A marketing menedzser nem a marketing részterületeibe mélyed bele, nem az a feladata, hogy ő maga finomhangolja a kampányokat. A menedzser koordinálja és összehangolja a különböző marketingszakértők vagy ünökségek munkáját. Kidolgozza a stratégiát, mérföldköveket határoz meg, és ügyel a cash-flowra. A munkatársakat motiválja és személyiségjegyeik és tapasztalataik alapján osztja be őket a projektekre. Emellet persze – főleg kisebb cégek esetén – számos más részmunkát is betölthet, de az már nem a klasszikus menedzsment.
Szabad időpontot általában 1-2 héten belül tudok adni. Itt tudsz fölbérelni:
https://webshop.dajka-gabor.hu/egynapos-marketing-tanacsadas/
Bővebben a marketing menedzser-tanácsadásról
Marketing menedzsment tanácsadásom keretén belül, leginkább a kisvállalkozások olyan marketing menedzsereit támogatom, akik nem egyetemi vagy más diplomaprogram keretén belül tanulták ezt a szakmát, hanem inkább megérzés alapján dolgoznak. Segíteni tudok azoknak is, akik nem mélységében értenek a különböző marketing csatornákhoz és marketing eszközökhöz, emiatt nem tudják a külsős szakemberek munkáját összehangolni. Például a Google Ads és a SEO nincs összhangban, illetve ez a két felület nincs összehangolva a közösségi médiával. Ezeket viszonylag könnyen és gyorsan lehet orvosolni, hiszen általában kommunikációs elakadások állnak a háttérben, illetve a marketingcsatorna gyakorlati ismerete hiányzik a menedzser részéről.