Kinek való a Black Friday?

Főbb pontok:

A Black Friday kampányok számos vállalkozás számára kínálnak kiváló lehetőséget a forgalom növelésére és az ügyfélkör bővítésére. Az alábbiakban összefoglaljuk, hogy mely vállalkozások és helyzetek esetén érdemes kihasználni a Black Friday adta előnyöket.

Széles termékkínálattal rendelkező kiskereskedők

Azok a vállalkozások, amelyek sokféle terméket kínálnak, könnyebben tudnak vonzó akciókat összeállítani, amelyek széles vásárlói réteget szólítanak meg.

Elektronikai és technológiai termékeket forgalmazók

Az elektronikai cikkek iránt hagyományosan nagy a kereslet a Black Friday alatt. Televíziók, számítógépek, okostelefonok és más technológiai eszközök jelentős érdeklődést generálhatnak.

Divat- és ruházati cégek

A divatipar szereplői kihasználhatják a szezonalitást és a Black Friday-t arra, hogy új kollekciókat mutassanak be vagy régebbi készleteket értékesítsenek kedvezményesen.

Online áruházak

Az e-kereskedelemben működő vállalkozások különösen előnyös helyzetben vannak, mivel a vásárlók egyre inkább online keresik az akciókat és kényelmesen vásárolnak otthonról.

Új piacokra belépő vállalkozások

Azok a cégek, amelyek szeretnék növelni ismertségüket és új ügyfeleket szerezni, a Black Friday alatt széles közönséghez juthatnak el.

Készletcsökkentésre törekvő vállalkozások

Ha nagyobb mennyiségű készletet szeretnénk értékesíteni, a Black Friday ideális alkalom a raktárkészlet csökkentésére.

Magas árréssel rendelkező termékek forgalmazói

Azok a vállalkozások, amelyek termékein nagyobb az árrés, könnyebben tudnak jelentős kedvezményeket nyújtani anélkül, hogy veszélyeztetnék a profitot.

Hűségprogramok és előfizetéses szolgáltatások nyújtói

A Black Friday jó lehetőség a hűségprogramok népszerűsítésére és az előfizetői bázis bővítésére vonzó ajánlatokkal.

Erős versenyhelyzetben lévő cégek

Ha a piacon a versenytársak is aktívan részt vesznek a Black Friday akciókban, érdemes csatlakozni, hogy ne maradjunk le és megőrizzük a versenyképességünket.

Marketing és márkaépítésre fókuszáló vállalkozások

Azok a cégek, amelyek szeretnék növelni márkájuk ismertségét és pozitív vásárlói élményt nyújtani, kihasználhatják a Black Friday nyújtotta figyelmet és érdeklődést.

Összegzés

A Black Friday azoknak a vállalkozásoknak való, akik:

  • Képesek vonzó és versenyképes ajánlatokat nyújtani.
  • Szeretnék növelni értékesítésüket és ügyfélbázisukat.
  • Készek befektetni a marketingbe és a logisztikába a megnövekedett forgalom kezelése érdekében.
  • Stratégiailag terveznek a hosszú távú növekedés érdekében.

Fontos, hogy alaposan mérlegeljük, hogy a Black Friday kampány hogyan illeszkedik üzleti céljainkhoz, és felkészüljünk a megnövekedett vásárlói igények kezelésére. Ha vállalkozásunk megfelel a fenti kritériumoknak, a Black Friday kiváló lehetőséget kínálhat a sikeres értékesítésre és a piaci pozíció erősítésére.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

DISC-modell használata az értékesítésben

Az értékesítés ritkán a „jobb ajánlatról” szól, és még ritkábban a „jobb emberről”. Sokkal gyakrabban dől el azon, hogy a vevő milyen kommunikációs ritmusban képes meghallani, amit mondunk. A DISC-modell – Domináns (D), Befolyásoló (I), Stabil (S), Szabálykövető (C) – ehhez ad gyakorlati térképet. Nem személyiségdiagnózist készít, hanem akcióképes nyelvet ad ahhoz, hogy percek alatt...

Bevezetés: „Generation Nice” – szép címke, gyenge bizonyíték

A „Millennials = Generation Nice” narratíva jól hangzik. A sajtó szívesen használja: emberközpontúbb, közösségibb, együttérzőbb fiatalokról beszél, akik a társadalmi hasznosságot a pénz elé helyezik. A gond az, hogy ez a kép leginkább stílusleírás, nem pedig adat. Ha a „milyen a generáció” kérdésre kutatási idősorokkal válaszolunk – vagyis ugyanazokat a kérdőíveket hasonlítjuk össze több évtized...

Mi az a Alpha Generáció?

A „Generáció Alpha” kifejezés azokat a gyerekeket és fiatalokat jelöli, akik nagyjából 2010 és 2024 között születtek – vagyis teljes egészében a 21. században. A címke Ausztráliából indult, demográfiai és piackutatási körökben terjedt el, és ma már a média, az oktatás és a marketing is rutinszerűen használja. A kérdés azonban nem az, hogy létezik-e ez...

Az AI nem ébred fel: fázisátmenetek a nagy nyelvi modellekben

„Az AI felébredt.” – sokszor találkozom ezzel a sejtelmes, mégis kényelmes narratívával. A jelenséghez tartozik egy menő szakkifejezés is: „emergens képességek”. A történet vonzó, mert drámát ígér: a kis modellek még „nem tudnak semmit”, a nagyoknál viszont egyszer csak felkapcsolódik a villany. Csakhogy a legjobb adatok és elméleti eredmények alapján ez a kép félrevisz. Amit...

Itt érsz el

© Copyright 2025