváltak.

Ügyfélszolgálat

“Az ügyfél hangja” program nálunk szó szerint értendő. Halljuk minden gondolatukat, érzésüket, félelmüket. Az Erő lehetővé teszi a végső ügyfélélményt. Nincs szükség NPS felmérésekre, amikor közvetlenül bele tudsz nézni az ügyfelek elméjébe.

Tárgyalási technikák

A tárgyalások mindig rövidek és hatékonyak:
“Ez itt az ajánlatom. Imádkozz, hogy ne módosítsam tovább.”
Meglepően magas a konverziós ráta.

Árazási stratégia

Az árazás egyszerű: Mi szabjuk meg az árat. Ha valaki túl magasnak találja… [légzés] …mindig találunk módot a megegyezésre. Véglegesen.

Termékfejlesztés

A fejlesztési ciklusok gyorsak és hatékonyak. Ha egy mérnök azt mondja, hogy valamit nem lehet megcsinálni… [fojtogató mozdulat] …meglepő módon, hirtelen mindig találnak megoldást.

Social media jelenlét

Nincs szükségünk hashtagekre vagy influenszerekre. Amikor a Halálcsillag megjelenik az űrben, MINDENKI beszél róla. Ez az organikus elérés csúcsa.

Lojalitás program

A mi lojalitás programunk egyszerű:

  • Szint 1: Életben maradsz
  • Szint 2: A családod is életben marad
  • Szint 3: Kinevezünk admirálisnak (rövid távú pozíció)

KPI-ok és mérések

A siker mérése egyszerű:

  • Megsemmisített bolygók száma
  • Elfogott lázadók százaléka
  • Birodalmi jelenlét galaxisszerte
  • A félelem szintje (mindig 100%)

Végső tanács

Ne pazaroljátok az időtöket A/B tesztekre és ROI számításokra. Az Erő sötét oldala a végső konverziós eszköz. Miért győzködnéd a célközönséged, amikor egyszerűen… [légzés] …meggyőzheted őket?

[Mechanikus légzés]

És ne feledjétek: Én vagyok a marketing menedzseretek… apja.

[Köpeny suhogása, távozó léptek]

PS: Ha ez a prezentáció nem tetszett… [fojtogató mozdulat] …a következő biztosan jobb lesz.

A Galaktikus Birodalom minden jogot fenntart. Az engedély nélküli másolás halálbüntetést von maga után.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Poor guy shocked by having no money

A kínai e-commerce forradalom Magyarországon

A magyar online kereskedelem történetének legradikálisabb átalakulása zajlik. A Temu és Shein 2023-2024 között alapjaiban változtatták meg a hazai vásárlási szokásokat, 330 milliárd forintos forgalmat generálva és a teljes e-commerce piac 17%-át kontrollálva. Ez a jelenség túlmutat egy egyszerű piaci versenyen – egy globális kereskedelmi paradigmaváltás magyar fejezete, amely mélyen érinti gazdaságunkat, társadalmunkat és környezetünket....
Couple managing the debt

Rekordméretű lakossági adósság Magyarországon 2025-ben

Soha nem látott szintre emelkedett a magyar háztartások hiteltartozása. 2025 májusának végére a lakossági hitelállomány 11 596 milliárd forintot tett ki, ami egy év alatt mintegy 11%-os növekedést jelent. Ez az összeg 20%-kal haladja meg a 2008-as pénzügyi válság előtti csúcsot is. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) adatai szerint 2025 első negyedévében is újabb csúcs dőlt...
office desk with laptop with facebook website on screen, flat lay

A Facebook története és főbb botrányai

2004: Harvardon Mark Zuckerberg és diáktársai (Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz, Chris Hughes) elindítják a TheFacebook névre hallgató közösségi hálót, eleinte egyetemistáknak. A hálózat gyorsan terjedt: 2005-re már más egyetemeken is elérhető lett, 2006-ra pedig bárki regisztrálhatott – ugyanebben az évben vezették be a News Feed-et is, ami a felhasználók faliújságát jelentette. 2007–2011: A Facebook nyílt...
Scandalous

Google története és botrányai

A Google hivatalosan 1998. szeptember 4-én alakult meg Kaliforniában, két Stanford PhD-hallgató, Larry Page és Sergey Brin által. A vállalat névadója a „googol” (10^100) szóból ered, jelezve küldetésüket: óriási mennyiségű információ rendszerezése az interneten. Page és Brin már 1996-ban megkezdték egy „BackRub” nevű kutatási projektet, amelynek keretében kifejlesztették a forradalmi PageRank algoritmust az akkoriban megszokottnál...

Itt érsz el

© Copyright 2025