Kinek való a Black Friday?

Főbb pontok:

A Black Friday kampányok számos vállalkozás számára kínálnak kiváló lehetőséget a forgalom növelésére és az ügyfélkör bővítésére. Az alábbiakban összefoglaljuk, hogy mely vállalkozások és helyzetek esetén érdemes kihasználni a Black Friday adta előnyöket.

Széles termékkínálattal rendelkező kiskereskedők

Azok a vállalkozások, amelyek sokféle terméket kínálnak, könnyebben tudnak vonzó akciókat összeállítani, amelyek széles vásárlói réteget szólítanak meg.

Elektronikai és technológiai termékeket forgalmazók

Az elektronikai cikkek iránt hagyományosan nagy a kereslet a Black Friday alatt. Televíziók, számítógépek, okostelefonok és más technológiai eszközök jelentős érdeklődést generálhatnak.

Divat- és ruházati cégek

A divatipar szereplői kihasználhatják a szezonalitást és a Black Friday-t arra, hogy új kollekciókat mutassanak be vagy régebbi készleteket értékesítsenek kedvezményesen.

Online áruházak

Az e-kereskedelemben működő vállalkozások különösen előnyös helyzetben vannak, mivel a vásárlók egyre inkább online keresik az akciókat és kényelmesen vásárolnak otthonról.

Új piacokra belépő vállalkozások

Azok a cégek, amelyek szeretnék növelni ismertségüket és új ügyfeleket szerezni, a Black Friday alatt széles közönséghez juthatnak el.

Készletcsökkentésre törekvő vállalkozások

Ha nagyobb mennyiségű készletet szeretnénk értékesíteni, a Black Friday ideális alkalom a raktárkészlet csökkentésére.

Csak 5775 Ft
kozepen

Magas árréssel rendelkező termékek forgalmazói

Azok a vállalkozások, amelyek termékein nagyobb az árrés, könnyebben tudnak jelentős kedvezményeket nyújtani anélkül, hogy veszélyeztetnék a profitot.

Hűségprogramok és előfizetéses szolgáltatások nyújtói

A Black Friday jó lehetőség a hűségprogramok népszerűsítésére és az előfizetői bázis bővítésére vonzó ajánlatokkal.

Erős versenyhelyzetben lévő cégek

Ha a piacon a versenytársak is aktívan részt vesznek a Black Friday akciókban, érdemes csatlakozni, hogy ne maradjunk le és megőrizzük a versenyképességünket.

Marketing és márkaépítésre fókuszáló vállalkozások

Azok a cégek, amelyek szeretnék növelni márkájuk ismertségét és pozitív vásárlói élményt nyújtani, kihasználhatják a Black Friday nyújtotta figyelmet és érdeklődést.

Összegzés

A Black Friday azoknak a vállalkozásoknak való, akik:

  • Képesek vonzó és versenyképes ajánlatokat nyújtani.
  • Szeretnék növelni értékesítésüket és ügyfélbázisukat.
  • Készek befektetni a marketingbe és a logisztikába a megnövekedett forgalom kezelése érdekében.
  • Stratégiailag terveznek a hosszú távú növekedés érdekében.

Fontos, hogy alaposan mérlegeljük, hogy a Black Friday kampány hogyan illeszkedik üzleti céljainkhoz, és felkészüljünk a megnövekedett vásárlói igények kezelésére. Ha vállalkozásunk megfelel a fenti kritériumoknak, a Black Friday kiváló lehetőséget kínálhat a sikeres értékesítésre és a piaci pozíció erősítésére.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Csak 5775 Ft

Népszerű

Buyer choosing eyewear in a boutique.

A fogyasztói döntések új világa

Amikor a globális gazdaságot ma vizsgáljuk, nem kerülhetjük meg a kérdést: mi hajtja a növekvő magánfogyasztást egy olyan időszakban, amikor a világgazdaság általános növekedési üteme lassul? A Világbank 2025. júniusi előrejelzése szerint a globális GDP-bővülés mindössze 2,3 %-ra mérséklődik, miközben a háztartási kiadások reálértéken tovább emelkednek1. Ez a látszólagos ellentmondás rávilágít arra, hogy a modern...
Lightshow in Dubai showing how the world is evolving. Alif - Mobility Pavilion. Dubai Expo 2020

A fogyasztói magatartás mint stratégiai erővonal

Van valami rendkívül beszédes abban, hogy a világ bruttó hazai termékének közel kétharmadát ma már a háztartások közvetlen kiadásai adják. Ha összeadjuk az OECD országok 2024-es statisztikáit, a reál­háztartási jövedelem átlagosan 1,8 %-kal nőtt, miközben a magánfogyasztás volumene ennél is gyorsabb ütemben bővült. Ez a látszólag szerény szám mögött globális méretű igényszint-emelkedés húzódik meg, amely...
Good company is a phone call away

Miért nem jut egyről a kettőre a legtöbb hazai kisvállalkozás – és hogyan lehet ezt megfordítani?

„A vállalkozás nem sprint, hanem maraton” – szokták mondani, mégis, a legtöbb hazai kisvállalkozás úgy próbál célt érni, mintha egy akadálypályán kellene végigszáguldania bekötött szemmel. Gyakran hiányzik az irány, a stratégia, a rendszerszemlélet. Ehelyett a mindennapi túlélés diktálja a tempót, miközben egyre több energiát emészt fel az, hogy nem haladnak semerre. A kudarc gyakori oka...
business hand contract meeting with success agreement concept, professional businessman handshake

Magyar kisvállalkozások növekedése: 5 stratégiai pillér a sikerhez

Kevés gazdasági sikertörténet indul úgy, hogy a vállalkozó éveken át ugyanazt a hibát ismétli: minden kampányra, új ügynökségre, vadonatúj “killer feature”-re egyre kevesebb pénz és egyre több csalódottság jut. A magyar kisvállalkozói szektor történelmi ívét tekintve ez a jelenség érthető: 1990 után a piacgazdaságban hirtelen szabaddá váló terepen rengeteg mikro- és kisvállalkozás indult el stratégia...

Itt érsz el

© Copyright 2025