Hatékony kommunikáció a Google Ads ügyfélszolgálattal

Főbb pontok:

A digitális marketing világában a Google Ads kulcsfontosságú eszköz, amely lehetővé teszi vállalkozások számára, hogy elérjék célközönségüket és növeljék online jelenlétüket. Azonban néha előfordulhatnak problémák vagy kérdések, amelyek megoldásához közvetlenül az ügyfélszolgálathoz kell fordulni. Ebben a cikkben összegyűjtöttük a legfontosabb információkat és praktikus tanácsokat, amelyek segítségével zökkenőmentesen felveheted a kapcsolatot a Google Ads magyarországi ügyfélszolgálatával.

Google Ads Telefonszám Magyarországon

Ha valaha is azon gondolkodtál, hogy mi a magyar Google Ads (korábbi nevén AdWords) telefonszáma, itt a válasz:

0680-983-840

Mellékek:

  • 1-es mellék: Google Ads (korábbi nevén AdWords)
  • 2-es mellék: Google Analytics

Segítség Tőlem

Ha elakadtál a Google Ads használatában, én is szívesen segítek online konzultáció keretében. Foglalj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas

 

Nyitvatartás

Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 9:00 és 13:00 között elérhető GMT+1 időzónában. Ez az időintervallum biztosítja, hogy a Google Ads szakértői rendelkezésedre álljanak, ha segítségre van szükséged.

Költségkorlát Nélkül

Bármilyen hirdetési költséggel rendelkezhetsz, nincs minimum összeg a híváshoz. Fontos, hogy előkészítsd a 10 számjegyű fiókazonosítódat és azt az e-mail címet, amellyel regisztráltál, mert ezeket biztonsági okokból kérni fogják. Az ügyfél-azonosítót az oldal tetején, az e-mail cím mellett találod, jobb oldalt.

Hívási Költségek

A vezetékes telefonról érkező hívások ingyenesek, de mobiltelefon használata esetén a szolgáltatód díjat számíthat fel. Ezért érdemes vezetékes telefont használni, ha lehetőséged van rá.

Ne felejtsd el kitölteni a kérdőívet a hívás végén!

Ez nemcsak a Google számára hasznos visszajelzés, hanem segít abban is, hogy a szolgáltatásaikat tovább javítsák.

Csak 5775 Ft
kozepen

További Hasznos Információk

Ha több Google Ads telefonszámot szeretnél megismerni, látogasd meg ezt az oldalt: Telefonos ügyfélszolgálatok világszerte.

Google Ads Egyéb Elérhetőségei

Ha írásban szeretnéd felvenni a kapcsolatot, használd az alábbi linket: Google Ads Segítség.

Praktikus Tippek a Sikeres Híváshoz

Előkészületek: Mielőtt felhívnád a Google Ads ügyfélszolgálatát, győződj meg róla, hogy minden szükséges információ kéznél van. Ez tartalmazza a fiókazonosítót és a regisztrációs e-mail címedet. Így a hívás gyorsabb és gördülékenyebb lesz.

Nyugodt Környezet: Próbáld meg egy csendes, nyugodt helyen intézni a hívást, hogy biztosan jól értsd az ügyfélszolgálat munkatársát és te is tisztán tudj kommunikálni.

Kérdezz Bátran: Ne habozz kérdezni, ha valami nem világos. Az ügyfélszolgálat azért van, hogy segítsen neked, és biztosítsa, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Google Ads kampányaidból.

Jegyzetelj: A hívás során jegyezz fel minden fontos információt és utasítást, amit az ügyfélszolgálat munkatársa ad. Ez később hasznos lehet a kampányaid optimalizálásában.

Utólagos Ellenőrzés: A hívás után ellenőrizd, hogy minden megbeszélt változtatás és beállítás helyesen lett végrehajtva a fiókodban.

Ezzel a részletes és struktúrált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz. Ha pedig további segítségre van szükséged, ne habozz online konzultációt kérni, hogy a kampányaid mindig a lehető legjobban teljesítsenek.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Nem az ár tette luxussá: a Grey Goose születése és pozicionálása

„A Grey Goose csak egy sima vodka, amit a marketingesek nem tudtak olcsón eladni, ezért felemelték az árát, és hirtelen mindenki luxusnak hitte.” Ezt a narratívát sokszor hallani kocsmában, Facebook-kommentekben és még szakmai beszélgetésekben is. A történet logikusnak tűnik, mert illeszkedik ahhoz az ösztönös gyanakváshoz, hogy a prémium címke mögött gyakran puszta ármanipuláció áll. Csakhogy...

Webáruházi popupok: 30+ működő kampány és beállítás

A felugró ablakokról szinte mindenkinek van élménye – és véleménye. Mégis: amikor fegyelmezetten, bizonyítékokra támaszkodva és vásárlói élményre optimalizálva használjuk, a popup az egyik leggyorsabb konverziónövelő eszköz egy webáruház kezében. A kérdés nem az, hogy „kell-e felugró?”, hanem az, hogy kinek, mikor, mit és hogyan mutatunk anélkül, hogy megtörnénk a felhasználó fókuszát. Bloggerként, marketingesként és...

Felugró ablak kampányötletek webáruházaknak

A webáruházak konverziónövelésének egyik legolcsóbb és leggyorsabban skálázható eszköze a felugró ablak (popup) – ha jól célzod, jó ütemben jeleníted meg, és tényleges értéket ad a látogatónak. A felugró nem „hangos hirdetés”: akkor működik, ha a felhasználó szándékához illeszkedő ajánlatot, rövid kérdést, bizalomerősítő üzenetet vagy azonnali döntést segítő információt ad. Vállalkozóként azt látom, hogy a...

Marketingügynökségi visszaélés: hogyan ismerd fel és hogyan lépj

Egy marketingügynökség nemcsak szolgáltató: sokszor információs kapuőr, költségelosztó és bizalmi partner egyszerre. Ez az aszimmetria teszi lehetővé, hogy a kapcsolat egészséges együttműködés helyett bántalmazó dinamikába csússzon. A bántalmazás itt nem feltétlenül ordítozást vagy nyílt fenyegetést jelent, hanem finomabb, de kitartó mintázatokat: adatok visszatartását, önkényes döntéseket, ködös elszámolást, folyamatos hibáztatást, vagy olyan szerződési pontokat, amelyekben a...

Itt érsz el

Keress bátran

Előadások tartását és podcast beszélgetéseket szívesen vállalok, illetve a sajtónak is nyilatkozom.
Sajtóreferenciák itt.

Idézz tőlem

Szeretem ha a gondolataimat idézik kiadványokban, weboldalakon, adásokban. Szívesen visszalinkellek, írj rám.

© Copyright 2025