Krízis idején ezt tanácsolom

Oszd meg a cikket

1.) Ne húzd be a kéziféket a marketing költségeden.

2.) Ha nincs marketingesed, akkor keress egyet gyorsan, mert ő tudja optimalizálni a költségvetésedet.

3.) Ha van már marketingesed, akkor üljetek össze, és nézzétek meg azt, hogy hol tudnátok ingyen, vagy fillérekért kommunikálni. +A már meglévő tartalmaidat is érdemes optimalizálni, sőt rendszeresen kell is.

4.) Minden vállalkozásnak megvan a leggyengébb láncszeme, ez lehet munkatárs és lehet egy marketingeszköz is. A közös tulajdonságuk, hogy nem tudod teljesen kihasználni őket, így érdemes elbúcsúzni. 

5.) Beszélgess olyan vállalkozókkal, akik megélték a 2008-as gazdasági válságot. Hidd el, hogy bennük és bennem is olyan mély nyomokat hagyott, hogy azóta is a következőre készülünk tudatosan vagy tudat alatt.

+1 tudomásul kell venni, hogy most az olyan termékek, szolgáltatások mennek, amelyeket otthon tudják élvezni az emberek. Nem most kell megrendszabályozni a piacodat.

Fedezd fel ezeket a cikkeket is

Pszichológia és reklámpszichológia

Valentin-napi érzelmi kondicionálás

Győzött a reklámpszichológia: már nem az a kérdés, hogy akarunk-e ajándékot adni Valentin-napon, hanem az, hogy mi legyen az ajándék. Valahol útközben normává vált, hogy

Nők ábrázolása a reklámokban

Amikor megnézel egy reklámot, talán elsőre fel sem tűnik, hogy milyen mélyen jelenik meg benne a társadalmi nemi szerepek és elvárások összessége. A nőket érintő

Segíthetek?

Tegyük rendbe a vállalkozásod.