Kinek való a Black Friday?

Főbb pontok

A Black Friday kampányok számos vállalkozás számára kínálnak kiváló lehetőséget a forgalom növelésére és az ügyfélkör bővítésére. Az alábbiakban összefoglaljuk, hogy mely vállalkozások és helyzetek esetén érdemes kihasználni a Black Friday adta előnyöket.

Széles termékkínálattal rendelkező kiskereskedők

Azok a vállalkozások, amelyek sokféle terméket kínálnak, könnyebben tudnak vonzó akciókat összeállítani, amelyek széles vásárlói réteget szólítanak meg.

Elektronikai és technológiai termékeket forgalmazók

Az elektronikai cikkek iránt hagyományosan nagy a kereslet a Black Friday alatt. Televíziók, számítógépek, okostelefonok és más technológiai eszközök jelentős érdeklődést generálhatnak.

Divat- és ruházati cégek

A divatipar szereplői kihasználhatják a szezonalitást és a Black Friday-t arra, hogy új kollekciókat mutassanak be vagy régebbi készleteket értékesítsenek kedvezményesen.

Online áruházak

Az e-kereskedelemben működő vállalkozások különösen előnyös helyzetben vannak, mivel a vásárlók egyre inkább online keresik az akciókat és kényelmesen vásárolnak otthonról.

Új piacokra belépő vállalkozások

Azok a cégek, amelyek szeretnék növelni ismertségüket és új ügyfeleket szerezni, a Black Friday alatt széles közönséghez juthatnak el.

Készletcsökkentésre törekvő vállalkozások

Ha nagyobb mennyiségű készletet szeretnénk értékesíteni, a Black Friday ideális alkalom a raktárkészlet csökkentésére.

Csak 5775 Ft
kozepen

Magas árréssel rendelkező termékek forgalmazói

Azok a vállalkozások, amelyek termékein nagyobb az árrés, könnyebben tudnak jelentős kedvezményeket nyújtani anélkül, hogy veszélyeztetnék a profitot.

Hűségprogramok és előfizetéses szolgáltatások nyújtói

A Black Friday jó lehetőség a hűségprogramok népszerűsítésére és az előfizetői bázis bővítésére vonzó ajánlatokkal.

Erős versenyhelyzetben lévő cégek

Ha a piacon a versenytársak is aktívan részt vesznek a Black Friday akciókban, érdemes csatlakozni, hogy ne maradjunk le és megőrizzük a versenyképességünket.

Marketing és márkaépítésre fókuszáló vállalkozások

Azok a cégek, amelyek szeretnék növelni márkájuk ismertségét és pozitív vásárlói élményt nyújtani, kihasználhatják a Black Friday nyújtotta figyelmet és érdeklődést.

Összegzés

A Black Friday azoknak a vállalkozásoknak való, akik:

  • Képesek vonzó és versenyképes ajánlatokat nyújtani.
  • Szeretnék növelni értékesítésüket és ügyfélbázisukat.
  • Készek befektetni a marketingbe és a logisztikába a megnövekedett forgalom kezelése érdekében.
  • Stratégiailag terveznek a hosszú távú növekedés érdekében.

Fontos, hogy alaposan mérlegeljük, hogy a Black Friday kampány hogyan illeszkedik üzleti céljainkhoz, és felkészüljünk a megnövekedett vásárlói igények kezelésére. Ha vállalkozásunk megfelel a fenti kritériumoknak, a Black Friday kiváló lehetőséget kínálhat a sikeres értékesítésre és a piaci pozíció erősítésére.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

close-up of a woman hands buying online with a credit card and a laptop, e-commerce concept

Webáruház indítása lépésről lépésre – Átfogó útmutató 2025-ben

Az online kereskedelem dinamikusan növekszik, így soha nem volt jobb idő webáruházat indítani. Ez az útmutató lépésről lépésre végigvezet a teljes folyamaton, a jogi teendőktől kezdve a termékkiválasztáson át a technikai megvalósításig és marketingig. Kezdők számára is érthetően, ugyanakkor a haladó e-kereskedők számára is hasznos tippekkel mutatjuk be, mire érdemes figyelni egy sikeres webshop létrehozásához...
Modern working table with laptop computer with tablet showing marketing planning

Mit csinál és mire jó egy marketing tanácsadó?

Ha vállalkozóként vagy cégvezetőként hallottál már a marketing tanácsadó fogalmáról, de nem volt világos számodra, mit is takar pontosan, akkor nem vagy egyedül. Magyarországon tényleg rengetegen hívják magukat „marketing tanácsadónak”, miközben sokan valójában csupán egy-egy platform (Google Ads, SEO, Facebook stb.) specialistái. Egy igazi marketing tanácsadó azonban ennél komplexebb gondolkodásmódot és sokrétűbb tudást hoz a...
Silhouette traveler hold lighting point to sky with night starry sky milky way is travel and nature

Mit tanulhatunk a Ferengiktől a marketingben?

Amikor a marketing és az üzleti gondolkodás témája szóba kerül, nem sokan gondolnak elsőre a „Star Trek” univerzumára. Pedig van egy olyan faj, akiktől a profit- és üzletközpontú szemlélet tökéletes iskola lehet minden vállalkozó és marketinges számára. A Ferengik, akiket leginkább a „Star Trek: Deep Space Nine” című sorozat tett igazán híressé, a galaxis talán...
Deep Learning AI: Empowering Businesses with Intelligent Technology

Mi a marketing AI?

Mint marketinges, menedzser, business coach és a pszichológiai mechanizmusok iránt érdeklődő, elképesztőnek tartom, hogy a mesterséges intelligencia (AI) milyen mértékben alakítja át a marketinget. Sokan csak a kezdeteinél tartanak ennek a technológiai forradalomnak, pedig a lehetőségek tárháza már most is szinte végtelen. Ha marketingesként, vállalatvezetőként vagy cégépítőként gondolkodsz, akkor számodra is hasznos lehet átgondolni, mit...

Itt érsz el

© Copyright 2025